הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

שימי810

New member
ר"י - רכישת קרונות: היום ב9:00-11:00 בערוץ 99

הודעות ודיווחים
ר"י - רכישת קרונות: היום ב9:00-11:00 בערוץ 99
הכנסת.
כך לפי ה־EPG.

לא נראה שהערוץ מעלה ועדות או מליאות כנסת במילואן (למעט חריגים כנראה), וחבל. אז תקליטו?
אם משווים את היעילות מול חינוכית 23... הכל עניין של רצון והשקעה.
 

easylivin

New member
שאלת תם: הכיצד זה מעניינה של הכנסת?

ר"י - רכישת קרונות: היום ב9:00-11:00 בערוץ 99
הכנסת.
כך לפי ה־EPG.

לא נראה שהערוץ מעלה ועדות או מליאות כנסת במילואן (למעט חריגים כנראה), וחבל. אז תקליטו?
אם משווים את היעילות מול חינוכית 23... הכל עניין של רצון והשקעה.
שאלת תם: הכיצד זה מעניינה של הכנסת?
יש ח"כים שהם מומחים לקרונות רכבת*, ולא סיפרו לנו?



* אחדד את זה: יש ח"כים שבכלל מבינים משהו בקרונות רכבת?..
 

טשאפק 2

New member
עקרונית כל הוצאה ציבורית היא עניינה של הכנסת

שאלת תם: הכיצד זה מעניינה של הכנסת?
יש ח"כים שהם מומחים לקרונות רכבת*, ולא סיפרו לנו?



* אחדד את זה: יש ח"כים שבכלל מבינים משהו בקרונות רכבת?..
עקרונית כל הוצאה ציבורית היא עניינה של הכנסת
ובשביל ידע מקצועי מביאים מומחים.
 

easylivin

New member
תודה, אז באמת יהיה מעניין איך הדיון יתנהל,

עקרונית כל הוצאה ציבורית היא עניינה של הכנסת
ובשביל ידע מקצועי מביאים מומחים.
תודה, אז באמת יהיה מעניין איך הדיון יתנהל,
אילו השלכות יהיו לו, ומיהם המומחים שיוזמנו (אני מנחש שאין הרבה כאלה בארץ מחוץ לרכבת).
 

alantan

New member
יש "מומחה" אחד מוביל בתחום...

תודה, אז באמת יהיה מעניין איך הדיון יתנהל,
אילו השלכות יהיו לו, ומיהם המומחים שיוזמנו (אני מנחש שאין הרבה כאלה בארץ מחוץ לרכבת).
יש "מומחה" אחד מוביל בתחום...
 

טשאפק 2

New member
בדר"כ הפרוטוקולים עולים לאתר הכנסת

תודה, אז באמת יהיה מעניין איך הדיון יתנהל,
אילו השלכות יהיו לו, ומיהם המומחים שיוזמנו (אני מנחש שאין הרבה כאלה בארץ מחוץ לרכבת).
בדר"כ הפרוטוקולים עולים לאתר הכנסת
בחלק מהמקרים נוכחים הרבה יותר מוזמנים מבחוץ מאשר ח"כים - לפעמים רק היו"ר ועוד ח"כ מכבדים את הוועדה בנוכחותם.

ערכתי חיפוש "רכבת", יש לא מעט דיונים, למשל על הרכבת לאילת, על התנהגות "סיטיפס", על חשמול קווי הרכבת בחיפה, השיבושים ברכבת ועוד ועוד.

חלק מנושאי הדיון נוגעים ישירות לחקיקה ותקנות של הכנסת - כמו למשל החיוב על נסיעה ללא כרטיס ברכבת, המוגדר ב" פקודת מסילות הברזל". אחרים הם כלליים יותר.
 

שימי810

New member
דו״ח מבקר המדינה. הם לא באמת מבינים כלום...

שאלת תם: הכיצד זה מעניינה של הכנסת?
יש ח"כים שהם מומחים לקרונות רכבת*, ולא סיפרו לנו?



* אחדד את זה: יש ח"כים שבכלל מבינים משהו בקרונות רכבת?..
דו״ח מבקר המדינה. הם לא באמת מבינים כלום...
למרות שהם שואלים שאלות בטיחות אחזקה וכו׳.
נראה שמעניין אותם יותר הכסף ודברים נוספים טכניים (לא ציוד) שהם מצליחים להבין.
 

easylivin

New member
תודה, בעקבות ההפנייה שלך מצאתי את זה:

דו״ח מבקר המדינה. הם לא באמת מבינים כלום...
למרות שהם שואלים שאלות בטיחות אחזקה וכו׳.
נראה שמעניין אותם יותר הכסף ודברים נוספים טכניים (לא ציוד) שהם מצליחים להבין.
תודה, בעקבות ההפנייה שלך מצאתי את זה:
כתבה מאוקטובר, לא זכור לי שהועלתה לפורום.
http://www.themarker.com/news/mevaker/1.2141366
 

Rubim88

New member
למעשה הכתבה מדברת על

תודה, בעקבות ההפנייה שלך מצאתי את זה:
כתבה מאוקטובר, לא זכור לי שהועלתה לפורום.
http://www.themarker.com/news/mevaker/1.2141366
למעשה הכתבה מדברת על
הקטע מהדו"ח השנתי של המבקר, אפשר לקרוא את החלק שמדבר על הליקויים החמורים במכרז הציוד ועל חוסר הבקרה והרגולציה שאפשר זאת פה, החל מעמוד 689 - בהחלט מעניין לקריאה ולא צריך להיות "מומחה" כדי להבין את רובו, ויש גם הסברים למושגים טכניים.
 
נראה שהמכרז מניח שהמחירים יישארו מופרדים

כנס לאתר הכרמלית ~ מכרזים
זה יהיה פשוט מעולה כי המעבר בין המטרונית לכרמלית מאוד נוח ובמיוחד בתחנת הנביאים.
נראה שהמכרז מניח שהמחירים יישארו מופרדים
ובשלב זה הכרמלית לא תיכלל בשיטת הכרטוס של המטרופולין ללא תשלום נוסף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה