במה אנחנו צופים הסופ"ש?

  • פותח הנושא avivs
  • פורסם בתאריך

avivs

New member
השני היה כל כך מיותר,

שאני באמת לא בטוח מה לעשות לגבי השלישי. אחכה לשמוע ביקורות, כנראה.
 
לא מיותר..

השני היה מאוד מהנה. הוא אולי לא הרגיש טרי כמו הראשון, אבל נהנתי ממנו מאוד. השלישי הוא חובה. בעצם, כל סרטי הנוקמים הם חובה בעינים עצומות, השאלה מתי (ועם מי) לראות אותם...
 

MonicaF

New member
אני לא מסתדרת עם גווינת' פלטרו

הנוכחות שלה די מייבשת את הסרט.
אני יודעת שאני במיעוט, אבל אין לי שליטה על זה.
חוץ מזה שזה מסוג הסרטים שלא זוכרים ממנו הרבה; הוא מהנה כשצופים בו, ולאחר מכן, שוכחים מה היה שם.
זה קרה לי גם עם לופר. חוץ מבדיחה אחת טובה, וקטע לא לגמרי ברור עם הילד המסכן הזה, אני לא זוכרת יותר.
 
וזה חבל כי.....

שניהם סרטים טובים מאוד, מהנים מאוד, וזכורים מאוד.
יכול להיות שדווקא סרטים נשכחים כמו קלוברפילד את זוכרת?
 

MonicaF

New member
לא אהבתי את קלוברפילד

אבל אני כן זוכרת אותו. זה הסרט שצולם כולו כביכול במצלמת חובבנים כמתעדת את סוף העולם?
איך שאלתך קשורה לעניין סרטים שזוכרים ושוכחים?
 

MonicaF

New member
ואם זה סרט שקל לשכוח, אז...

מה המסקנה? לא הבנתי

שבוע טוב.
 
פרק 5 משחקי הכס


הפרק הכי טוב העונה לדעתי
זה שיש יותר מדי דמויות זה ברור אבל הפעם כל אחת מהן קיבלה סצנה אחת מרהיבה לפחות, די הופתעתי מכמה דחסו לתוך הפרק הזה (קרב כלב השמירה ודונדאריון, הווידוי של ג'יימי, המזימות בקינגס לאנדינג, ההוצאה להורג של קארסטארק). אני מת על הדיאלוגים שלהם, סחתיין על D&D.
 

Serf SaN

New member
דווקא הפרק הזה לא נכתב על-ידם.


נכתב ע"י Bryan Cogman. אין לי מושג איך זה הולך.. למה התסריטאים לא כותבים את כל הסדרה? 3 פרקים מתוך 10 זה ע"י תסריטאים אחרים. (אחד מהם זה מרטין עצמו, דיי משעשע)
אבל זה דיי גורם לפרקים להיות לא עקביים. קצת כמו ב-Once upon a time.
מה גורם למפיקים של סדרה לרצות לעבוד בצורה כזאת?
 

Serf SaN

New member
שמתי לב שיש קצת הבדל בכתיבה בין פרקים..

היה פרק אחד עם טקסטים ממש ממש גרועים בעיניי. זה היה של מישהי אחר שהיא לא D&D
 

rsmb1

New member
אתה בטח מתכוון

לוונסה טיילור. היא גם כתבה פרק עם דיאלוגים גרועים בעונה הקודמת.
הם מחלקים את הפרקים ביניהם כדי להוריד בעומס בין היתר. לכתוב 10 פרקים של 50-60 דקות כל שנה זה הרבה יותר קשה. כמעט בכל סדרה שאני מכיר מחלקים את הכתיבה. במד מן הרמה לא יורדת בין הכותבים.
 

Serf SaN

New member
לא שאני מבין בזה, אבל

כל כך קשה לכתוב עשרה פרקים לשנה? :S
 

rsmb1

New member
יש עליהם גם אחריות

אחרת. אחד מהם יביים פרק העונה, ולשניהם יש תפקידי הפקה בסדרה.
מ- 7 ל- 10 זו עלייה של 42 אחוזים. השתמשתי ב- 42, ולכן עניתי על שאלה יותר משמעותית

בכל זאת, כתבתי "בין היתר". יש בכך תועלות נוספות: נקודות מבט רעננות עשויות להועיל לתהליך הכתיבה; עדיף לא להסתמך על כותב יחיד (במקרה הזה שניים) מחשש שיקרה לו משהו (ראה הדאגה למרטין) או כדי לא לספק לו נקודת מיקוח טובה מדי במידה והסדה תצליח ותהיה דרישה לעונות נוספות.
 

MonicaF

New member
גם אני ראיתי את 4 ו-5 של עונה 3 משחקי הכס

לדעתי פרק 4 יותר טוב.
כמה שאני שמחה שלא קראתי את הספרים, וכך אני מסוקרנת ומופתעת.
דאינריז מפחידה אותי. בן זוגי מהמר שהיא תשלוט בעולם.

תגידו, הסדרה מבוססת על אותה סדרת ספרים שנכתבה ונכתבה ונכתבה ולא הסתיימה, אותה סדרה שהסופר מרח ומרח ומרח כי לא ידע איך לסיימה? או שמדובר בסדרה אחרת?
 
זו ולא אחרת


אבל היא נמרחת לא כי הסופר לא יודע איך לסיימה, אלא כי הוא כל הזמן מרחיב את העולם שלו עוד ועוד ופותח קווי עלילה חדשים במקום לסגור את אלה שכבר יש לו. זאת כמובן טעות והספר החמישי הוא כבר ברמה מתחת לכל השאר, אבל אני מאמין שהוא כן יודע איך הסדרה אמורה להסתיים.
בכל אופן, אל דאגה, הספר השלישי (כלומר עונות 3-4) מניב מעיין קלוז'ר די מספק לרוב קווי העלילה.
 

MonicaF

New member
רגע חשבתי שהסופר מת

אם ככה אז ישנה עוד סדרת ספרים שהסופר שלה מת או חולה, וגם זו סדרה ארוכה ומתארכת?
 
אה כן, מחזור כישור הזמן

והסופר שלה אכן מת.
בכל אופן ההגדרה מתאימה לשתי הסדרות
רק שששאו"ק טובה פי כמה.
 
למעלה