את מתחייבת לקנות את כל המוצרים
כלומר לוחצת על כפתור Buy it now (קנה עכשיו)
ובמסך הבא על commit to buy (התחייבות לקנייה)
ושם נעצרת,
לא לוחצת על pay now (שלם עכשיו) אלא חוזרת למוצרים של המוכר ומבצעת את התהליך על כל המוצרים שאת רוצה לקנות.
במוצר
האחרון אז ורק אז את לוחצת על pay now ויופיעו לך כל המוצרים יחד. תבדקי את מחיר המשלוח; אם הוא מעודכן נכון (יש מוכרים שאצלם זה מתעדכן אוטומטית כמו שצריך) פשוט שלמי; אם לא מעודכן מחיר המשלוח הנכון, תסתכלי שבראש הרשימה, מעל למחירי המוצרים, יש קישור request total (בקש סיכום). כשאת לוחצת עליו זה מאפשר לך לשלוח למוכר בקשה לחשבונית עדכנית. אם אין לך מה לכתוב למוכר אל תוסיפי מלל משלך, בהודעה שתשלחי יופיע מלל אוטומטי של איביי שמבקש חשבונית, זה בסדר.
אחרי זמן מה (לעתים דקות ספורות, לעתים גם יום יומיים, כל מוכר והקצב שלו) תקבלי לדואל חשבונית עדכנית. תבדקי שהכול בסדר מבחינת המחיר שאת אמורה לשלם (אם לא, פני למוכר; כבר קרה לי שמוכרים התבלבלו ולא הזינו סכום נכון) ולחצי על כפתור pay now. זהו.
אם מאיזושהי סיבה כשהגעת לקניית המוצר האחרון יצאת מהמסך ולא נכנסת ל-pay now, אל תילָחצי; בסרגל העליון לכי ל-Purchase history (היסטוריית קניות) ושם יופיעו לך כל המוצרים שקנית. בעמודה הימנית של אחד מהם תפתחי את החץ של האפשרויות, ויופיע לך שם request total, והשאר כפי שכבר הסברתי.