יש לך את הפוסט GAME שאת לא רוצה לעשות
זה הערך החוזר שאת מחפשת, זה תמיד היה הערך החוזר בסדרה הזו
בחלקם היה לך הזדמנות יחידה לשנות התפתחויות עלילתיות וסופים שלא אהבת.
ממה ששמעתי הפוסט גיים נותן כזה אתגר שרוב האנשים שעשו למשחק בדיקת איכות הורידו את רמת הקושי לנורמל ועדיין אמרו שהמשחק שטף איתם את הריצפה ככה שאני אישית ממש מחכה לזה
ואולי אחרי הפסקה של כמה חודשים טובים יהיה בא לך על זה.
אין את הארינהבDQ11 כי מחר (6.11 ) מכריזים על משחק DQ מונסטרס כנראה לPS4/סוויץ ואני בטוח שתאהבי אותו אולי הרבה יותר מהסדרה הראשית.
תראי אני מזדהה עם חלק ממה שאת מרגישה, אפילו אני שאני לא מחפש טוויסטים בDQ (כי אין אף פעם לא היה וזה משהו שפיינל פנטזי עושה לא DQ )
עדיין יש הרגשה שיוג'י הורי ממחזר את עצמו "עוד פעם נסיך פחדן שעושים לו את העבודה השחורה" כמעט לא זוכר DQ שהוא לא מיחזר את הסיפור הזה
עוד פעם מישהו שאיבד את הקול שלו, פעם ילד קטן פעם מלך פעם ... וכו'
יש לו פעמים שהוא ממחזר סיפורים ברמה שלא רק פוגעת בDQ11 אלא גם במשחק הראשוני שראית את הסיפור הזה לראשונה.
אבל לטעמי האישי כשהוא לא ממחזר הוא הכי טוב מכולם.
הסדרה הזו עשתה כל כך הרבה דברים לפני כולם, תפיסת מפלצות שנים לפני שהתחילו בכלל לתכנן את פוקימון, כמה דמויות ראשיות במקביל עשורים לפני GTA5, יקומים מקבילים שנים לפני הסדרות האחרות, העולם שלנו...מסע בזמן..
ועוד מלא דברים, אני קצת מבין למה קשה להם כבר לחשוב על חידושים אחרי
שהם עשו כל כך הרבה.אבל אין ספק שהם צריכים לחזור לחדש.
בנוגע לפוקימון: זה באמת נראה חידוש רציני לפוקימון יילו הקרבות נראים בדיוק אותו דבר כמו המשחקים הרגילים לא ידעתי את זה.ועכשיו קראתי שאמרו בנינטנדו שהמשחק הזה ייצמד לאנימה אפילו יותר מפוקימון יילו..
קיצר, את מכולם מכרת לי את הסוויץ זה נשמע יותר טוב מפוקימון ראשי.