אין לדעתי צורך לשבור את הראש
כל פעם שוב ושוב כדי לגוון.
מטרת אימון הטכניקה היא לשפר סגנון.
כאשר רוצים ללמד את הגוף לבצע פעולה באופן מסוים יש לחזור עליה שוב ושוב ושוב באותו האופן (דמייני טניסאי המתאמן על חבטת הגשה).
זה נקרא "למידה מוטורית" . ממליצה לך לקרוא את הקישור הזה .
חזרה על אותם אימונים באותו אופן מאפשרת שכלול הביצוע, הטמעה, מאפשרת הן למאמן והן למתאמן רפלקציה על השינוי ובסופו של דבר תביא את המתאמן לביצוע מיטבי של הפעולה המבוקשת.
לדעתי, באימוני ריצה בסופו של דבר באים כדי לרוץ, והחלק של הטכניקה אמור לתפוס חלק קטן יחסית מזמן האימון, וככזה הוא לא צריך לדרוש יותר מידי פירוטכניקה...
כללית,לדעתי, החלקים הלימודיים והדיבורים צריכים לתפוס מקום מצומצם מזמן האימון.
מאמן טוב הוא כמו קרחון. המתאמנים רואים רק את מה שמבצבצץ מעל המים.
הוא לא צריך לחשוף למתאמנים את כל עומק הידע שלו הנמצא "מתחת למים". הוא צריך לתאר את הנדרש, להסביר בקצרה ובמונחים מובנים מה הרציונאל לדרישה ,ללמד את הביצוע , לפקח עליו ואח"כ לתת משוב קצר.
אין גם צורך בעיני למהר ולשתף את המתאמנים שלך בכל הניסיון והידע שלך מהלימודים ומהעבר. לאט לאט. את רק בתחילת הדרך.
הגיוון באימון בא מעצם ההבדל בין יום ליום, האנשים לידם מתאמנים, אפילו שינוי במיקום של האימון.
אין שום צורך להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש.
כיף לקרוא על השמחה והסיפוק שהאימון מעניק לך אולם יש לזכור שכאשר מושקעים במשהו כל כך עמוק זה גם שוחק מהר.
אז בהצלחה בהמשך דרכך כמאמנת, וגם בהמשך דרכך האישית המקצועית.
כל פעם שוב ושוב כדי לגוון.
מטרת אימון הטכניקה היא לשפר סגנון.
כאשר רוצים ללמד את הגוף לבצע פעולה באופן מסוים יש לחזור עליה שוב ושוב ושוב באותו האופן (דמייני טניסאי המתאמן על חבטת הגשה).
זה נקרא "למידה מוטורית" . ממליצה לך לקרוא את הקישור הזה .
חזרה על אותם אימונים באותו אופן מאפשרת שכלול הביצוע, הטמעה, מאפשרת הן למאמן והן למתאמן רפלקציה על השינוי ובסופו של דבר תביא את המתאמן לביצוע מיטבי של הפעולה המבוקשת.
לדעתי, באימוני ריצה בסופו של דבר באים כדי לרוץ, והחלק של הטכניקה אמור לתפוס חלק קטן יחסית מזמן האימון, וככזה הוא לא צריך לדרוש יותר מידי פירוטכניקה...
כללית,לדעתי, החלקים הלימודיים והדיבורים צריכים לתפוס מקום מצומצם מזמן האימון.
מאמן טוב הוא כמו קרחון. המתאמנים רואים רק את מה שמבצבצץ מעל המים.
הוא לא צריך לחשוף למתאמנים את כל עומק הידע שלו הנמצא "מתחת למים". הוא צריך לתאר את הנדרש, להסביר בקצרה ובמונחים מובנים מה הרציונאל לדרישה ,ללמד את הביצוע , לפקח עליו ואח"כ לתת משוב קצר.
אין גם צורך בעיני למהר ולשתף את המתאמנים שלך בכל הניסיון והידע שלך מהלימודים ומהעבר. לאט לאט. את רק בתחילת הדרך.
הגיוון באימון בא מעצם ההבדל בין יום ליום, האנשים לידם מתאמנים, אפילו שינוי במיקום של האימון.
אין שום צורך להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש.
כיף לקרוא על השמחה והסיפוק שהאימון מעניק לך אולם יש לזכור שכאשר מושקעים במשהו כל כך עמוק זה גם שוחק מהר.
אז בהצלחה בהמשך דרכך כמאמנת, וגם בהמשך דרכך האישית המקצועית.