שרשור עידכונים

2Dirrty4U

2 תמונות חדשות מהפוטושוט של דה וויס

להזכירכם הפוטושוט צולם ע"י דיויד לה שאפל

DirrtyShay

העיקר היא תמשיך לז**ן את השכל שהיא שלמה עם הגוף שלה

בתור מי שמאוד שלמה איתו - אני רואה את היופי של השלמות בתמונות ש"בכלל לא" עברו עריכה/פוטושופ..
ואל תגידו שזה ענייני הפקה - אם היא תרצה היא פאקינג כריסטינה אגילרה והיא תוכל לעשות מה שהיא רוצה.
&nbsp
מדהים כמה יפהפייה ורזה ומושלמת היא בתמונות, אבל וואלה בוידאו רואים כל צמיג ובליטה.
ואני כבר פחות מבקר את המשקל שלה וכמו שרשמו פה לא מזמן - עכשיו שהיא לובשת בגדים שמחמיאים למשקל זה נראה יותר נורמלי מאשר מישהי שממש סופגנייה לובשת בכוח את הבגדי גוף האלה שאתה אומר שיט זה עומד להתפוצץ...
&nbsp
מבחינתי הדיבורים על שלמות עם הגוף והתמונות המפורסמות מהוות סתירה וצביעות מצידה (ושוב אם תגידו שזה ענייני הפקה, אז לא, כי לפני חודשיים בערך שהיא פרסמה בחשבון האישי שלה באינסטגרם תמונה אחת מהפוטושופ הספציפי הזה - תמונה אחרת - היא יכלה לבחור תמונה לא מרוטשת).

2Dirrty4U

אתה מזה מגזים לדעתי

קודם כל אף אחד לא טען שהפוטושוט הזה "בכלל לא" עבר עריכה. הרי זה ברור ומובן מאליו *שכל* פוטושוט עובר עריכה, במיוחד פוטושוט בסדר גודל כזה. כריסטינה היא לא היוצאת מן הכלל.

דבר שני התפרסמו גם תמונות שלא עברו עריכה כמו 2 התמונות פה שצירפתי (ובאמת שאני לא יודעת על איזה צמיגים אתה מדבר).

ואם היא לא הייתה שלמה עם הגוף שלה היא לא הייתה לובשת את מה שהיא לובשת ככה שלהגיד שהיא מז**נת את השכל שהיא שלמה עם הגוף שלה אבל היא לא באמת שלמה איתו על סמך פוטושוט זה קצת מגוכך.

DirrtyShay

תשימי לב להבדלים בין התמונות לסרטוני וידאו

ואז תראי כמה יש הבדל באמת בגזרה שלה.
לי כבר אין בעיה עם איך שהיא נראית באמת שלא..
אבל מבחינתי היא סתם צבועה בעניין הזה ונוח לה להגיד את זה כתירוץ...
כמו לעניין המוזיקה שהיא תמיד שמה על Hold בתירוץ כזה או אחר מטומטם.

2Dirrty4U

ראיתי עכשיו שוב את הוידיאו

ואני באמת לא רואה הבדלים מהתמונות הלא ערוכות.

Music Man XD

"המשקל שלה"

כאילו היא פאקינג פרשס.
&nbsp
כולה קצת "צדדים" וציצי עם חלב אם. באמת, תתגבר על זה.
היא סקסית ברמות לדעתי. אסון אפנתי מהלך ועקבי, אבל סקסית.
&nbsp

DirrtyShay

כן בזמן האחרון היא נראית ממש טוב

אבל התמונות האלה ספציפית הכעיסו כי הן ממש ערוכות שמי שרואה אותן חושב שהיא רזה ואז זה בא בניגוד לכל ההצהרות שלה.. וחבל..

2Dirrty4U

כריסטינה ופטי לבל

עוזרת המנטורית של כריסטינה בעונה העשירית של דה וויס היא לא אחרת מאשר פטי לבל בכבודה ובעצמה.
מצ"ב תמונה של שתיהן + ראיון קצרצר עם אקסס הוליווד.

מה אתם אומרים על הבחירה של כריסטינה בפטי לבל שתעזור לה בדה וויס?
הייתם רוצים לראות איזה שיתוף פעולה מוזיקלי מעבר לדה וויס?

2Dirrty4U

יום ראיונות של דה וויס

כל מיני ערוצים הגיעו לראיין את ארבעת המנטורים של דה וויס לפני תחילת העונה העשירית ובינתיים יש לנו 2 תמונות בהן כריסטינה מציגה תסרוקת חדשה

2Dirrty4U

ראיון חדש עם EXTRA

כנראה זה ראיון כחלק מיום הראיונות של דה וויס רק שכאן הראיון הוא בלעדית עם כריסטינה ללא שאר המנטורים.
מדובר בראיון על דה וויס (מן הסתם
), פטי לבל, מיילי סירוס, הילרי קלינטון, היידן פנטייר, הפוטושוט והראיון למגזין Women’s Health, מקס וסאמר והחלק הכי מעניין האלבום!!!

קריאה נעימה!

Christina told Mario about returning, “I'm most excited, 'cause I think I have the strongest team overall that I've had in all the seasons. I've done it since the first season.”

Not only is she back, Xtina is determined to break the all-male coach winning streak of the past nine seasons. “I'm hoping to break the girl curse… no actual girl coach has won it yet, and it's driving me nuts!”

Aguilera is all about the girl power on set, especially since she is outnumbered by the guys. “Just now, we had Miley, and when she came on, it was like I finally felt like the balance of the universe shift and it was like I had like a female counterpart and I was so excited. I just love females.”

Miley is a special advisor this season, while the legendary Patti LaBelle is joining team Xtina as a mentor. Christina gushed, “When you have such amazing vocal talent that is legendary come on the show, it was like, all hail Patti, we actually had a really special moment.”

She also revealed that Patti brought her a pie, singing, “The Patty Pie!! On my own!!” Aguilera continued, “I was like, loving that, so it was so much fun. We did have a lot of laughs, a lot of fun and she was just, you know, she was so sweet and complimentary too.”

In terms of politics, Aguilera praised candidate Hillary Clinton. “Love Hillary, she came to the house and we hosted a fundraiser for her, and she’s just so inspiring, so amazing, and she is just the woman that is going to get it down."

Christina also showed some love for her “Nashville” buddy Hayden Panettiere, who just competed against her in “Lip Sync Battle.” She shared, “I just love her. She's like, what? All of my height, 5 foot 2, and feisty, and she's married to this crazy huge boxer, I can't even, I'm so fascinated by that.”

The 35-year-old recently discussed the power of women in the latest issue of “Women’s Health,” which features her on the cover. She explained, “I really enjoy doing those Women's Health covers because we just put so much pressure on ourselves as women to look a certain way and be a certain way… Yoga is one of the things that I found to really help me, but I also wanted to speak on behalf of every woman that's, you know, we're expected to be you know have babies, be the nurturers, the caretakers, you know, take care of our husbands and then whenever we have the babies after being pregnant for nine months, it's like then we have to put ourselves on a hold to breastfeed. It's awesome, I love my kids, Kudos to any mom who's taking this journey on, they're the best things in the world, but women, I think have to pamper themselves too and be good for them.”

Christina is mom to 8-year-old Max and 1-year-old daughter Summer Rain, admitting that Max doesn’t watch her on “The Voice.” She laughed, “He barely knows what 'The Voice' is. If I worked on 'American Ninja Warriors,' then my son would be interested but 'The Voice'… not his thing.”

Summer Rain, on the other hand, loves hanging out on the set of “The Voice.” Christina revealed, “She's a people person, so she comes on set and she's just like, just her big blue eyes just kill everybody, so she loves people.” When asked if she would support her kids should they pursue a career in the industry, she responded, “I want to support anything my kids want to do, whether it’s singing or music or a garbage truck driver.”

Aside from “The Voice,” her fans will be thrilled to know that she is working on new music. “My album will be an album of freedom and it will be everything. I feel like I really haven’t been able to be the past few years. I’m really excited about this album, it will be a body of work that will be timeless.”

Music Man XD

האמת שמה שהיא אמרה על האלבום מעניין הפעם!

בד"כ היא סתם תוקעת כמה קלישאות, אבל זה אשכרה נשמע מעניין!
&nbsp
"...I feel like I really haven’t been able to be the past few years..."
&nbsp
מעניין מאוד. אופטימיות זהירה!

2Dirrty4U

כריסטינה הגיעה ל-Pre GRAMMY Gala

קלייב דיוויס אירח את הגאלה שלפני טקס הגראמי השנתי וכריסטינה הפגינה נוכחות ותמיכה ביחד עם מאט.

מספר תמונות מהאירוע.

2Dirrty4U

כריסטינה מתארחת אצל ג'ימי פאלון

ב-15 לפברואר כריסטינה קפצה לתוכנית הלייט נייט של ג'ימי פאלון.
קבלו כמה תמונות

DirrtyShay

+ סרטונים מהתוכנית + חוות דעת שלי על כריסטינה

הראיון הקצרצר -
https://www.youtube.com/watch?v=2MKIcGFEMBw
&nbsp
מן מערכון מוזר אבל סבבה -
https://www.youtube.com/watch?v=-qdNy_vz-gM
&nbsp
ולגבי כריסטינה - כל כך חבל שהיא נראתה לאחרונה ממש טוב ובתוכנית הזו ספציפית היא נראית זוועה - אבל רק מבחינת השיער
כאילו לעזאזל אני אוהב שיער חלק אצלה והכל אבל משהו שם לא טוב... למבינים/מבינות - זאת פאה????
יש שם המון שיער וזה נראה לי נפוח בקטע שאני רואה ונהיה לי חם ולא נוח חחחחח

למעלה