לא שמתי לב למנגון הזה אבל הנה סקירה קצרה.
האוטובוסים הראשונים נרכשו על ידי תח"צ באר שבע בע"מ, שניים מהם החלו לפעול שבועיים לפני שמטרודן נכנסה לפעילות. כל השאר נרכשו על ידי מטרודן ישירות מהעיריה (יחד עם השניים שהחלו לפעול). מדובר בסך הכל ב30 אוטובוסים אשר אחד מהם נפגע בפיגוע הכפול בעיריה ולאחר מכן נמכר לחברת קווים.
כל 30 האוטובוסים האלו שהיו צבועים בצבע כחול-תכול הם של מרכב היספאנו. כולם ממוספרים מ102-130 (101 היא זו שנפגעה בפיגוע).
האוטובוסים שהגיעו ב2005 היו בצבע צהוב, מרכב פיוניר ומספרם הסידורי הוא בין 201-230.
שני הסדרות האלו הן סדרות של B7L.
הB7R הינן מ501-568, גם מרכב פיוניר אבל רק נמוכי כניסה (עם המדרגות בחלק האחורי).
המאן החדשים ממוספרים 569 ו570.
האוטובוס הסיני ממוספר 250.
הסדרות של 3XX ו4XX היו שייכות למאן SL ומאן EL של דן ושל תח"צ באר שבע לשעבר.
לא שמתי לב למנגון הזה אבל הנה סקירה קצרה.לא יוצא לי לנסוע הרבה עם הוולוו החדשים
כי לקחו אותו מ-18 - הקו הראשי שלי (), וגם אז זה היה נהגים די מנוסים.
כבר ב-2003 היו האוטובוסים הכי חדשים במטרודן? אלו שיש להם את המנגנון שלא מאפשר לנסוע עם דלת אחורית פתוחה?
האוטובוסים הראשונים נרכשו על ידי תח"צ באר שבע בע"מ, שניים מהם החלו לפעול שבועיים לפני שמטרודן נכנסה לפעילות. כל השאר נרכשו על ידי מטרודן ישירות מהעיריה (יחד עם השניים שהחלו לפעול). מדובר בסך הכל ב30 אוטובוסים אשר אחד מהם נפגע בפיגוע הכפול בעיריה ולאחר מכן נמכר לחברת קווים.
כל 30 האוטובוסים האלו שהיו צבועים בצבע כחול-תכול הם של מרכב היספאנו. כולם ממוספרים מ102-130 (101 היא זו שנפגעה בפיגוע).
האוטובוסים שהגיעו ב2005 היו בצבע צהוב, מרכב פיוניר ומספרם הסידורי הוא בין 201-230.
שני הסדרות האלו הן סדרות של B7L.
הB7R הינן מ501-568, גם מרכב פיוניר אבל רק נמוכי כניסה (עם המדרגות בחלק האחורי).
המאן החדשים ממוספרים 569 ו570.
האוטובוס הסיני ממוספר 250.
הסדרות של 3XX ו4XX היו שייכות למאן SL ומאן EL של דן ושל תח"צ באר שבע לשעבר.