.........
מבאס לי למצוא כל פעם כותרות מקוריות להודעות
אני גם לא ממש באה מעולם הקולנוע, למעשה את רוב הסרטים אני רואה בטלוויזיה כי אני בקושי מספיקה ללכת לקולנוע ועד שזה כבר מגיע לטלוויזיה כבר שמעתי על כך דבר כל כך הרבה וקראתי באינטרנט ובעיתונים כל כך הרבה מידע, ביקורות ודעות שכל מה שאני מנסה זה להנות מהצפייה ולהתחבר לדמויות מבחינת הרגש או המחשבות (כלומר מה שמניע למעשים מסויימים) שלהן (אפילו לשנוא אותן, לפחות להרגיש משהו כלפיהן מלבד אדישות) או לפחות לאתגר את עצמי ולא להרוס לעצמי בגלל שקשה לחדש ברמת העלילות, זה קורה לי גם בסדרות טלוויזיה ובספרים- דיי מהר אני מבינה מה הולך לקרות ואז נשאר לי להישאר בסביבה בעיקר בזכות הסגנון בו מועבר הסיפור למשל אם הוא מצחיק במיוחד או מרגש במיוחד... אני לא כזה מבינה בכל האלמנטים הקולנועיים (לאחרונה אני נאלצת ללמוד קצת קולנוע ואני מודה שממש קשה לי לשבת ולצפות בסרטים שלא מעניינים אותי ואז לנתח אותם ברמות של מושגים כמו "מיזנסצינה", אני מעדיפה ללמוד דרך צפייה במאחורי הקלעים למשל...) ואם כבר מדיום אני מעדיפה כאמור טלוויזיה (וגם בה אני לא מתיימרת להבין לחלוטין, בעיקר מתעניינת), אבל יש לפעמים פרטים קטנים שאני כן שמה
אליהם, לפעמים לוקח זמן עד שמבינים מה קלטתי ולא תמיד אני יודעת להסביר אבל לפחות ב"דמדומים" הרגשתי את השוני מכל מיני בחינות, על אף שהסכמנו שסיפור העלילה הבסיס נשאר זהה
אני אוהבת את האיחוד בין אקשן לרומנטיקה, לא אמרתי שיש לי משהו נגד "טיטאניק" (אני אפילו דיי בטוחה שאהבתי אותו כשראיתי אותו), רק ציינתי שראיתי שיש ביס סדרה מזווית אחרת (ועוד לא ראיתי אותה בכלל, אם כבר מדברים
) ואמרתי שאולי בעתיד, בעוד כמה שנים יחליטו לעשות עוד גרסה ל"משחקי הרעב" ושם הסרט הראשון יהיה אחר לחלוטין בגלל השוני בבימוי, עריכה, תסריט, הצמדות לספרים... על "היומן" ו"ריקוד מושחת" שמעתי המון פעמים, אבל לא יצא לי לראות אותם (כן, מדובר בבורות בהשכלה, יש לי הרבה כאלה כי אני עוקבת אחרי סדרות ובדרך כלל פחות צופה בסרטים, לא מתוך אג'נדה, סתם כי לא יוצא...) ככה שאני לא יכולה להגיד שום דבר בעצם... אבל את תמיד מוזמנת להמליץ ולספר עוד, אולי זה יזרז אותי
הם מחוייבים לקולינס, אבל היא מעורבת בסרטים עצמם ויכול להיות שיש לה חלק בולט במה שקרה בסרט הראשון, יכול להיות שהיא תופסת את העניין הכללי כמרד ולכן בסרטים זה יודגש יותר, בגלל שהיא לא לבד אז לכי תדעי מה יוצע בישיבות התסריט ומי יהיו הכוחות שינכחו וישפיעו על השינויים שיתבצעו בסרט עצמו וכמובן שבסוף תצטרף גם האמירה של הבמאי... אני מסכימה איתך עם השימוש במונחים של רעידות אדמה, מתחילים בקטנה, עולים ובסוף מגיעים לשיא, אני רק תוהה אם לא ישכחו גם את הפן האנושי, אני למשל לא יצאתי מהסרט עם הבנה ממשית איך מלבד שמחת הניצחון קניס ופיטה הרגישו כשיצאו מהמשחקים, האם קטניס שמחה שהיא עם פיטה? וכן הלאה עם אינספור שאלות בסיסיות ואפילו אם הן מתבטאות אחרת בספרים אבל רק שיהיו ופה אני דווקא כן מקווה שיתמקדו יותר בצד האנושי,ויש לי תחושה שאת גם מאוד תהני בגלל שיהיה חיבור בין אקשן מתבקש לבין צד רגשי שיעורר בנו משהו (מלבד הבנה כמה העולם עגום, הריאליטי והשלטון בעייתיים ושלל הכללות מופשטות
)...