בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
לא שמתי לב למנגון הזה אבל הנה סקירה קצרה.

לא יוצא לי לנסוע הרבה עם הוולוו החדשים
כי לקחו אותו מ-18 - הקו הראשי שלי (
), וגם אז זה היה נהגים די מנוסים.
כבר ב-2003 היו האוטובוסים הכי חדשים במטרודן? אלו שיש להם את המנגנון שלא מאפשר לנסוע עם דלת אחורית פתוחה?
לא שמתי לב למנגון הזה אבל הנה סקירה קצרה.
האוטובוסים הראשונים נרכשו על ידי תח"צ באר שבע בע"מ, שניים מהם החלו לפעול שבועיים לפני שמטרודן נכנסה לפעילות. כל השאר נרכשו על ידי מטרודן ישירות מהעיריה (יחד עם השניים שהחלו לפעול). מדובר בסך הכל ב30 אוטובוסים אשר אחד מהם נפגע בפיגוע הכפול בעיריה ולאחר מכן נמכר לחברת קווים.

כל 30 האוטובוסים האלו שהיו צבועים בצבע כחול-תכול הם של מרכב היספאנו. כולם ממוספרים מ102-130 (101 היא זו שנפגעה בפיגוע).

האוטובוסים שהגיעו ב2005 היו בצבע צהוב, מרכב פיוניר ומספרם הסידורי הוא בין 201-230.

שני הסדרות האלו הן סדרות של B7L.

הB7R הינן מ501-568, גם מרכב פיוניר אבל רק נמוכי כניסה (עם המדרגות בחלק האחורי).

המאן החדשים ממוספרים 569 ו570.

האוטובוס הסיני ממוספר 250.

הסדרות של 3XX ו4XX היו שייכות למאן SL ומאן EL של דן ושל תח"צ באר שבע לשעבר.
 

olli3

New member
מנהל
והסדרות 3XX ו4XX כללו גם מרצדס O405

לא שמתי לב למנגון הזה אבל הנה סקירה קצרה.
האוטובוסים הראשונים נרכשו על ידי תח"צ באר שבע בע"מ, שניים מהם החלו לפעול שבועיים לפני שמטרודן נכנסה לפעילות. כל השאר נרכשו על ידי מטרודן ישירות מהעיריה (יחד עם השניים שהחלו לפעול). מדובר בסך הכל ב30 אוטובוסים אשר אחד מהם נפגע בפיגוע הכפול בעיריה ולאחר מכן נמכר לחברת קווים.

כל 30 האוטובוסים האלו שהיו צבועים בצבע כחול-תכול הם של מרכב היספאנו. כולם ממוספרים מ102-130 (101 היא זו שנפגעה בפיגוע).

האוטובוסים שהגיעו ב2005 היו בצבע צהוב, מרכב פיוניר ומספרם הסידורי הוא בין 201-230.

שני הסדרות האלו הן סדרות של B7L.

הB7R הינן מ501-568, גם מרכב פיוניר אבל רק נמוכי כניסה (עם המדרגות בחלק האחורי).

המאן החדשים ממוספרים 569 ו570.

האוטובוס הסיני ממוספר 250.

הסדרות של 3XX ו4XX היו שייכות למאן SL ומאן EL של דן ושל תח"צ באר שבע לשעבר.
והסדרות 3XX ו4XX כללו גם מרצדס O405
 

Ofekalef1

New member
התבלבלתי - המנגנון הזה קיים גם בישנים יותר

לא שמתי לב למנגון הזה אבל הנה סקירה קצרה.
האוטובוסים הראשונים נרכשו על ידי תח"צ באר שבע בע"מ, שניים מהם החלו לפעול שבועיים לפני שמטרודן נכנסה לפעילות. כל השאר נרכשו על ידי מטרודן ישירות מהעיריה (יחד עם השניים שהחלו לפעול). מדובר בסך הכל ב30 אוטובוסים אשר אחד מהם נפגע בפיגוע הכפול בעיריה ולאחר מכן נמכר לחברת קווים.

כל 30 האוטובוסים האלו שהיו צבועים בצבע כחול-תכול הם של מרכב היספאנו. כולם ממוספרים מ102-130 (101 היא זו שנפגעה בפיגוע).

האוטובוסים שהגיעו ב2005 היו בצבע צהוב, מרכב פיוניר ומספרם הסידורי הוא בין 201-230.

שני הסדרות האלו הן סדרות של B7L.

הB7R הינן מ501-568, גם מרכב פיוניר אבל רק נמוכי כניסה (עם המדרגות בחלק האחורי).

המאן החדשים ממוספרים 569 ו570.

האוטובוס הסיני ממוספר 250.

הסדרות של 3XX ו4XX היו שייכות למאן SL ומאן EL של דן ושל תח"צ באר שבע לשעבר.
התבלבלתי - המנגנון הזה קיים גם בישנים יותר
(בחלקם).
מתי ה-B7R הגיעו למטרודן? עליהם דיברתי.
הישנים ביותר הם אלו שכשלוחצים על stop שומעים צפצוף חד?
 

olli3

New member
מנהל
הם הגיעו בשנת 2008, בסוף השנה.

התבלבלתי - המנגנון הזה קיים גם בישנים יותר
(בחלקם).
מתי ה-B7R הגיעו למטרודן? עליהם דיברתי.
הישנים ביותר הם אלו שכשלוחצים על stop שומעים צפצוף חד?
הם הגיעו בשנת 2008, בסוף השנה.
אחד מהם היה בניסוי בקו 7 והוא היה בולט לא רק כי הוא היה היחיד בצבע אפור עכבר אלא כי היה כתוב עליו מטרופולין.

ב2009 הם נכנסו לשירות סדיר.

וכן, הצפירה הרועמת הזאת... מעצבן. אם יצא לך לנסוע באחד כזה, תעשה וידאו או הקלטת סאונד של הצפירה הזאת כדי שמי שלא מכיר, יבין עד כמה זה מרגיז.
 

Ofekalef1

New member
אשתדל

הם הגיעו בשנת 2008, בסוף השנה.
אחד מהם היה בניסוי בקו 7 והוא היה בולט לא רק כי הוא היה היחיד בצבע אפור עכבר אלא כי היה כתוב עליו מטרופולין.

ב2009 הם נכנסו לשירות סדיר.

וכן, הצפירה הרועמת הזאת... מעצבן. אם יצא לך לנסוע באחד כזה, תעשה וידאו או הקלטת סאונד של הצפירה הזאת כדי שמי שלא מכיר, יבין עד כמה זה מרגיז.
אשתדל
מחר כנראה אסע באחד כזה, אבל לא יודע עד כמה איכות הצילום בפלאפון שלי סבירה.

מעניין. יש כוונה לרכוש אוטובוסים חדשים? אולי מהסוג החדש שהגיע? אגב, ראיתי כמה פעמים שהסיני ב-25. יכול להיות שהעבירו אותו?
 

olli3

New member
מנהל
הוא עובד גם על קו 5 וגם על קו 25.

אשתדל
מחר כנראה אסע באחד כזה, אבל לא יודע עד כמה איכות הצילום בפלאפון שלי סבירה.

מעניין. יש כוונה לרכוש אוטובוסים חדשים? אולי מהסוג החדש שהגיע? אגב, ראיתי כמה פעמים שהסיני ב-25. יכול להיות שהעבירו אותו?
הוא עובד גם על קו 5 וגם על קו 25.
המאן הקבוע של קו 9 עובד בערב קבוע על קו 7.
 
אם אתה נוסע קבוע, אתה יכול להוזיל את מחיר

מחיר נסיעה ברכבת הוד השרון - הרצליה
עד שתסלל מסילת השרון, הדרך היחידה ליסוע מהוד השרון להרצליה היא להחליף רכבת בתל אביב אוניברסיטה.
כלומר בעתיד רק שלוש תחנות, עכשיו סיבוב דרך תל אביב.
בגלל שמצב הפקקים כ"כ גרוע הרכבת היא עדיין אופציה למרות הסיבוב, ובגלל שנסיעה ברכבת נעימה יותר, ואנני צריך לסבול את רגלם הכבדה של נהגי מטרופולין 149 על דוושת הבלם.
שאלה:
מחיר הנסיעה 17 ש"ח.
האם יש סיכוי להוזיל את הנסיעה, אם לוקחים בחשבון שהנסיעה לתל אביב היא כורח בלית ברירה?
אם אתה נוסע קבוע, אתה יכול להוזיל את מחיר
הנסיעות על ידי רכישת חופשי גמיש 30 (המחליף של חופשי-חודשי ברכבת).
משרד התחבורה מתכוון לעשות רפורמה במחירי הנסיעות באוטובוסים וברכבת וסביר שבמסגרת הרפורמה הזו גם המחיר בין הוד השרון להרצליה ישתנה.
אין מה לצפות שיהיה שינוי נקודתי בין הוד-השרון להרצליה, כי אז יהיה צורך לשנות גם את המחיר בין ראש העין להרצליה, ובין פ"ת להרצליה, ובין בני ברק להרצליה ובין ת"א להרצליה, ובין בני ברק לת"א ובין פ"ת לבני ברק ובין הוד השרון לראש העין, חד גדיא חד גדיא...
לפי דברי דוברי משרד התחבורה השונים הרפורמה אמורה להתבצע עוד השנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה