נודניק כאן

ג רפאל

New member
נודניק כאן


המצב בדואר רעננה -אופסטרלנד- קטסטרופאלי והולך מדחי אל דחי.
רחמנות על צוות העובדים.
ורחמנות על כלל הניזקקים לשירות
ועם הפטנט החדש של מכונת המספרים.
התורים ארוכים כעת מאין כמותם
יאוש.
 

Jab2

New member
כבר התרגלתי בדואר להרגיש מדינת עולם שלישי

תמיד כדאי לנשום עמוק לפני שהולכים לשם. זה מקום שבוחן את הסבלנות שלנו עד לטיפה האחרונה.
הדואר לא חי מקיצבאות הביטוח הלאומי... אז היכן ההתייעלות? עובדים שם כמו לפני עשרים שנה.
צודק שהמכונה החדשה פשוט לא עושה את העבודה, להיפך. והתור לקבלת ושליחת חבילות תמיד ארוך הרבה-הרבה יותר מהתור השני, אבל תמיד יש בו הכי פחות עובדים. ולא נדבר על החניה, ועל השעות המוזרות בהן הדואר פתוח (למה לסגור באמצע היום??? שוב, אתם לא ביטוח לאומי!)

לגמרי עולם שלישי. התרגלנו.
 

ג רפאל

New member
מוכרחים לראות

כנס לדואר וראה.
יש צרה דומה ומכשיר דומה גם בבנק לאומי שממול.

בעקרון - מכונה לגירוש לקוחות.
 

Citizen Y

New member
מה רע במכונה?

השימוש בה לא איטי מהשיטה הקודמת (פשוט כי הקצב לא תלוי בה).

אז על מה התלונות?
הרי יש יתרונות-
1. יש רק מקום אחד לקחת ממנו מספר כך שגם מי שלא מכיר את הסניף לא מתבלבל בקשר למקום שממנו הוא צריך לקחת מספר.
2. אם אני זוכר נכון אפשר לקבל הודעה לנייד כשמגיע התור או משהו בסגנון (או שאני מתבלבל עם המכונה בלאומי?)

החסרונות היחידים שאני מזהה-
כמו בכל פתרון מחשובי, אנשים (מבוגרים) שלא מסתדרים עם טכנולוגיה לפעמים מתעכבים בה קצת בלהבין על מה ללחוץ ומה אמור לקרות אחרי זה. אבל זה אמור להסתדר לאחר הביקור הראשון.
בנוסף ראיתי לקוחה שמקבלת מספר שקשור לתור אחד, ואז שומעת כריזה שקשורה לתור השני, ולכן ככל הנראה מסיקה שנשאר לה איזה 100 מספרים לחכות ויוצאת בסערה תוך מלמול של "על זה מבזבזים כסף!". גם זה לא משהו רציני לזקוף לרעת המכונה לדעתי... יותר לרעת הלקוחה.
 

Citizen Y

New member
ודאי, פשוט חשבתי שיש נימוק

אבל אם אין או סתם אין רצון לנמק זה גם בסדר
 

ג רפאל

New member
התחלתי הודעתי


שהמצב בדאור קאטאסטרופאלי. לעובדים וללקוחות.....
המכונה היא תוספת
 
מעולם, אבל מעולם, לא קבלתי דואר רשום או חבילה

הביתה. גם כשבמשך היום היו אנשים בבית עדיין קבלתי את ההודעה בה כתוב "מאחר ולא היית בבית אנא פנה לסניף הדואר".
פניתי מספר פעמים למנהל הדוורים והבטיחו לי שהמצב ישתנה אבל יש דברים שאינם תלויים בדוור.

כשמגיעים לסניף באופסטרלנד התורים ארוכים, ההמתנה ארוכה.
התחושה היא כאילו חזרנו בזמן לרמת השירות במשרדי הממשלה בשנות ה 70.

היה שם ניסוי במכונה אוטומטית למסירת דואר חבילות, זה דוקא היה נחמד ויעיל, אולי בגלל זה הפסיקו עם המכונה והיא עדיין עומדת שם כזכר לחורבן.


דוקא מכונת המספרים החדשה בסדר בעיני.


=================================
למעשה לא מזמן זיהיתי נוכל בקלות מכיון שהתחזה לדוור.
האיש אמר שהוא הדוור ומיד ידעתי שהוא משקר, הדוור לעולם לא מביא דואר באופן אישי לדלת.
 

ATAF151

New member
דבר עם הדוור עצמו

הדוור אמר לי שמאחר וכמעט כולם לא בבית, הוא לא טורח לנסות להביא דואר רשום עד הבית, אבל מי שמודיע לו שהוא לרוב בבית הוא כן מביא.
 
אתה מבין מה אמרת?

על הדוור לבדוק אם יש מישהו בבית ורק אם אחרי שבדק אין אף אחד בבית, להשאיר פתק.
אתה מציע לי לתפוס את הדוור ולבקש ממנו לבצע את תפקידו כפי שנדרש ממנו.

אגב, אני לא רוצה לשקר, לא תמיד ואפילו לא לרוב יש אצלנו מישהו בבית.
כשיש מישהו בבית והדוור מגיע, אני מצפה שהוא יצלצל בפעמון וימסור את המכתב ולא יניח מראש שאין אף אחד בבית.
 

מיכוש18

New member
המכונה הוצאה משימוש בגלל

תקלות חוזרות ונישנות שהיו מעכבות את הלקוחות וגם אז כולם התלוננו עליה שזה תוקע להם חבילות בתוך המכונה.
 
המכונה עדיין שם

היא באה לפתור בעיה, עומס על פקידי הדואר וזמני שירות ארוכים.
הבעיה לא נפתרה בעזרת המכונה אבל צריכים לפתור את הבעיה.

לטעמי הפתרון הבסיסי הוא להביא למצב בו יש פחות עומס בסניף.
להביא את הדואר לבית התושבים, גם כשמדובר במעטפה עבה קצת, גם כשמדובר בחבילה קטנה, גם כשמדובר בדואר רשום.

אני יכול לומר שביותר מחצי מהמקרים שהגעתי לדואר כדי לקבל חבילה לא היתה שום מניעה טכנית שמנעה מהדוור להביא את החבילה אלי הביתה.
אם יותר דואר היה מגיע אלינו הביתה הלחץ בסניף היה יורד משמעותית.

====
ואם המכונה אינה עובדת, למה היא צוברת אבק על המדרכה?
 

מיכוש18

New member
המצב לא תלוי רק ברמת הסניף

יש החלטות שמגיעות מגבוה יותר וזה בשעות ובימים בו הסניף עובד.
בנוסף אני רוצה לציין בפניך כי (לפחות) בשנה האחרונה הסניף פתוח פעמיים בשבוע רצוף מ8 בבוקר עד 6 בערב. כרגע בגלל הקיץ הסניף פתוח זמנית בלבד עד 13:30.ותתפלא אבל בימים בו הסניף פתוח רצוף גם בצהרים המקום לא מפוצץ ואף ריק, למשל שעה 2 בצהרים....
כשעמוס מנהלת הסניף אפילו יושבת בדלפק ומקבלת לקוחות ואיננה חייבת לעשות כך.
העומס קיים גם במקומות אחרים שנותנים שירות, למשל בנק לאומי שאני באופן אישי נמנעת מלהכנס אליו בגלל שאני מחכה בו לשיורת לעיתים גם 45 דקות!
העומס נובע גם מכמות החבילות שמגיעות לאנשים וגדלו מאוד ולכן כל פעם שמישהו מגיע עם פתק לחבילה צריך ללכת ולחפש אותה זה לוקח דקה (לפעמים 2) אבל זה מעכב אבל אין מה לעשות, זה דרכו של עולם. ודרך אגב מאז שאני קוראת בפורום הזה לא נכתב דבר על שום מקום נותן שירות כזה או אחר שמחכים בו זמנים אחרים רק על הדואר. האם אין בעיה של תורים ארוכים בשום מקום אחר? סופרים? בנקים? או שהכי קל להשתלח בדואר כל פעם מחדש?
 

ארזS

New member
בהחלט

ואני רק לא מבין למשל, מדוע ביום שהסניף אמור להיות פתוח, ושלא פורסמה כל הודעה על סגירתו, [אינני זוכר כרגע את המועד שזה קרה, אבל זה היה לא מזמן, כאמור אינני זוכר במדויק, אך בדקתי מראש במוקד של הדואר והסניף היה אמור להיות פתוח].
כמוני היו עוד עשרות אנשים שהגיעו לסניף ומצאו אותו סגור.
וזה דבר שלא ראוי לעשות, לפחות הייתם תולים שלט על החלון [מבפנים ! כי אם תגידי שתלו מבחוץ זה כאילו שלא תלו כלום].
 

מיכוש18

New member
בעיניין השלט אתה צודק

יש שבועיים באוגוסט שהסניף עובד חצי יום יום עד 13:30 ואני שעובדת שם (לא במחלקה שעובדת חצי יום) לא יודעת בדיוק מתי הן השבועות הללו.
בדרך כלל בסוף החופש הגדול.
 

ארזS

New member
זה היה לפני כמה שבועות

ולא בסוף החופש הגדול.
אני באמת לא זוכר מה היה התאריך, וזה היה בבוקר ולא אחרי הצהריים, ואפילו במוקד הדואר ידעו שאתם אמורים לעבוד...

אבל זה היה, ואני מהטיפוסים שלא נוטר טינה אלא מביט קדימה, ומקווה שתלמדו להבא לשים שילוט במקרים דומים, כך שאולי נגיע לחינם ונבזבז זמן וכסף, אך לפחות לא נרגיש שמזלזלים בנו

תודה ושבת שלום.
 

מיכוש18

New member
הסניף לא סגור בבוקר אף פעם.

הוא נפתח ב8 בדיוק. כל בוקר. יום שאולי היחיד שהיה סגור היה בערב חג שבועות, לפני חודשיים...
 

ארזS

New member
בהחלט יתכן שזה היה בערב חג השבועות

כפי שכתבתי לא זכרתי את המועד המדוייק.
כעת אשתי אמרה שכנראה זה אכן קרה בערב שבועות.
ונשאלת השאלה מדוע הסניף היה סגור בערב חג השבועות, ללא כל הודעה, אם הוא אמור להיות פתוח בערבי חגים ?
וזה גרם למורת רוח גדולה להרבה אזרחים שהגיעו כמוני לסניף.
 
למעלה