ככל הנראה יש מספיק מקום גם לטרמינל אזרחי
בנבטים. זה לא כ"כ יוצא דופן שיש נמל תעופה אזרחי בתוך בסיס צבאי. עם זאת, בכל מקרה חיל האוויר מתנגד.
בחיפה הרחבת שדה התעופה תעשה על חשבון הרחבות עתדיות של הנמל (מעבר להרחבות ארוכות הטווח שכבר אושרו) ולכן ככל הנראה לא יבוצע.
בנתב"ג יש מספיק קיבולת לעוד הרבה שנים. להזכיר שכרגע רק 3 מתוך 5 זרועות בטרמינל 3 בנויות. מסלולי הנחיתה שמשודרגים עכשיו יוכלו להתמודד עם כמות טיסות יותר מכפולה בשעות העומס ופי כמה וכמה בזמנים אחרים.
למיטב זכרוני, זמן הנסיעה המתוכנן בין ב"ש צפון לנתב"ג בשלב הזה יהיה פחות משעה ועשר דקות.
בנבטים. זה לא כ"כ יוצא דופן שיש נמל תעופה אזרחי בתוך בסיס צבאי. עם זאת, בכל מקרה חיל האוויר מתנגד.
בחיפה הרחבת שדה התעופה תעשה על חשבון הרחבות עתדיות של הנמל (מעבר להרחבות ארוכות הטווח שכבר אושרו) ולכן ככל הנראה לא יבוצע.
בנתב"ג יש מספיק קיבולת לעוד הרבה שנים. להזכיר שכרגע רק 3 מתוך 5 זרועות בטרמינל 3 בנויות. מסלולי הנחיתה שמשודרגים עכשיו יוכלו להתמודד עם כמות טיסות יותר מכפולה בשעות העומס ופי כמה וכמה בזמנים אחרים.
למיטב זכרוני, זמן הנסיעה המתוכנן בין ב"ש צפון לנתב"ג בשלב הזה יהיה פחות משעה ועשר דקות.