אירוח בנושא כתיבה שיווקית

קורס כתיבה שיווקית

כמו בישול או נגינה, גם את המיומנות של כתיבה שיווקית אפשר לפתח תוך כדי תנועה. אבל בדרך כלל עד רמה מסויימת. קורס פשוט יהפוך אותך לטובה יותר בזמן קצר יותר.
 
איך לכתוב ניוזלטר

המטרה של הניוזלטר היא לפתח מערכת יחסים עם הלקוחות שלך. שהם יכירו אותך, את המומחיות שלך ואת מה שאת יכולה לעשות בשבילם. ואז כשתציעי להם לבוא לטיפול יהיה להם הרבה יותר קל להיענות להצעה שלך.
תחשבי מה מעניין אותם? מה ייתן להם ערך? תוכלי לכתוב מאמר על תפיסות חדשות בתחום שלך, על מיתוסים נפוצים והאמת, על פריצות דרך מדעיות וכו'
וכמובן אל תשכחי לשלב את מה שאת מציעה בדרך אלגנטית...
 
פרנסה מכתיבה שיווקית

אני לא יודע מה עם השאר, אני מתפרנס יפה מאוד מכתיבה שיווקית.
לדעתי זה אחד השירותים הכי מגניבים שיש. בבוקר אתה כותב טקסט לאתר של מלון, בצהריים טקסט לדף נחיתה של מרפאת מומחים ואחה"צ תסריט לאפליקציה חדשה.
 
הסוד לכותרת מנצחת

התשובה הקצרה: תלוי. תלוי איפה הכותרת מוצגת: במייל, בדף נחיתה, במודעה וכו'.
אבל בכל זאת יש 4 מבחנים יעזרו לך להחליט אם הכותרת טובה או לא:
הכותרת ברורה (האם אפשר להבין תוך 5 שניות מה יש כאן בשבילי)
הכותרת מציגה מידע בעל ערך
הכותרת מנוסחת בצורה ייחודית
הכותרת מעוררת דחיפות

כדי לעזור לך לכתוב כותרות שיווקיות מניעות לפעולה, ללא הגבלה, תוכל להיעזר בכלי ייחודי שפיתחתי בשם אשף הכותרות.
הכותרות שתקבל מבוססות על כותרות מצליחות ומנוסחות בהתאמה מלאה למוצר או לשירות שלך.
 
ארכיטקסט

ארכיטקסט זה בעצם קופירייטר משודרג., מומחה לבניית תוכן
סתם מילה שהמצאתי כדי לבדל את עצמי
וברצינות, ארכי זו מילה שמתארת דרגה גבוהה יותר, כמו ארכיבישוף למשל
והטוויסט על מילה קיימת, ארכיטקט, נועד לחזק את הזכירות
 
שיווק עסק קטן

בהחלט אפשר לשווק עסק קטן בלי להיות בפייסבוק. זה מה שעשו כמה שנים עד שהוא הגיע..
אני למשל אוהב להגיע ללקוחות חדשים דרך שיתופי פעולה. אם אני רואה בעל עסק שיש לו שירות שמשיק למה שאני עושה ויכול לעניין את הלקוחות שלי, אני מציע לו להחליף דיוורים. כלומר הוא יציע לרשימת התפוצה שלו את המדריך שכתבתי על כתיבה שיווקית ואני אציע לרשימת התפוצה שלי את המתנה החינמית שלו.
כך אני מצרף לרשימת התפוצה שלי מתעניינים נוספים, שחלקם במהלך הזמן גם יקנו את הקורסים או את שירותי הכתיבה שלי.
 
מאמר שיווקי

א. לא צריך להצניע את זה שיש לך שירות או מוצר ואתה רוצה למכור אותו (לא הביישן מוכר)
ב. את הקורא לא מעניין מה אתה מוכר. מעניין אותו רק אם איך, איפה ומתי זה יעזור לו להשיג את המטרות שהוא רוצה
ג. אם תיתן לקורא תיאור אמיתי ורלוונטי, תובנה חדשה, דרך אחרת להסתכל על הדברים - תעזור לו לקבל החלטה שטובה לו. ואת זה הוא יעריך.
 
איך לכתוב מאמר שיווקי לנושא רגיש?

מאמר על מצבות - זה באמת לא כל כך פשוט. אבל כמו כל מאמר, וביחוד כמו כל כתיבה שיווקית, הוא מיועד למישהו. לקהל יעד.
כשאני כותבת מאמר שיווקי אני קודם כל חושבת מי קהל היעד שלי, ואז אני מכינה לעצמי רשימה של נושאים ובודקת מה יכול לעניין את קהל היעד שלי.
  • אז קודם כל מי זה קהל היעד שמחפש מצבות?
  • מתי הם עושים את זה?
  • מה הדילמות שלהם?
  • מי מקבל את ההחלטה?
כשאני מתחילה לחשוב על זה מהכיוון הזה פתאום צצים המון רעיונות וכל אחד יכול להוביל לכתבה ספציפית.
ולפעמים אפשר לכתוב גם עם הומור שחור...
 
איך מקדמים בלוג של עסק?

קודם כל כדאי מאוד לפתוח בלוג של העסק. למה? כי בבלוג של העסק את יכולה לעשות מה שאת רוצה וגם למכור בלי יותר מדי מגבלות.
בבלוג שלך את גם יכולה לפתח שיטה לרשום לקוחות לרשימת תפוצה.
בבלוג שלך את יכולה להוביל ישירות לחנות.
מה שכן בלוג צריך להיות מקודם ואיך מקדמים בלוג? קודם כל קידום אורגאני. הפניות ממקומות שיש בהם חשיפה. פייסבוק. תפוז. סלונה וכיוב.
ההמלצה שלי שכל הבלוגים יפנו לבלוג ה"מקורי" שלך.
בהצלחה
אפרת רמתי, ליווי עסקי ממוקד תוצאות
 
יש לך טיפים לגבי איך לבחור קורס כתיבה שיווקית?

למה כדאי לשים לב וממה כדאי להיזהר? איך להתאים למה שמתאים לעסק או לבעל העסק?
 
אירוח בנושא כתיבה שיווקית


האם אתה כבעל עסק מכיר את כל הכלים האינטרנטים שעומדים לרשותך לצורך קידום העסק?
ביום חמישי ה -20/8/2015 בין השעות 20:00 ל 22:00 נארח בפורום עסקים את יואב שני, ארכיטקסט מומחה בכתיבה שיווקית שמניעה לפעולה.

על האירוח

באירוח תוכלו לשאול את יואב שני כל שאלה שקשורה בכתיבה שיווקית, העברה יעילה של מסרים שיווקיים, כותרות שמניעות לפעולה, דיוור, דפי נחיתה ועוד!
אז מהם הסודות לכתיבה שיווקית מנצחת? איך מעבירים את המסר בצורה נכונה? כיצד מגדירים מיהו קהל היעד?

על המתארח

יואב שני הנו ארכיטקסט המומחה בכתיבה שיווקים שמניעה לפעולה. מזה 12 שנה, כתב אינסוף טקסטים שיווקיים בכמעט כל תחום אפשרי, למאות חברות וגופים, רבים מביניהם מהמובילים במשק בתחומם.

משתתפי האירוח יקבלו במתנה: צקליסט לכתיבה מניעה לפעולה - מה צריך שיהיה בטקסט כדי שיהיה מניע לפעולה? לחצו כאן

מוזמנים להעלות את שאלותיכם כבר עכשיו!

 
איך לבחור קורס כתיבה שיווקית

לבעל עסק קטן הייתי ממליץ ללכת על קורס שמלמד קודם כל לחשוב ורק אז לכתוב.
קורס ששם דגש על הפסיכולוגיה של הצרכן ועל תהליך קבלת ההחלטות שלו.
וכמובן קורס שנותן גם כלים מעשיים וטכניקות פרקטיות איך לשפר את היעילות של הכתיבה כך שתגרום ליותר מתעניינים לפנות אליו ולהפוך ללקוחות משלמים.
אגב, הקורס בכתיבה שיווקית יכול להיות גם אינטרנטי ולאו דווקא פרונטלי
 
מה כדאי לכתוב על הכפתור בדף נחיתה?

כל פעם שאני מגיעה לכפתור בדף הנחיתה אני ממתחילה להתלבט.
האם לכתוב נוסח פשוט כמו "לחץ לקבלת המדריך" או אפילו "לחץ להרשמה"
או טקסט מסובך כמו "כן אפרת אני רוצה לקבל את המדריך במתנה"
 
כפתור הקריאה לפעולה

הרבה מאוד מחקרים כבר הוכיחו שלטקסט על כפתור השליחה יש תרומה משמעותית ליחס ההמרה. כלומר טקסט נכון יוביל ליותר לחיצות מאשר טקסט נייטרלי כמו "שליחה". כדי לעזור לך להחליט מה לכתוב על הכפתור פשוט תשאלי את עצמך מה הגולש מצפה לקבל כשהוא יגיע ל"צד השני". "מדריך במתנה" זה בסדר אבל הוא רוצה את המדריך כדי ל.. ואת התשובה לכתוב על הכפתור.
 

idan idanidan

New member
לימוד כתיבה שיווקית

יש לי עסק משלי ואני חושב שאם אדע לכתוב שיווקית נכון, אוכל לחסוך בהמון משאבים ולייעל את התהליך. האם מדובר בקורס ארוך, או שזה משהו יותר נקודתי?
 
קורס כתיבה שיווקית לעסק קטן

קודם כל אתה צודק! כל התקשורת שלך עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך מבוססת על מילים. אפילו בשיחת מכירה או בסרטוני וידאו. כדי להכיר את העקרונות והכללים זה לא צריך להיות קורס ארוך. אפשר לקבל המון ערך מקורס של 9-10 שעות. אבל אחרי שתכיר את הכללים מה שהכי יתרום לך זה לכתוב הרבה, ולמדוד את האפקטיביות. כלומר אם אתה שולח מייל אז לבדוק כמה פתחו, כמה לחצו על הקישור וכו'.
 

שמעוני73

New member
בסוף זה תמיד יוצא לי כמו פרסומת

אני מנסה ליצור כתיבה שיווקית עם ערך המשלב תוכן איכותי עם תוכן שיווקי ואיך שהוא בסוף זה נשמע כמו העמוד נחיתה שלי מגוגל בצלילים
יש כללי אצבע לכתיבה שיווקית?
איך מנסחים את התוכן כך שלא ייצא כפרסומת מובהקת?
 
למעלה