בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
ושכל האוטובוסים הבינעירוניים והרכבות יושבתו,

הלוואי שיום אחד ייפלו כל מערכות האשראי במדינה
לא תהיה כל אפשרות לשלם אלא במזומן ואתה תצא מדעתך עם השירות האיכותי שלך...
ושכל האוטובוסים הבינעירוניים והרכבות יושבתו,
וכל התנועה תתנהל באוטובוסים עירוניים בלבד!
 

25306yosef

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחח


ושכל האוטובוסים הבינעירוניים והרכבות יושבתו,
וכל התנועה תתנהל באוטובוסים עירוניים בלבד!
חחחחחחחחחחחחחחחחח

ושכחת שיש גם הסעות פרטיות של חברות פרטיות שאינן תח"צ, והנסיעה באוטובוסים התירותיים שלהן היא בחינם.

אז מה הועילו חכמים בתקנתם כאשר ביטלו והוציאו אל מחוץ לחוק את כל קווי התחבורה הציבורית המופעלים באמצעות רכבות ואוטובוסים בינעירוניים ?
 

orenhz

Member
פורסמו הלו"ז והמסלולים באתר "קווים"

כניסת "קווים" לאשכול מודיעין-רמלה
האם יש מידע על מה שהולך לקרות בכניסת קווים, אלו קווים יוספו, מה ישתנה?
פורסמו הלו"ז והמסלולים באתר "קווים"
זיהיתי קו חדש 158 לצריפין.
מישהו מזהה שינויים נוספים בלו"ז/מסלולים?

http://www.kavim-t.co.il/schedule/default.asp?areaId=4
 
שינויים נוספים:

פורסמו הלו"ז והמסלולים באתר "קווים"
זיהיתי קו חדש 158 לצריפין.
מישהו מזהה שינויים נוספים בלו"ז/מסלולים?

http://www.kavim-t.co.il/schedule/default.asp?areaId=4
שינויים נוספים:
1. קוים 9 ו-13 חדשים.
2. לפי הרשום באתר קווים, קווי 46X ו-47X יעלו ויורידו נוסעים בשני הכיוונים בתחנות תל אביב. המשמעות, יחד עם העובדה שהקווים יופעלו על ידי אחת מ-4 חברות רפורמת גוש-דן, היא כנראה שקווים אלה מצטרפים באופן מלא לרפורמה בתחומים בהם היא חלה. וזה נכון לא רק לגבי תל אביב עצמה, אלא גם לגבי כל התחנות בכביש 461 מצומת הטייסים ועד תל אביב (רלוונטי לקווים 475 ו 476).

לא עשיתי השוואה מפורטת בין המסלולים והלו"ז של ויאוליה לאלה של קווים, אז בהחלט ייתכן שיש שינויים גם בהיבטים הללו.
 

אשרי1987

New member
וגם יהיה ניתן לסוע מקיבוץ גלויות לרכבת מרכז

שינויים נוספים:
1. קוים 9 ו-13 חדשים.
2. לפי הרשום באתר קווים, קווי 46X ו-47X יעלו ויורידו נוסעים בשני הכיוונים בתחנות תל אביב. המשמעות, יחד עם העובדה שהקווים יופעלו על ידי אחת מ-4 חברות רפורמת גוש-דן, היא כנראה שקווים אלה מצטרפים באופן מלא לרפורמה בתחומים בהם היא חלה. וזה נכון לא רק לגבי תל אביב עצמה, אלא גם לגבי כל התחנות בכביש 461 מצומת הטייסים ועד תל אביב (רלוונטי לקווים 475 ו 476).

לא עשיתי השוואה מפורטת בין המסלולים והלו"ז של ויאוליה לאלה של קווים, אז בהחלט ייתכן שיש שינויים גם בהיבטים הללו.
וגם יהיה ניתן לסוע מקיבוץ גלויות לרכבת מרכז
כי קו 462 יעלה ויוריד משני הכיוונים בקיבוץ גלויות
 

mister K

New member
יש כבר מספיק קווים שנוסעים בקטע הזה.

וגם יהיה ניתן לסוע מקיבוץ גלויות לרכבת מרכז
כי קו 462 יעלה ויוריד משני הכיוונים בקיבוץ גלויות
יש כבר מספיק קווים שנוסעים בקטע הזה.
הוספת איסוף והורדה בתוך ת"א היא הרעת שירות לנוסעים ללוד. אין שום סיבה לעשות את זה (מלבד עוד כמה פרוטות שקווים רוצים להרוויח על חשבון מהירות הקווים שלהם).
 

mister K

New member
פרט לקו 158 שלו נסיעות בודדות - אין שום שיפור

פורסמו הלו"ז והמסלולים באתר "קווים"
זיהיתי קו חדש 158 לצריפין.
מישהו מזהה שינויים נוספים בלו"ז/מסלולים?

http://www.kavim-t.co.il/schedule/default.asp?areaId=4
פרט לקו 158 שלו נסיעות בודדות - אין שום שיפור
הזמנים הם בדיוק הזמנים של ואוליה כיום, כולל הסיום המוקדם באופן ביזיוני בימי שישי.
אוטובוסים אחרונים עדיין יוצאים ב-14:30 - 15:00 בעוד שהשבת נכנסת ב-19:00.
 

connex

Active member
מה ש"משעשע" זה קו 9

פרט לקו 158 שלו נסיעות בודדות - אין שום שיפור
הזמנים הם בדיוק הזמנים של ואוליה כיום, כולל הסיום המוקדם באופן ביזיוני בימי שישי.
אוטובוסים אחרונים עדיין יוצאים ב-14:30 - 15:00 בעוד שהשבת נכנסת ב-19:00.
מה ש"משעשע" זה קו 9
בעיתונות המקומית רשום שהקו יפעל כל 20 דקות. בפועל מדובר על נסיעה פעם בשעה בטווח זמנים צר של 3 שעות בסך הכל
כלומר-נסיעה פעם בשעה
קווים גם הורידו את הנסיעה האחרונה של 460 בימי שישי מרכבת מרכז ללוד שהייתה ב15:45
קו 13 נראה מבטיח. נסיעה ראשונה במוצ"ש כבר ב18:00
אני מקווה שזאת טעות מה שנכתב לגבי הקווים המהירים כי לאפשר עלייה בתחנות ת"א מכיוון לוד זה פשוט להפוך קווים מהירים למאספים וכאלו בלוד כבר יש מספיק
 
המרת כרטיסיות של נתיב אקספרס

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
המרת כרטיסיות של נתיב אקספרס
שלום, רציתי לשאול האם ניתן להמיר חלק מכרטיסיה שנשארה לי באשכול מסויים (מרכז) לאשכול אחר? (צפון) או האם ניתן לקבל החזר כספי יחסי על חלק מהכרטיסיה? איך בדיוק זה מתבצע?
 

MONI4U

New member
כמה שאלות למבינים ברישויי רכב :

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
כמה שאלות למבינים ברישויי רכב :
75-305-69 עד 75-312-69 - מהם הרכבים האלו או שעדיין לא יוצרו בכלל ?

75-540-69 - האם פיוניר דאף לאגד תעבורה ?

86-570-01 - האם המארס וולוו הראשון לאגד ?
86-957-01 - האם מאן 18.350 או מאן 18.360 ? ( אני יודע שהוא על מרכב אירזר ) .

87-649-01 - האם אמבסדור ?

יונייטד טורס - בעבר היה מיניבוס איווקו - מה היה הרישוי והפנימי ?

יונייטד טורס - פנימי 190 - איזה רכב זה ?

תודה לעונים .
 

אוהד11

New member
גבי המיניבוס אייוקו - אתה מתכוון, ככל הנראה,

כמה שאלות למבינים ברישויי רכב :
75-305-69 עד 75-312-69 - מהם הרכבים האלו או שעדיין לא יוצרו בכלל ?

75-540-69 - האם פיוניר דאף לאגד תעבורה ?

86-570-01 - האם המארס וולוו הראשון לאגד ?
86-957-01 - האם מאן 18.350 או מאן 18.360 ? ( אני יודע שהוא על מרכב אירזר ) .

87-649-01 - האם אמבסדור ?

יונייטד טורס - בעבר היה מיניבוס איווקו - מה היה הרישוי והפנימי ?

יונייטד טורס - פנימי 190 - איזה רכב זה ?

תודה לעונים .
גבי המיניבוס אייוקו - אתה מתכוון, ככל הנראה,
ל- 733 = 30-384-15, או ל- 734 = 30-385-15.
לגבי 190, זו היתה 2436 = 90-816-01
 

amitk80

New member
שאלה בנושא חלוקת אשכולות תחבורה בגוש דן

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
שאלה בנושא חלוקת אשכולות תחבורה בגוש דן
היי,

עד לחודש דצמבר 2012 כל הקווים שעבדו בגוש דן עבדו תחת אשכול 200 (למשל קו 51 הנוסע מתל אביב לפתח תקווה). החל מחודש דצמבר 2012 השתנתה חלוקה זו ופרסו את כל אשכול 200 שהיה של גוש דן וחילקו אותו לתתי אשכולות (למשל קו 51 נוסע באשכול 15 או 13 או 17 אל תתפסו אותי במילה). מישהו יודע מה בדיוק הסיבה לכך והאם יש צפי שדבר כזה יקרה גם בחיפה ?

שבת שלום,
עמית
 

amitk80

New member
הוספת מכשירי תיקוף בחלק האחורי של האוטובוסים

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
הוספת מכשירי תיקוף בחלק האחורי של האוטובוסים
היי,
לאחרונה החלו להכניס בקווים 5, 104 ועוד קו של דן בחלק האחורי של האוטובוס מכשירי תיקוף כדי שנוסעים שברשותם רב קו טעון יוכלו להעלות לאטובוס מאחור. מישהו יודע מתי ירחיבו את הניסוי הזה לעוד קווים (למשל קו 51 בין תל אביב לפתח תקווה ולהיפך שנחשב לקו בעל תדירות גבוהה מאד ועמוס מאד )?

מול מי אפשר לברר זאת במקרה ומישהו לא יודע.
 
בקיץ אמורים להפעיל קו אוטובוס ע"ב הקו האדום

הוספת מכשירי תיקוף בחלק האחורי של האוטובוסים
היי,
לאחרונה החלו להכניס בקווים 5, 104 ועוד קו של דן בחלק האחורי של האוטובוס מכשירי תיקוף כדי שנוסעים שברשותם רב קו טעון יוכלו להעלות לאטובוס מאחור. מישהו יודע מתי ירחיבו את הניסוי הזה לעוד קווים (למשל קו 51 בין תל אביב לפתח תקווה ולהיפך שנחשב לקו בעל תדירות גבוהה מאד ועמוס מאד )?

מול מי אפשר לברר זאת במקרה ומישהו לא יודע.
בקיץ אמורים להפעיל קו אוטובוס ע"ב הקו האדום
של הרק"ל באמצעות ה"אורבניות". מאחר ולאוטובוסים הללו אין דלת ליד הנהג, התיקוף חייב להיעשות באמצעות מכונה אוטומטית.
 

אורי404

New member
שאלה טובה. גם נראה מה יהיה עם המת"צ בפ"ת

זה באמת יקרה בקיץ הזה?
שאלה טובה. גם נראה מה יהיה עם המת"צ בפ"ת
בינתיים חלקו סגור לתנועה. אני חושב, שזה די נחוץ, שיהיה מת"צ שלם לאורבנית ולמעשה גם לכלל תנועת האוטובוסים.
 

cwen

New member
בשטח אין שום מכונות ושום עבודות

בקיץ אמורים להפעיל קו אוטובוס ע"ב הקו האדום
של הרק"ל באמצעות ה"אורבניות". מאחר ולאוטובוסים הללו אין דלת ליד הנהג, התיקוף חייב להיעשות באמצעות מכונה אוטומטית.
בשטח אין שום מכונות ושום עבודות
 

FiReBall

New member
ולמישהו יש מידע איך מתקדם ה"ניסוי" הזה?

הוספת מכשירי תיקוף בחלק האחורי של האוטובוסים
היי,
לאחרונה החלו להכניס בקווים 5, 104 ועוד קו של דן בחלק האחורי של האוטובוס מכשירי תיקוף כדי שנוסעים שברשותם רב קו טעון יוכלו להעלות לאטובוס מאחור. מישהו יודע מתי ירחיבו את הניסוי הזה לעוד קווים (למשל קו 51 בין תל אביב לפתח תקווה ולהיפך שנחשב לקו בעל תדירות גבוהה מאד ועמוס מאד )?

מול מי אפשר לברר זאת במקרה ומישהו לא יודע.
ולמישהו יש מידע איך מתקדם ה"ניסוי" הזה?
האם ביטלו בקווים הנ"ל את האפשרות לשלם אצל הנהג?

מדוע התקינו רק מכשיר תיקוף אחד מאחור, ולא שניים או ארבע?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה