‬ שרשור הכוונה ומודיעין 30/06

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
לגבי אופצית 70 -

האופציה הכי מהירה לדעתי היא עם 26 לאבן גבירול ומשם 56
העניין הוא שצריך להיות מתואמים עם התדירות הבינונית של 56.
אופציה נוספת היא לנסוע עם 71 עד נמיר/ארלוזרוב, לחצות את הכביש לתחנות בפרשת דרכים ומשם לקחת קו 70. זו אופציה יותר תדירה אבל פחות מהירה.
בכל מקרה, לא לנסוע עם 45 בשום פנים ואופן. ייקח לו המון זמן.
לגבי אופצית 70 -
אפשר לקחת גם 71 וגם 125 (מה שבא קודם), ואז לקחת כל אחד מ- 71/149/171/271/274/279/501 (וגם 60X אם הסדר הרב קו של 90 דק' פחות קריטי) עד רכבת מרכז ואז להחליף עם 70.
 

mister K

New member
אין שום סיבה לבצע שתי החלפות כשהתדירות טובה

לגבי אופצית 70 -
אפשר לקחת גם 71 וגם 125 (מה שבא קודם), ואז לקחת כל אחד מ- 71/149/171/271/274/279/501 (וגם 60X אם הסדר הרב קו של 90 דק' פחות קריטי) עד רכבת מרכז ואז להחליף עם 70.
אין שום סיבה לבצע שתי החלפות כשהתדירות טובה
אני לא אוהב לדלג סתם בין אוטובוסים.
 

orchilit

New member
במקרה הזה (ובמקרה יצא לי לעשות את זה אמש בשיכון ל')

אין שום סיבה לבצע שתי החלפות כשהתדירות טובה
אני לא אוהב לדלג סתם בין אוטובוסים.
במקרה הזה (ובמקרה יצא לי לעשות את זה אמש בשיכון ל')
זה באמת לא כזה נורא. אם אפשר לנצל תדירות משולבת (של 71 ו125) ותדירות אולטרה גבוהה (עם כל הקווים בין סמינר הקיבוצים לרכבת מרכז), אז לדעתי כדאי ללכת על זה (כל עוד זורמים על כל הקטע של מעברים. ).
&nbsp
אני אישית מוכן לבצע החלפות מרובות אפילו בטווח של תחנה , כל עוד זה מייעל לי את ההגעה.
 

oshlick1

New member
בשביל להגיע מהר ועם כמה שפחות עצירות וסיבובים

שיכון ל' לאוניברסיטת בר אילן וחזרה
הי
הבן שלי יצטרך לסוע על בסיס יומי בבוקר משיכון ל' לאוניברסיטת בר אילן ואחה"צ חזרה
מה הקוים המומלצים ?

תודה
אריאל
בשביל להגיע מהר ועם כמה שפחות עצירות וסיבובים
הייתי נוסע עם 149 מדרך נמיר עד צומת מורשה ומשם לבר אילן עם אחד הקווים של אגד שבאים מרעננה/כפר סבא לכיוון תל השומר בבוקר וחוזרים אחה''צ.
מדובר בקווים 505/564 של אגד
&nbsp
אפשרות אחרת היא לנסוע בקו 26 עד אבן גבירול ולהחליף לקו 56 של קווים עד בר אילן וכך גם בחזור.
 

Ofekalef1

New member
שיכון ל' זה לא קרוב לסמינר הקיבוצים?

שיכון ל' לאוניברסיטת בר אילן וחזרה
הי
הבן שלי יצטרך לסוע על בסיס יומי בבוקר משיכון ל' לאוניברסיטת בר אילן ואחה"צ חזרה
מה הקוים המומלצים ?

תודה
אריאל
שיכון ל' זה לא קרוב לסמינר הקיבוצים?
אם כן, אז למה לא את אחד ממאות הקווים שנוסעים עד עזריאלי (501/274/271/171/71/279/532/127 פלוס כמה נתיב אקספרס שלא כלולים בערך הצבור ובהחלפה 90 דקות), ללכת לתחנה שמול רכבת השלום ומשם 56/472 לבר אילן?

אפשרות אחרת היא 33 עד דרך בן גוריון/דרך ז'בוטינסקי, וממכון מור 68/70 לבר אילן, אם כי אני לא יודע מה מצב הפקקים בכיוון הזה והאם זה משתלם.
 

mister K

New member
רק החלק הדרומי של שיכון ל' קרוב לסמינר הקיבוצים

שיכון ל' זה לא קרוב לסמינר הקיבוצים?
אם כן, אז למה לא את אחד ממאות הקווים שנוסעים עד עזריאלי (501/274/271/171/71/279/532/127 פלוס כמה נתיב אקספרס שלא כלולים בערך הצבור ובהחלפה 90 דקות), ללכת לתחנה שמול רכבת השלום ומשם 56/472 לבר אילן?

אפשרות אחרת היא 33 עד דרך בן גוריון/דרך ז'בוטינסקי, וממכון מור 68/70 לבר אילן, אם כי אני לא יודע מה מצב הפקקים בכיוון הזה והאם זה משתלם.
רק החלק הדרומי של שיכון ל' קרוב לסמינר הקיבוצים
אם נמצאים קרוב לסמינר הקיבוצים או לצומת נמיר/איינשטיין, אפשר בהחלט ללכת לנמיר (גם מנמיר/איינשטיין יש 501 ו-274).
אם לא ממש קרובים לשם, אז לא כדאי. התדירות של 26 שנכנס לתוך השכונה ושל 71 שנוסע על אשכול היא תדירות טובה והם לא פחות מהירים.
בכל מקרה, החלפה בעזריאלי הרבה פחות נוחה מהחלפה ברכבת מרכז לקו 70 שגם מאוד תדיר בשעות הבוקר (הרבה יותר תדיר מקווים 56 ו-472 ביחד).
לגבי קו 33
- אופציה איומה ובמיוחד בשעות הבוקר.
 

Ofekalef1

New member
כן, אבל שוב, זה מכפיל את התדירות של 56, בגלל זה הצעתי.

רק החלק הדרומי של שיכון ל' קרוב לסמינר הקיבוצים
אם נמצאים קרוב לסמינר הקיבוצים או לצומת נמיר/איינשטיין, אפשר בהחלט ללכת לנמיר (גם מנמיר/איינשטיין יש 501 ו-274).
אם לא ממש קרובים לשם, אז לא כדאי. התדירות של 26 שנכנס לתוך השכונה ושל 71 שנוסע על אשכול היא תדירות טובה והם לא פחות מהירים.
בכל מקרה, החלפה בעזריאלי הרבה פחות נוחה מהחלפה ברכבת מרכז לקו 70 שגם מאוד תדיר בשעות הבוקר (הרבה יותר תדיר מקווים 56 ו-472 ביחד).
לגבי קו 33
- אופציה איומה ובמיוחד בשעות הבוקר.
כן, אבל שוב, זה מכפיל את התדירות של 56, בגלל זה הצעתי.
כן, זו החלפה נוחה יותר. מצד שני, המסלול של 70 די מתיש. עשיתי אותו לפני כמה ימים (אמנם ב-B7L מזעזע של קווים) וזה היה פשוט לא כיף, וזה לעומת המסלול שעשיתי עם 472 בצהרי אותו יום (דווקא בכיוון הפקקים), נסיעה הרבה יותר כיפית.
&nbsp
כן, הוא יותר תדיר אבל גם טיפה פחות מהיר. בכל מקרה, אם מתכננים להחליף ברכבת מרכז אפשר להסתכל בזמן אמת ולראות האם יש 472/56 ששווה להחליף אליהם או לא.
בנוסף, אם יודעים שעה מדויקת אפשר להסתכל באיפה בוס, המיקומים הללו מרכזיים ולכן כמעט תמיד יש דיווחים על הגעות בזמן אמת באותו יום.
&nbsp
לגבי 33, מה כל כך איום בדרך הזו? במחשבה שנייה זה נכון שלעבור עם 33 את כל האוניברסיטה זה לא כל כך רעיון מוצלח, אבל נניח שאני נמצא באזור האוניברסיטה, זה עדיין כל כך איום?
 

Ofekalef1

New member
בעצם זה לא מדויק שזה מכפיל

כן, אבל שוב, זה מכפיל את התדירות של 56, בגלל זה הצעתי.
כן, זו החלפה נוחה יותר. מצד שני, המסלול של 70 די מתיש. עשיתי אותו לפני כמה ימים (אמנם ב-B7L מזעזע של קווים) וזה היה פשוט לא כיף, וזה לעומת המסלול שעשיתי עם 472 בצהרי אותו יום (דווקא בכיוון הפקקים), נסיעה הרבה יותר כיפית.
&nbsp
כן, הוא יותר תדיר אבל גם טיפה פחות מהיר. בכל מקרה, אם מתכננים להחליף ברכבת מרכז אפשר להסתכל בזמן אמת ולראות האם יש 472/56 ששווה להחליף אליהם או לא.
בנוסף, אם יודעים שעה מדויקת אפשר להסתכל באיפה בוס, המיקומים הללו מרכזיים ולכן כמעט תמיד יש דיווחים על הגעות בזמן אמת באותו יום.
&nbsp
לגבי 33, מה כל כך איום בדרך הזו? במחשבה שנייה זה נכון שלעבור עם 33 את כל האוניברסיטה זה לא כל כך רעיון מוצלח, אבל נניח שאני נמצא באזור האוניברסיטה, זה עדיין כל כך איום?
בעצם זה לא מדויק שזה מכפיל
כי התדירות של 472 מאוד מאוד נמוכה בשעות האלה (וב-7:44 הם מגיעים ביחד).
 

mister K

New member
זה רחוק מלהכפיל

כן, אבל שוב, זה מכפיל את התדירות של 56, בגלל זה הצעתי.
כן, זו החלפה נוחה יותר. מצד שני, המסלול של 70 די מתיש. עשיתי אותו לפני כמה ימים (אמנם ב-B7L מזעזע של קווים) וזה היה פשוט לא כיף, וזה לעומת המסלול שעשיתי עם 472 בצהרי אותו יום (דווקא בכיוון הפקקים), נסיעה הרבה יותר כיפית.
&nbsp
כן, הוא יותר תדיר אבל גם טיפה פחות מהיר. בכל מקרה, אם מתכננים להחליף ברכבת מרכז אפשר להסתכל בזמן אמת ולראות האם יש 472/56 ששווה להחליף אליהם או לא.
בנוסף, אם יודעים שעה מדויקת אפשר להסתכל באיפה בוס, המיקומים הללו מרכזיים ולכן כמעט תמיד יש דיווחים על הגעות בזמן אמת באותו יום.
&nbsp
לגבי 33, מה כל כך איום בדרך הזו? במחשבה שנייה זה נכון שלעבור עם 33 את כל האוניברסיטה זה לא כל כך רעיון מוצלח, אבל נניח שאני נמצא באזור האוניברסיטה, זה עדיין כל כך איום?
זה רחוק מלהכפיל
התדירות המשולבת של 56/472 בשעות הבוקר לכיוון יהוד/ראש העין היא 5 נסיעות בשעה. תדירות סבירה יחסית לשעות אחרות ביום, אבל כאמור ההחלפה לא נוחה וקו 56 גם נוסע מפוצץ.
התדירות של 70 לכיוון תה"ש באותן שעות היא 8 נסיעות בשעה וחלקן מתחילות מפרשת דרכים.
קו 33 גם עושה סיבוב גדול וגם אוכל את הפקקים של אזור קניון איילון. מהאוניברסיטה סביר שהייתי לוקח 49 ומחליף בצומת גהה ומשאיר את קו 33 כאופציה שנייה. בשעות השפל לעומת זאת, סביר שהייתי נוסע מהאוניברסיטה עם 33. בשעות אחר"צ גם 49 וגם 33 עומדים בפקקים.
 

Ofekalef1

New member
כן, כי 472 ממש לא תדיר.

זה רחוק מלהכפיל
התדירות המשולבת של 56/472 בשעות הבוקר לכיוון יהוד/ראש העין היא 5 נסיעות בשעה. תדירות סבירה יחסית לשעות אחרות ביום, אבל כאמור ההחלפה לא נוחה וקו 56 גם נוסע מפוצץ.
התדירות של 70 לכיוון תה"ש באותן שעות היא 8 נסיעות בשעה וחלקן מתחילות מפרשת דרכים.
קו 33 גם עושה סיבוב גדול וגם אוכל את הפקקים של אזור קניון איילון. מהאוניברסיטה סביר שהייתי לוקח 49 ומחליף בצומת גהה ומשאיר את קו 33 כאופציה שנייה. בשעות השפל לעומת זאת, סביר שהייתי נוסע מהאוניברסיטה עם 33. בשעות אחר"צ גם 49 וגם 33 עומדים בפקקים.
כן, כי 472 ממש לא תדיר.
זה ש-56 נוסע מפוצץ לא ידעתי, אחת הסיבות שהעדפתי את האפשרות הזו היא שחשבתי שהם לא עמוסים.
ידעתי שזה נכון על 472, הנחתי שגם על 56. מה גורם להבדל?
 

mister K

New member
56 מפוצץ כמעט בכל שעות היום

כן, כי 472 ממש לא תדיר.
זה ש-56 נוסע מפוצץ לא ידעתי, אחת הסיבות שהעדפתי את האפשרות הזו היא שחשבתי שהם לא עמוסים.
ידעתי שזה נכון על 472, הנחתי שגם על 56. מה גורם להבדל?
56 מפוצץ כמעט בכל שעות היום
התדירות שלו נמוכה מדי יחסית לחשיבות שלו.
 

orchilit

New member
זה אמנם חורג כבר משרשור הכוונה, אבל

56 מפוצץ כמעט בכל שעות היום
התדירות שלו נמוכה מדי יחסית לחשיבות שלו.
זה אמנם חורג כבר משרשור הכוונה, אבל
מקווה שבמכרז החדש מתכוונים לתגבר את הקו הזה משמעותית (וגם את 55). שני הקווים האלו מזעזעים מאז שהם בחזקת 'קווים' (אצלי זה הגיע למצב שאני מעדיף לחכות ל-58 אפילו כמה דקות ולא לעלות על 55 שתמיד מפוצץ, תמיד מתעכב בכל תחנה [מה הקטע עם הנהגים של 'קווים'], מכונות התיקוף שלהם מעפנות...)
 

mister K

New member
זה בהחלט עומד לקרות. תדירות 56 סוף סוף תהיה ראויה.

זה אמנם חורג כבר משרשור הכוונה, אבל
מקווה שבמכרז החדש מתכוונים לתגבר את הקו הזה משמעותית (וגם את 55). שני הקווים האלו מזעזעים מאז שהם בחזקת 'קווים' (אצלי זה הגיע למצב שאני מעדיף לחכות ל-58 אפילו כמה דקות ולא לעלות על 55 שתמיד מפוצץ, תמיד מתעכב בכל תחנה [מה הקטע עם הנהגים של 'קווים'], מכונות התיקוף שלהם מעפנות...)
זה בהחלט עומד לקרות. תדירות 56 סוף סוף תהיה ראויה.
 
מרחובות לדרך קיבוץ גלויות בת"א

‬ שרשור הכוונה ומודיעין 30/06

אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
מרחובות לדרך קיבוץ גלויות בת"א
לאיזור אמצע קיבוץ גלויות, ובשעות הבוקר העמוסות.
 

orchilit

New member
קו 274 עובר בסוף קיבוץ גלויות לא באמצע.

274 אני חושב, או רכבת לתחנת ההגנה
לא בטוח בכך.
קו 274 עובר בסוף קיבוץ גלויות לא באמצע.
כדי להגיע לאזור האמצע (מניח שמדובר על מקטע הר ציון-הרצל), צריך לעשות כך :
אוטובוס אחד :
קו201 עד שוקן/בתי המשפט שזה ליד פינת קיבוץ גלויות ומשם רגלית לאן שצריך.
שני אוטובוסים :
164/201/274 (201 בעדיפות נמוכה) עד צומת בית דגן, ואז להחליף עם 451/461/157/245(וגם 201).
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה