באר שבע - בירת ההזדמנויות של ישראל

poland1

New member
תמיד תהיה ביקורת, אבל אני לא מסכים עם

הבכיינות..
אני יכול להגיד לך שכל דבר חדש ונחמד שעושים בעיר זוכה בעיתון כזה או אחר לביקורת ומנסים להוציא אותו באור שלילי..

אז גם זה בסדר, אבל אני יכול להגיד לך שהתחושות של התושבים ברחוב הן שמשהו טוב קורה גם אם יש עוד דרך ארוכה

מתלוננים תמיד יהיו ורק הזמן יוכיח לאן המיתוג הזה יוביל אותנו עוד שנה, עוד שנתיים, שלוש, ארבע או חמש שנים ושום עיתונאי או תושב לא יוכל לנבא לאן הוא יוביל את העיר בזמן שהוא נחשף רק ביום שני.
 

poland1

New member
אגב, שאלה כתגובה לביקורת בכתבה..

אנחנו ממתגים את באר שבע כלפי תושבי באר שבע שחיים בה ורואים כל הזמן מה קורה (כל שינוי ושינוי) או לתושבי החוץ ברחבי הארץ שחושבים שיש כאן רק גמלים ותחנה מרכזית מיושנת?

מיתוג נועד לתושבים מבחוץ ופחות לתושבי הפנים, התדמית של באר שבע כלפי שאר תושבי הארץ נוראית..
 

ציוניסט

New member
מה הפואנטה של הכתבה הזאת?

הרעיון של מיתוג הוא לפעול כלפי חוץ כדי למשוך אנשים חדשים, ואין קשר לזה שהבעיות הפנימיות של באר שבע צריך להיות מטופלות. ואני חייב לציין שהסרטון באמת מוצלח.
 

poland1

New member
לא יכולתי לתאר זאת טוב יותר

באותו זמן שהבעיות הפנימיות של העיר מטופלות ע"פ תוכנית שנתית ממתגים את העיר כלפי חוץ, הקטע של המיתוג בכלל לא אמור לדבר לתושבי באר שבע חוץ מלתת להם גאווה כלפי העיר שלהם..

באר שבע היר העיר היחידה בארץ שבנתה תוכנית אסטרטגית (באר שבע 2010-2020) לעשור הקרוב עם תקציבים מחושבים ותוכנית עבודה מסודרת כדי להביא את השינוי בתחומי החינוך, התרבות, המרחב הציבורי וכו'

והסרטון הזה סוף הדרך, מושקע ומעביר את המסר..
 
"בירת ההזדמנויות של ישראל"?! לא מצלצל לי טוב

ולא ממש מגובש. ומה זה אומר בדיוק הזדמנויות? הזדמנויות יש בכל עיר...
אנשים רוצים תכל'ס ולא "פוטנציאל" או "הזדמנות".
 

poland1

New member
שבעצם באר שבע הופכת לבירת הזדמנויות..

שלכל אחד ואחד כאן יש הזדמנות להתפתח..
במיניסייט - http://www.b7brand.org

רשום בדיוק באילו תחומים יש הזדמנויות... שבעת הצבעים של הלוגו החדש מסמנים כל אחד בנפרד הזדמנות בתחום שונה..
 

tapuzo

New member
כל המיתוג דה-לה-שמעטא המאוס ולאוס, יקר ומיותר

כל ראש עיר פה חושב שאפשר לבזבז מליונים מכספי התושבים על יחצנות, מיתוג ופרסום.
הגיע זמן שמשרד הפנים יפסיק את הבזבוז הבלתי פוסק הזה (ולרוב גם למשרדי פרסום מקורבים למיניהם ועסקנים ומקושרים)
.
חלאס כבר עם כל ההתמתגות בלוף הזו, מילא אם העיר הייתה חברה פרטית של אמא שלהם שיבזבזו כמה שהם רוצים.
אלו כספי ציבור, מליוני שקלים שהולכים לגימיקים הכי נלוזים, סיסמאות הזויות והפלצות צבעוניות שמצריכות אחרכך תעשייה
שלמה של דגלים, ניירת, מדבקות, חוברות, טקסים, שלטים, יועצי גרפיקה וכו', זבלני שכל ושרלטנים.

אגב, הלוגו הזה של באר עם ר יעני 7, נראה כמו משהו משנות ה-80. משהו רע משנות ה-80.
עיר הזדמנויות? מה זאת חנות כל-בו? זה הדבר היחיד שמצאו? עיר בהזדמנות, בהזד**נות..
עד כדי כך ראשי הערים חסרי בטחון בעצמם ובעשייתם?
האם תעשיית הלוגואים המופרכת הזו העלתה או הורידה משהו לאיזו עיר?
האם לפני טקסי הזיקוקין לחשיפת השילוטין לא צריך לקיים את ההבטחות שכל ה"מיתוגציה" החלולה הזו בונה?

דווקא באר שבע שמורגשת בה עשייה וצעדים נכונים להתנער מהאבק, הכי פחות צריכה עוד ערימת נצנצים מיותרים
שיורידו את הפוקוס מהעשייה אל עבר גימיקים סיסמאות וסמלילים.
נהוג קודם כל להשקיע באיכות המוצר ואז לעטוף אותו בעטיפות והבטחות.
באר שבע עוד רחוקה מאיכות המוצר שהיא אמורה לתת.
 

poland1

New member


תראה איך המיתוג "עיר ללא הפסקה" השפיע על תל אביב ואיך המיתוג "עיר הילדים" השפיע על חולון.
 
לפעמים זה בלוף - כמו במקרה של נתניה

"עיר הספורט"...

ולפעמים המיתוג מחובר למציאות, ראה "תל אביב עיר ללא הפסקה".
 

amit1270

New member
מיתוג צריך להתאים למציאות

ולא לנסות להחליף אותה. רק כך זה יכול להצליח ולא להפוך לבדיחה.
 

poland1

New member
אישית אני חושב שיש תוכן מאחורי המיתוג הזה...

העירייה לא חשפה את כל מה שעתיד לבוא עם המיתוג, הם דיי רוצים להפתיע..
קורים דברים בעיר וכל תושב יכול להבחין בזה.

רק הזמן יגיד.. ניתן את הצ'אנס ואת התוצאות נדע בשנים הקרובות.
 
למעלה