תוכנת טראנסקאד של קליפרבקשות ושאלות (לא הכוונה)
בעקרון - מהיצרןתוכנת טראנסקאד של קליפר
איפה אפשר להשיג או לרכוש תוכנה זו
מסילת העמק- הנחת מסילות בקטע עפולה- בית שאןבקשות ושאלות (לא הכוונה)
יש 3 מכרזים נפרדים בקטע הזה, כל אחד שלמסילת העמק- הנחת מסילות בקטע עפולה- בית שאן
שלום רב, האם נקבע תאריך להנחת המסילות במפגש התוואי עם כביש 675 (צומת הכבישים 675, 71- הירידה מהגלבוע)?
למי אוכל לפנות בנושא הקמת המפגש עם המסילה?
יש זוכה להנחת המסילות לאורך כל הקו -חב' לסיכויש 3 מכרזים נפרדים בקטע הזה, כל אחד של
קבלן אחר כשכל הפרוייקט מנוהל בידי חברת נתיבי ישראל (מע״צ לשעבר).
המכרזים הם עבור המבנה הבסיסי של המסילה, המבנה העליון של המסילה ועבור ההפרדה המפלסית (ז״א 3 מכרזים שונים). הסיום של המסילה יקרה כנראה בסביבות 2016 אם כי ייתכן שסיום בניית ההפרדות המפלסיות ממזרח לעפולה יקח קצת יותר זמן.
קישור לפרסום הידיעה:יש זוכה להנחת המסילות לאורך כל הקו -חב' לסיכו
הפרדה מפלסית צומת נבות (כבישים 675,71 )מסילת העמק- הנחת מסילות בקטע עפולה- בית שאן
שלום רב, האם נקבע תאריך להנחת המסילות במפגש התוואי עם כביש 675 (צומת הכבישים 675, 71- הירידה מהגלבוע)?
למי אוכל לפנות בנושא הקמת המפגש עם המסילה?
בפייסבוק של הרכבת נכתב כתגובה לאחד הנוסעיםבקשות ושאלות (לא הכוונה)
מחיר נסיעה ברכבת הוד השרון - הרצליהבקשות ושאלות (לא הכוונה)
קו 29 הוא בכלל לא אופציהמחיר נסיעה ברכבת הוד השרון - הרצליה
עד שתסלל מסילת השרון, הדרך היחידה ליסוע מהוד השרון להרצליה היא להחליף רכבת בתל אביב אוניברסיטה.
כלומר בעתיד רק שלוש תחנות, עכשיו סיבוב דרך תל אביב.
בגלל שמצב הפקקים כ"כ גרוע הרכבת היא עדיין אופציה למרות הסיבוב, ובגלל שנסיעה ברכבת נעימה יותר, ואנני צריך לסבול את רגלם הכבדה של נהגי מטרופולין 149 על דוושת הבלם.
שאלה:
מחיר הנסיעה 17 ש"ח.
האם יש סיכוי להוזיל את הנסיעה, אם לוקחים בחשבון שהנסיעה לתל אביב היא כורח בלית ברירה?
השאלה בשעותקו 29 הוא בכלל לא אופציה
זאת הרפתקה ארוכה..מלאת עצירות, וכן, גם כאן נהגי מטרופולין לא עדינים במיוחד.
הוזלת הנסיעה ברכבת, זאת השאלה המקורית.
אני עובד באיזור התעשייה הרצליה, עשר ד' הליכההשאלה בשעות
ישנם קווים מהוד השרון לצומת רעננה (7 המהיר בבוקר, וקווים נוספים)
משם ממשיכים לקו 9 של מטרופולין, שלא נכנס לתוככי הרצליה (נסיעה מהירה לתחנת הרכבת).
אפשרות נוספת היא לקחת קו שני לאחוזה רעננה (או להמשיך עם קו 7 לאזוה"ת רעננה) ומשם לקחת את קו 347, לרדת בבין תחומי ומשם לקחת את קו 8 לתחנת רכבת הרצליה (שתדירותו גם כן לא גבוהה במיוחד, אבל קצת יותר גבוהה מאשר התדירות של קו 9)
אבל מדובר בשאלה אחרת.
לשם מה צריך להגיע לתחנת רכבת הרצליה? בשביל לנסוע לבנימינה וצפונה, או בשביל להיכנס לתוך הרצליה. ולשם כך ישנה את מערכת הקווים הקיימת.
רוב הציבור הרחב לא בא לתחנת הרכבת בשביל להתמקם שם ולעבוד, אלא בשביל לקחת אוטובוס אחר/ללכת למקום עבודתם הקרוב לשם.
מקום התעסוקה הגדול באזור תחנת הרכבת הוא קניון שבעת הכוכבים, ולשם מגיעים קווים רבים מרעננה חוץ מ29 העמוס, שאכן הנסיעה בו לא נעימה במיוחד (וחבל שאין שם מפרקיות יותר...)
ככה זה באוטובוסי וולוו. לחיצה עדינה עלקו 29 הוא בכלל לא אופציה
זאת הרפתקה ארוכה..מלאת עצירות, וכן, גם כאן נהגי מטרופולין לא עדינים במיוחד.
הוזלת הנסיעה ברכבת, זאת השאלה המקורית.
דווקא אתמול נסעתי עם 149 שלוש תחנותככה זה באוטובוסי וולוו. לחיצה עדינה על
הברקס מורגשת כלחיצה קשה. הנהגים לא אשמים בכך...
ב149 זה אוטובוס בינעירונידווקא אתמול נסעתי עם 149 שלוש תחנות
ולא הרגשתי משהו מיוחד.
נסעת בוולוו או במאן?דווקא אתמול נסעתי עם 149 שלוש תחנות
ולא הרגשתי משהו מיוחד.
אני לא בטוח ב-100%נסעת בוולוו או במאן?
אז זה וולוו. יש נהגים שכבר יותר מנוסיםאני לא בטוח ב-100%
אבל אני זוכר במעורפל שכשירדתי מהאוטובוס ראיתי B7R.
מה גם, שרעש המנוע הזכיר לי מאוד את רעש המנוע של הוולוו-ים החדשים יותר במטרודן.
לא יוצא לי לנסוע הרבה עם הוולוו החדשיםאז זה וולוו. יש נהגים שכבר יותר מנוסים
כשמטרודן נכנסו לבאר שבע התושבים התלוננו על הברקסים החזקים שקורים רק באוטובוסים החדשים, קרי הוולוו של אז הכחולים.
לאחר זמן מה, הנהגים מתרגלים לכך שכל לחיצה קטנה על הברקס שווה לברקס חזק יחסית ושהדרך להאט היא לתת לחיצונת פצפונת על דוושת הבלם ולשחרר לאט. תשים לב שנהגים מנוסים עושים זאת כך ונהגים שלא מנוסים לוחצים אומנם חלש אבל לא עדין והתחושה היא של ברקס חזק.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.