תמונה אדירה
אהבתי את הבחירות שלך ואת הנימוקים.
 
לגבי סטריפד - אני מבין מה אתה אומר, וגם אני חושב שאנשים קצת מגזימים איתו, ושזה לא אלבום מושלם (אין לכריסטינה שום אלבום מושלם, למרות שכן יש לה שירים מושלמים), אבל אני גם מבין למה זה קורה.
הרבה אנשים הפכו למעריצים של כריסטינה בתקופה הזאת.
מבחינת תדמית זאת הייתה התקופה הכי אמיצה שלה, שבה היא ממש הפנתה גב לכל התדמית הפופית-דיסנית הקודמת שלה ואמרה למעריצים: זאת אני עכשיו, בגיל 22. Take it or leave it.
בטח היו כמה שעזבו את זה, אבל אלה שנשארו - הפכו לצבא מעריצים נאמן במיוחד, שעד היום מתענג על התקופה הזאת, כי זו התקופה שבה היה הכי משמעותי להיות מעריץ של כריסטינה. גם מבחינת ההישגים שהיו לה אז, אבל גם מבחינת מי שהיא הייתה אז ומה שהיא ייצגה אז.
זו תקופה כל כך מובחנת, שאני לא מתפלא שאנשים זוכרים אותה כל כך לטובה (או לרעה, אבל אנחנו מדברים כאן על מעריצים).
 
גם BTB הייתה תקופה מאוד מובחנת, ולכן גם לתקופה הזאת יש הרבה מעריצים, אבל אולי מסוג שונה.
 
התקופות של Bionic ו-Lotus (אפשר לקרוא לזה תקופה בכלל?) היו הכל חוץ ממובחנות.
כריסטינה הייתה אז התגלמות הבלבול והתלישות, היא לא ממש החליטה מאז מי היא ולאן היא שייכת.
 
אני מרגיש שבתקופת האלבום הראשון/כריסמס/אלבום לטיני כריסטינה התבגרה והתחילה להבין מי היא.
בתקופת סטריפד היא ידעה בדיוק מי היא.
בתקופת BTB היא ידעה בדיוק מי היא.
בכל התקופות שהיו מאז ועד היום - היא איבדה את הדרך שלה, לדעתי. לפחות מבחינה מקצועית-אמנותית, אבל אני מאמין שהכל קשור להכל. כשאמן מבולבל בחיים האישיים שלו, הוא מבולבל גם מבחינה מקצועית ולהפך. זה הכל משליך על הכל.