תגובה לתגובה של הדר על פרקים 3-4
סצינה מאוד מרגשת איך אחותו של דו ג'ין שעדיין נה מו מתחננת להישאר עם אחיה ולא רוצה להיפרד ובאמת ילדה חמודה, מזל שגם השחקנית המבוגרת יותר שלה גם חמודה, אך אין על הילדה. ומרגש איך שאימה מתחננת בפני נה מו ונה מו למרות שאחותו רוצה להישאר לצידו מנחה אותן לברוח. סצינה כואבת ומרגשת. נראה שאימו החורגת לא רצתה לקחת את נה מו איתה, כנראה כי על הבן הביולוגי הוא לא היה מוותר בקלות כזאת, והיה רודף אותן בכל העולם, לפי הטענה שלו שלו אין ברירה בגלל קשר דם, אבל את בתה היא יכולה להציל מתדמית של בת של רוצח ונראה שבגלל הכתבים החטטנים היא לא כל כך הצליחה בזה לאחר מעבר הזמן כי הגיעו אליה בתור אישתו של הרוצח וכשסו ג'ין ניסתה להגיד שזאת טעות היא בטח שמעה קללות לא פחות עסיסיות משאימה שמעה כשהאשימו אותה שהיא עומדת מאחורי פרסם האוטוביוגרפיה של בעלה כדי לקבל כסף. כמובן שהישארותו גם הצילה את ג'י יי, אז נאק וון, שלמרות שנאק וון דיברה אמת שלא זיהתה את הרוצח של הוריה לא מהמראה ולא מהקול, ולכן ניסתה לשכנע את נה מו לברוח לגורלו, כך שאז היא לא חשדה שמדובר באבא ובן, אבל אביו בחר שלא לקחת סיכון ועמד לרצוח אותה בטענה הצינית שתוכל לבכות לצד הוריה, אם כי אולי לא עד כך צינית כי האמונה בחיים אחרי המוות חזקה מאוד בקוריאה או לפחות דרום קוריאה.
באמת לג'י יי יש שחקנית סנובית ראשית שמתעמרת בה, אבל בתור העובדה שמזהים אותה ברחוב לא כג'י יי או נאק וון אלא דווקא כדמות שלה בסדרה, מראה שהיא בולטת למרות שהיא בתפקיד משני ואולי זה גם שמרגיז את הסנובית, ששחקנית של דמות משנית מתפרסמת. אבל הסצינה באקדמיה לשוטרים אז היא פוגשת את דו ג'ין שגם יכול להגן עליה מפני הכתבת שעשתה עבודה יסודית וגילתה שהאן ג'י יי היא למעשה גיל נאק וון הבת של הקורבנות וכשמי שעוסקת באוטוביוגרפיה של הרוצח חשוב לה לקבל את תגובתה, שזה ממש לא בראש של ג'י יי להיזכר בדברים הנוראים האלה.
כן גדול איך שנה מו חשף את פניו כשהכתבים התנפלו על נאק וון לאחר רצח הוריה וגם חושב זה חוזר לאותה נקודה וגם נראה לפי הפרומו שהוא הולך להילחם באמפתיה שאביו מנסה להשיג עם הספר ולטעון שמדובר בשקרים, כי נראה שהכותרת הספר עושה את שלה וחושבים על הילדות הקשה של הרוצח וגם עם הסוהר הוא מצליח להציג את עצמו כאיש משפחה מסור.