בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.
לא ביטלו, משלמים במקביל גם אצל הנהג

ולמישהו יש מידע איך מתקדם ה"ניסוי" הזה?
האם ביטלו בקווים הנ"ל את האפשרות לשלם אצל הנהג?

מדוע התקינו רק מכשיר תיקוף אחד מאחור, ולא שניים או ארבע?
לא ביטלו, משלמים במקביל גם אצל הנהג
 

raya

Well-known member
קו 470 מירושלים לבאר שבע....

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
קו 470 מירושלים לבאר שבע....
אתמול נסעתי מבאר שבע לירושלים ובחזרה.
האוטובוס בבאר שבע נכנס לתחנה בזמן פחות או יותר סביר (יצאתי ב-16.00).
לקחתי בחזרה את האוטובוס של 18.30. האוטובוס נכנס לתחנה בשעה 18.28, כאשר היו הרבה מאוד נוסעים שחיכו.
כמובן שהחלו דחיפות וצעקות.
אמרתי לנהג שהיה מוצלח יותר לו היה נכנס לתחנה מוקדם יותר, תשובתו היתה חזרתי עכשיו מנסיעה, לקחתי כוס קפה ונכנסתי.
יצאנו מהתחנה בשעה 18.38 - אוטובוס מלא כולל נוסעים בעמידה.
למי / איפה ניתן להתלונן?
זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת בתופעה הזו, גם בקווים לתל אביב (370).

שבת שלום

רעיה
 

mister K

New member
סביר להניח שזה לא היה בשליטתו.

קו 470 מירושלים לבאר שבע....
אתמול נסעתי מבאר שבע לירושלים ובחזרה.
האוטובוס בבאר שבע נכנס לתחנה בזמן פחות או יותר סביר (יצאתי ב-16.00).
לקחתי בחזרה את האוטובוס של 18.30. האוטובוס נכנס לתחנה בשעה 18.28, כאשר היו הרבה מאוד נוסעים שחיכו.
כמובן שהחלו דחיפות וצעקות.
אמרתי לנהג שהיה מוצלח יותר לו היה נכנס לתחנה מוקדם יותר, תשובתו היתה חזרתי עכשיו מנסיעה, לקחתי כוס קפה ונכנסתי.
יצאנו מהתחנה בשעה 18.38 - אוטובוס מלא כולל נוסעים בעמידה.
למי / איפה ניתן להתלונן?
זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת בתופעה הזו, גם בקווים לתל אביב (370).

שבת שלום

רעיה
סביר להניח שזה לא היה בשליטתו.
לנהגים באגד יש הגדרה מדויקת מתי להיכנס לתור.
אם הוא נכנס אחרי הזמן, כנראה שהיה לו עיכוב כלשהו בדרך שמנע ממנו לעשות זאת.
מה לעשות שגם לנהגים מגיעה הפסקה ולו המינימלית ביותר בין נסיעה לנסיעה.
הערות כמו זו שהערת לו הן אחד הדברים שהכי מעצבנים נהגים ובצדק.
 

raya

Well-known member
הכל היה טוב ויפה לו תופעה כזו לא .....

סביר להניח שזה לא היה בשליטתו.
לנהגים באגד יש הגדרה מדויקת מתי להיכנס לתור.
אם הוא נכנס אחרי הזמן, כנראה שהיה לו עיכוב כלשהו בדרך שמנע ממנו לעשות זאת.
מה לעשות שגם לנהגים מגיעה הפסקה ולו המינימלית ביותר בין נסיעה לנסיעה.
הערות כמו זו שהערת לו הן אחד הדברים שהכי מעצבנים נהגים ובצדק.
הכל היה טוב ויפה לו תופעה כזו לא .....
היתה כל כך שכיחה.
אין לי טענות לנהג, ואמרתי לו שאם זה המצב- אז סידור העבודה של הנהגים לוקה בחסר.
כל כך הרבה פעמים זה קרה שהאוטובוס נכנס לתחנה דקה או 2 לפני תאריך היציאה - שזה פשוט מרגיז!
לא כל הנוסעים קונים כרטיסים מראש, לוקח זמן לשלם, לקבל עודף וכדומה.
בקוים לתל אביב - אי אפשר לקנות כרטיס בקופה, מה שמעכב עוד יותר את הזמן המוקדש לתשלום/קבלת עודף.

מעניין מתי נסעת לאחרונה לתל אביב או לירושלים באוטובוס.
אני נוסעת די הרבה.

רעיה
 

mister K

New member
אם אין לך טענות לנהג, למה את מתלוננת אצלו?

הכל היה טוב ויפה לו תופעה כזו לא .....
היתה כל כך שכיחה.
אין לי טענות לנהג, ואמרתי לו שאם זה המצב- אז סידור העבודה של הנהגים לוקה בחסר.
כל כך הרבה פעמים זה קרה שהאוטובוס נכנס לתחנה דקה או 2 לפני תאריך היציאה - שזה פשוט מרגיז!
לא כל הנוסעים קונים כרטיסים מראש, לוקח זמן לשלם, לקבל עודף וכדומה.
בקוים לתל אביב - אי אפשר לקנות כרטיס בקופה, מה שמעכב עוד יותר את הזמן המוקדש לתשלום/קבלת עודף.

מעניין מתי נסעת לאחרונה לתל אביב או לירושלים באוטובוס.
אני נוסעת די הרבה.

רעיה
אם אין לך טענות לנהג, למה את מתלוננת אצלו?
על כל בעיה ניתן להגיש תלונה בפניות הציבור של אגד, באופן פשוט מאוד דרך אתר האינטרנט.
לא לבוא לנהג ולנזוף בו על זה שהוא נכנס לתור באיחור, כי את לא באמת יודעת מהי הסיבה לכך.

ואם מעניין אותך מתי נסעתי בפעם האחרונה לירושלים באוטובוס, אז נסעתי לפני כשבועיים בקו 405.
מעבר לכך גם אני נוסע הרבה (אם כי לירושלים רק לעיתים רחוקות) ואני גם מכיר את המערכת ויודע שרוב מקרי האיחורים באגד אינם באשמתם הישירה של הנהגים.
 

raya

Well-known member
לא ברור לי מדוע אני מרגישה "מותקפת" על ידך...

אם אין לך טענות לנהג, למה את מתלוננת אצלו?
על כל בעיה ניתן להגיש תלונה בפניות הציבור של אגד, באופן פשוט מאוד דרך אתר האינטרנט.
לא לבוא לנהג ולנזוף בו על זה שהוא נכנס לתור באיחור, כי את לא באמת יודעת מהי הסיבה לכך.

ואם מעניין אותך מתי נסעתי בפעם האחרונה לירושלים באוטובוס, אז נסעתי לפני כשבועיים בקו 405.
מעבר לכך גם אני נוסע הרבה (אם כי לירושלים רק לעיתים רחוקות) ואני גם מכיר את המערכת ויודע שרוב מקרי האיחורים באגד אינם באשמתם הישירה של הנהגים.
לא ברור לי מדוע אני מרגישה "מותקפת" על ידך...
בסך הכל אמרתי לנהג שלו היה נבנס לתחנה 7 דקות לפני שזה קרה, לכולם היההרבה יותר נוח ונעים.
אחרי שענה לי שרק הגיע - עניתי לו שסידור העבודה של הנהגים לוקה בחסר.
לא התקפתי אותו, שאלתי בנימה רגועה (יחסית).
באופן כמעט קבוע נהגים נכנסים לרציף ההסעה דקה או 2 לפני שעת היציאה, וזה לדעתי לא בסדר.

אפנה לפניות הציבור באגד (במידה ואצליח למצוא את המייל המתאים).

שבוע טוב!

רעיה
 

raya

Well-known member
ברגע זה שלחתי תלונה באתר אגד.

אם אין לך טענות לנהג, למה את מתלוננת אצלו?
על כל בעיה ניתן להגיש תלונה בפניות הציבור של אגד, באופן פשוט מאוד דרך אתר האינטרנט.
לא לבוא לנהג ולנזוף בו על זה שהוא נכנס לתור באיחור, כי את לא באמת יודעת מהי הסיבה לכך.

ואם מעניין אותך מתי נסעתי בפעם האחרונה לירושלים באוטובוס, אז נסעתי לפני כשבועיים בקו 405.
מעבר לכך גם אני נוסע הרבה (אם כי לירושלים רק לעיתים רחוקות) ואני גם מכיר את המערכת ויודע שרוב מקרי האיחורים באגד אינם באשמתם הישירה של הנהגים.
ברגע זה שלחתי תלונה באתר אגד.
 

feedback

New member
תחנת אוטובוס הסמוכה לג'וליס

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
תחנת אוטובוס הסמוכה לג'וליס
האם התחנה הסמוכה ביותר לבסיס (מחנה עמנואל) זו צומת נגבה?

עם הצו מילואים קיבלתי שובר לנסיעה בתח"צ, ובמשבצת של היעד משום מה כתוב "משואות יצחק". זו אותה תחנה?
 

nitsansh

New member
משואות יצחק זה בערך ק"מ מזרחית לצומת נגבה

תחנת אוטובוס הסמוכה לג'וליס
האם התחנה הסמוכה ביותר לבסיס (מחנה עמנואל) זו צומת נגבה?

עם הצו מילואים קיבלתי שובר לנסיעה בתח"צ, ובמשבצת של היעד משום מה כתוב "משואות יצחק". זו אותה תחנה?
משואות יצחק זה בערך ק"מ מזרחית לצומת נגבה
 

דניאל 130

New member
המחיר הוא אותו מחיר לשני היעדים

תחנת אוטובוס הסמוכה לג'וליס
האם התחנה הסמוכה ביותר לבסיס (מחנה עמנואל) זו צומת נגבה?

עם הצו מילואים קיבלתי שובר לנסיעה בתח"צ, ובמשבצת של היעד משום מה כתוב "משואות יצחק". זו אותה תחנה?
המחיר הוא אותו מחיר לשני היעדים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה