זה בדיוק מה שקרה בקו 27 של אגד בירושלים.
כמה פעמים יצא לי לנסוע בקווי אגד ודן בגוש דן בעיקר וכשמישהו או מישהי רצו "לנקב" פעמיים בכרטיסיה הנהג יידע אותם שאם הם הולכים לבצע נסיעת המשך, על כרטיס אחד הם יחוייבו מחדש.
כל זה, כי הרב קו לא יכול לשמור שתי נסיעות בו זמנית מאותו החוזה כנסיעות המשך. זה עובד כך:
1. הורדת נסיעה אחת בכרטיסיה - מתחיל מונה הזמן של ה90 דקות.
2. הורדת שוב נסיעה בטרם עברו 90 דקות - המונה מתאפס ומתחיל 90 דקות מחדש בעבור הניקוב האחרון בלבד.
ככה זה גם בערך צבור.
הפתרון לכך בגוש דן יכול להיות ואני מסייג את דבריי כי לא בדקתי את זה; טעינת כרטיסיה לצד טעינת ערך צבור. אז אולי יפעלו שני מונים של 90 דקות, האחד בעבור הכרטיסיה והשני בעבור הערך צבור.
טעינת שתי כרטיסיות לא תעזור כי עד שלא נגמרת כרטיסיה אחת, לא מופיעה הבאה אחריה ממה שהבנתי (כשהן באותו קוד נסיעה).
זה בדיוק מה שקרה בקו 27 של אגד בירושלים.אתמול היה דבר דומה באוטובוס של דן
על האוטובוס שעליתי עלו שתי חברות. אחת העבירה רב קו, השניה ניסתה להכנס עם הכרטיס מהאוטובוס הקודם, כי החברה שילמה על שתיהן ברב קו.
הנהג הסביר לה שהוא לא יכול לתת לה להכנס עם הכרטיס, והוא חייב שהיא תעביר רב קו. היא ניסתה לומר שהנהג באוטובוס הקודם אמר שאפשר לעבור עם הכרטיס, אבל בסוף נאלצה לשלם במזומן על הנסיעה.
אולי העניין הוא שאין שום בעיה לשלם עבור נסיעה אחת ברב קו של מישהו אחר, אבל אז לכרטיס השני אין זכות מעבר במשך 90 דקות?
כמה פעמים יצא לי לנסוע בקווי אגד ודן בגוש דן בעיקר וכשמישהו או מישהי רצו "לנקב" פעמיים בכרטיסיה הנהג יידע אותם שאם הם הולכים לבצע נסיעת המשך, על כרטיס אחד הם יחוייבו מחדש.
כל זה, כי הרב קו לא יכול לשמור שתי נסיעות בו זמנית מאותו החוזה כנסיעות המשך. זה עובד כך:
1. הורדת נסיעה אחת בכרטיסיה - מתחיל מונה הזמן של ה90 דקות.
2. הורדת שוב נסיעה בטרם עברו 90 דקות - המונה מתאפס ומתחיל 90 דקות מחדש בעבור הניקוב האחרון בלבד.
ככה זה גם בערך צבור.
הפתרון לכך בגוש דן יכול להיות ואני מסייג את דבריי כי לא בדקתי את זה; טעינת כרטיסיה לצד טעינת ערך צבור. אז אולי יפעלו שני מונים של 90 דקות, האחד בעבור הכרטיסיה והשני בעבור הערך צבור.
טעינת שתי כרטיסיות לא תעזור כי עד שלא נגמרת כרטיסיה אחת, לא מופיעה הבאה אחריה ממה שהבנתי (כשהן באותו קוד נסיעה).