אירוח בנושא כתיבה שיווקית

איך לכתוב מסר שיווקי

הרעיון הוא פשוט. אתה לא בא למכור, אלא לעזור. אני מאמין במכירה אותנטית. נקודת המוצא שלי היא שהלקוח מתעניין במה שאני עושה, אבל עדיין יש כמה משוכות רגשיות ופסיכולוגיות שהוא צריך לעבור.
וזה התפקיד של הטקסט.
לעזור לו להבין איך המוצר או השירות שלי יהפוך את החיים שלו ליותר נעימים, נוחים, בריאים וכו'.
בדרך אני צריך להמחיש לו איך זה עובד ולהוכיח לו שזה.. עובד.
וכל הכתיבה בגובה העיניים ובשפה דיבורית וישירה.
אם זה הטון, אלה המילים וזו הפניה - אין סיבה שזה ישמע כמו פרסומת.
 
מה חשוב לכתוב במודעה של גוגל כדי שהלקוח "ילחץ"?

המודעות של גוגל - יש כל כך מעט מילים שאני תמיד מתלבטת מה לכתוב.
יש נוסחה טובה שעובדת?
 

are you ready

New member
אנשים מפחדים מפרסומות

איך אפשר להעביר מסר פרסומי בלי שאנשים ירתעו ממנו?
 
איך לפרסם בלי לפרסם

כלל ידוע במכירות אומר שאנשים אוהבים לקנות, אבל לא אוהבים שמוכרים להם.
כדי למכור מוצר או שירות לא צריך לדבר על מה הם עושים. צריך לתאר מה הם עושים למי שמשתמש בהם.
כשאנחנו רוצים לשכנע חבר, בת זוג או הילד שלנו לעשות משהו, אנחנו מנסים להיכנס לנעליים שלהם ולהציג את הדברים מהזווית להם. איך זה יעשה להם בסופו של דבר טוב יותר.
בכתיבה שיווקית אנחנו עושים בדיוק אותו דבר.
 
לימודי כתיבה שיווקית

אני מתנצל.. אבל הקורס היחיד בכתיבה שיווקית שאני מכיר זה הקורס שלי שנקרא "האות להגדלת המכירות".
מדובר בקורס מקיף ביותר שנותן את כל הרקע התיאורטי יחד עם הרבה מאוד טכניקות, נוסחאות ותבניות עבודה.
את כל הפרטים על קורס לכתיבה שיווקית תוכל לקרוא כאן
 

shikoshoko

New member
הנעה לפעולה

אני מעוניין שהלקוחות שצורכים את השירותים שהעסק שלי מספק יאשרו שליחת מיילים שיווקים.
לרוב אני יודע שאנשים מאוד נרתעים מזה ולא מאשרים את שליחת המיילים.

האם יש איזשהו טריק שאתה מכיר, כתיבה מסויימת שתעזור לי להוביל אותם לפעולה- כלומר שיאשרו את שליחת המיילים?

חשוב לי מאוד להרחיב את רשימת התפוצה שלי.
אשמח לעצות.
 
הגדלת רשימת תפוצה

אנשים לא אוהבים לקבל מיילים כי רוב המיילים שבעלי עסקים שולחים הם שיווקיים מידי, טרחניים ולא רלוונטיים.

במקום לבקש מהם לאשר קבלת מיילים שיווקיים (למה לקרוא להם שיווקיים?) תבקש את אישורם לקבל במתנה משהו ממך.
עכשיו יש לך הזדמנות חד-פעמית להפתיע אותם עם משהו באמת מושקע, רלוונטי ובעל ערך לתחום שלכם.
אחרת, תהיה עוד מייל שיווקי שהם ימחקו אחרי הפעם הראשונה.
 
השתלת SEO ברשתות חברתיות

יש לי עסק של איפור מינרלי, לאחרונה אני מנהלת עבורו דף בפייסבוק... עם כל השינויים האלה, אני כבר לא יודעת - האם כדאי להכניס SEO לפייסבוק או שהוא גם ככה לא מתאנדקס בגוגל? והאם אינסטגרם מתאנדקס? (הרי יש להם גם פלטפורמה שהיא לא מובייל)
תודה על התשובה!
 
seo ברשתות חברתיות

אני לא מומחה ב- seo למרות שקצת למדתי בעצמי.
וממה שלמדתי הבנתי שעדיף להשקיע בתוכן שמעניין את הגולשים ולתת להם ערך ולא לנסות להתחנף למנועי החיפוש.
וזה בדיוק גם מה שגוגל בעצמו אומר לבעלי האתרים לעשות.
כנראה שזה נכון כי כבר המון שנים אני מקום ראשון בגוגל בהרבה ביטויים כמו למשל "בכתיבה שיווקית"..
 
אנטי פייסבוק

היי,
יש לי עסק קטן לרהיטים וכולם אומרים לי שהפייסבוק הוא כלי מצוין להגיע ללקוחות פוטנציאלים. אבל לצערי אני והפייסבוק לא חברים טובים. איזה דרכים בכל זאת אני יכולה לנסות? ובאיזו צורה לפנות?
תודה מראש
 
לא חייבים להיות בפייסבוק כדי להצליח, אבל...

קודם כל, הפייסבוק הוא מקום מעולה לפירסום של העסק שלך. למה? כי מצד אחד יש בו קהל לקוחות עצום ומצד שני הוא מאפשר לך להגיע לקהל הלקוחות שלך בצורה ממוקדת.
מצד שני - יש דרכים נוספות להגיע לקהל שלך.
לדוגמא - שיתופי פעולה. עסק של רהיטים יכול לשתף פעולה למשל עם מעצבים ולקבל זרם קבוע של לקוחות מצויינים.
בלוג מקודם זו דרך מצויינת.
ויש עוד. כדי לייעץ באופן ממוקד אני צריכה לדעת קצת יותר פרטים על העסק. למשל מה המקום שלו, מי הלקוחות, מה סוג הרהיטים? מה מיוחד במה שאת מציעה?
 
הצילו

אני בשלבי הקמה של עסק לעיצוב והום סטיילינג.
אני כבר מספר שנים בתחום העיצוב אירועים וגם עסקתי בהום סטיילינג אבל עד כה לא באופן מסודר ובהתאם ללידות וחופשות לידה :)
ככה שיש לי רזומה ואנשים מכירים אבל עכשיו אני ממש כמו מתחילה מההתחלה. מודל עסקי חדש וממתגת מחדש.
עד כה השתמשתי בשם חופית גלעד עיצוב אירועים והום סטיילינג. עכשיו, המטרה היא להתמקד בעיקר בהום סטיילינג אבל אני עדיין אמשיך לעשות גם עיצוב אירועים.. זה אמנם אותו תחום אבל קצת מבלבל אותי איך למתג זאת.
אני אוהבת את השימוש בשם שלי אך לא בטוחה מה למקם ליד... ואולי כן צריך שם? וסלוגן? אשמח לעזרה. תודה רבה
 
מיתוג שם העסק

זה שיש לך 2 שירותים זה לא אומר שצריך לכרוך אותם באותו שם. זה משדר חוסר מיקוד, וחוסר מיקוד משדר חוסר מקצועיות.
עדיף לעשות לוגו וסלוגן נפרד לכל שירות.
אם את מאוד אוהבת את השם שלך את יכולה להוסיף לכל עסק: מבית/מקבוצת
חופית גלעד או משהו בסגנון.
 

safinka

New member
בחירת שם לעסק שלי

אני מחפשת אחר שם קריאטיבי ומושך לעסק חדש שאני פותחת. אני מייבאה מוצרים מגניבים מחו"ל ומוכרת אותם בארץ. מדובר דברים יחודיים. גאג'טים
אפשר להמליץ לי על שמות?
 
איך בוחרים שם לעסק?

קודם כל זו שאלה מצויינת. שם זה דבר מאוד מאוד חשוב.
לצערי בגלל ריבוי השאלות יואבי שני הארכיטקסט לא הספיק לענות לך על השאלה במהלך האירוח ולכן אני מציעה שתפני אליו באופן אישי לעזרה.

אם הוא הצליח עם השם "ארכיטקסט" סביר להניח שהוא יוכל לעזור לך בבחירת שם לעסק.
 
למעלה