חומר למחשבה עבור מנהלי נתב"ג:

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifנועם,להבהררה:ההצעה שלי היא

לחבר את הצהוב לא לנקודה של 26 אלא לנקודה של 21 לפני ה S המתחבר ל26. הרעיון היה כדי לא להתחבר ישירות למסלול הארוך. לכן גם זוית ההטייה שם היא פחות מ 45 מעלות כלומר קטנה מאוד ולא בעייתית.
 
לאור צפיפות המטוסים העוגנים

בטרמינל החדש (אמש בשעה 8 בערב עגנו שם 10 מטוסים בעת ובעונה אחת) כפי הנראה לא תהיה ברירה אלא להתחיל בבנית נתבג 3000 ורצוי שיתחילו היום בכדי לסיים במועד. בענין הפרופורציה, הכתם השחור עם הזרועות לא מייצג רק בטונים אלא גם אספלט.
 
יאיר לא הבנתי מה הבעיה?

יש בנתב"ג 2000 חניה ל 24 מטוסים בו זמנית בשרוולים!!! ועוד 10 מטוסים בסמוך לשרוולים מה שנקרא הרדסטנד,אז סה"כ 34 מטוסים בו זמנית!!!אז נא לבטל את המכרזים.....לנתב"ג 3000
 

jasmine38

New member
ליבת החניה בטרמינל 3

יש אופציה ל-5 זרועות. A B C D E עד כה נבנו רק 3 זרועות: B C D זרועות A E טרם נבנו. כך שיש אופציה להגדלת התפוסה ביחס של 5/3 ביחס למצב הנוכחי, וכל זאת בטרמינל-3. הבעיה לא בחניה של המטוסים, אלא בחלק האנושי (המבנה עצמו), ובמיקומו שאינו נוח למשתמשים בו.
 
למעלה