נודניק כאן

ארזS

New member
רחמנות כי אתם עובדים מאוד קשה.

ואני אומר לך את זה כאדם שבמשך כמעט ארבעים שנה עובד כמשרת ציבור.
גם אני מהסובלים מהמצב בסניף, אם כי לא התלוננתי על כך.
ואני באמת מעריך את מי שעובד קשה.
 
זה למה, צילום מהבוקר

כשהגעתי היו לפני 45 אנשים בתור.
עמדתי בתור למכונה כדי לקחת מספר.
חלק מהאנשים בכלל יצאו החוצה לחכות.

זאת לא רמת שירות לקוחות שאני מצפה בשנת 2013.

יש משהו מאוד לא בסדר בשירותי הדואר בסניף אופסטרלנד רעננה, ואני לא מאשים אותך או את שאר נותני השירות.
אתם סובלים יותר מאתנו.
 
מה הם יעשו?

הרי אם היה להם ענין לפתור את הבעיה הם היו פותרים אותה מזמן.
דואר ישראל הוא חברה פרטית עם מונופול על שירותי הדואר.
אין לה שום ענין להתיעל.
 

מיכוש18

New member
תאמין לי שמתייחסים לתלונות

אבל יש דברים שאין שום דרך לפתור אותם, תורים ארוכים בבוקר ביום שישי יש בכל מקום, גם אחר הצהרים יותר עמוס במקומות שנותנים שירות, כי כמו שכבר נאמר כאן לרוב האנשים נוח להגיע אחר הצהרים או בשישי בבוקר. אם לרוב נוח להגיע באותם הזמנים לדואר אל תצפו שלא יהיה לחץ. זה נראה לי הדבר ההגיוני אבל אולי משהו בהגיון אצלי התקלקל....
 

ג רפאל

New member
גם בסופר [פ דגושה] וגם בבתי המרקחת

יש תור מהיר למי שהזמין תרופה או קונה פריט או שניים.
גם בדואר בשעת לחץ [כל הזמן] אפשר להקצות פקיד זריז שיביא חבילות רגילות כנגד הפתקאות. רק ימסור. והתור יצטמק.
 

gabiskon

New member
התאמת סניף הדואר, הגדלת סניף הדואר

הוספת עוד סניפי דואר.

המון המון פתרונות.

הפתרון שלא עובד, לא לשנות דבר ולא להתאים למציאות המשתנה ולטעון שאין מה לעשות.
 

מיכוש18

New member
שוב, אלה אילוצים שאינם ברמת הסניף

אתם רוצים שישנו משהו שהשינוי לא פרקטי. קצת הגיון, וכבר כתבתי את זה עם הדוגמא על הסופרים ודרך אגב התור לקופה המהירה בסופר אחר הצהרים ובשישי עמוס מאוד. כתבתי את זה כאן יש דברים שהם מכורח המציאות. למשל פקקים בכבישים בשעות הבוקר ואחר הצהרים. אני מבינה שזה מתסכל לעמוד בתור ארוך אך אם היה פתרון שניתן לבצעו סביר להניח שהיו מבצעים אותו.
 

מיכוש18

New member
אני מבינה שרק

בדואר ישראל יש תורים ארוכים אחר הצהרים ובימי שישי ורק שם השירות גרוע.
תתפלאו אם אספר לכם כמה פעמים מגיעים אנשים עם פתק של דואר רשום שקיבלו באותו היום למרות שבמפורש כתוב ומסומן להגיע ביום למחרת. וכמה פעמים הם מקבלים את הפריט באותו היום ולא שולחים אותם הביתה. למרות שזאת טירחה גדולה לתת את הפריט. אני רואה הרבה פעמים גם שנותנים שירות מאוד מאוד טוב ואפילו מעל ומעבר למה שצריך, כמו חיפושי דרכונים שלא הגיעו (חיפוש במערכת המיחשוב). חבל שלא כותבים על מקרים אלה
 

נינה לי

New member
שלחנו הזמנות לחתונה והן הגיעו חודש וחודשיים

אחריה. אחד מהמוזמנים שגר ברחוב בר אילן ברעננה גם טען שלא קיבל את ההזמנה מעולם. חודשיים אחר כך, קיבלתי בחזרה את ההזמנה עם חותמת "סורב". החבר נשבע שתיבת המכתבים שלו לא סירבה מעולם לקבל דבר דואר. פניתי למנהלת הסניף בת שבע עם ההזמנות שבטל קורבנן, והיא הצהירה חגיגית שתבדוק. כמובן שמעולם לא קיבלנו ממנה או מכל גורם אחר, תשובה.
לחונה הבאה שהתקיימה כמה חודשים אחר כך, כבר מסרנו את ההזמנות ידנית, בהליכה מדלת לדלת.
נראה לי שהדאר עובר רגרסיה משמעותית.
 
למעלה