מרוצי העקרב
אכמו, צדקת
זה באמת ספר נהדר, עם דמויות מורכבות ומערכות יחסים מורכבות ו*עיירה* (אי. ווטאבר), שזה אחד הדברים שאני אוהבת ממש, עיירה כזאת על כל הטיפוסים שבה. גם נושא הקרבה בין אדם ובעל חיים הוא משהו שאני יכולה להזדהות איתו מאוד, וכפי שחזית, הזדהיתי להפליא עם פאק (במיוחד בקטעים שבהם היא נאבקת בדחף לירוק על מגפיים של אנשים).
שניים-שלושה הפרקים האחרונים, עם זאת, די עצבנו אותי:
1. שון. מסכן את הסוס שלו ואת החיים שלו בשביל בחורה שהוא אפילו לא ראה ערומה עדיין. כן, מגי-משמך, היית רוצה שגברים יהיו טיפשים עד כדי כך. אבל גברים אמיתיים רוב הזמן מבקשים לפחות לראות את הסחורה קודם. שלא לדבר על מה שקור סבל בגלל ההורמונים המשתוללים של הבעלים שלו. היה צריך לשבור ל*שון* את הרגליים. קור המסכן
2. פאק זוכה. נכון, היא עשתה את כל המאמצים ומגיע לה ורציתי שהיא תזכה, אבל זה לא היה קורה ככה בחיים האמיתיים. בחיים האמיתיים היא היתה נאכלת או שדאב היתה נאכלת ומישהו אחר שבכלל לא הוזכר בסיפור היה זוכה, ככה סתם. הזכיה שלה - ואיך שמלוורן מסכים לכל התנאים שלה אחר-כך - השאירה בי מן תחושה מלאכותית-דביקה. או שאולי פשוט קראתי יותר מדי ג'ורג' מרטין.
3. אף אחד לא חשב על התסריט הזה?
לשון יש בית ריק. פאק עומדת לאבד את הבית שלה. מה עם זה ששון יזכה ויציל את קור, ופאק תעבור לגור בבית הריק שלו ביחד עם האחים שלה? הממ? לא צריך לשבור רגליים לאף אחד וכל הדרמה.
זה הכל בגלל סיפור האהבה. אם לא היה סיפור אהבה זה היה ספר לגמרי-גמרי מושלם^^
(וגם ככה, הוא כמעט. אלה רק שניים-שלושה פרקים אחרונים. בקטנה.)