עכשיו הוספת עוד כמה סתירות
נתחיל בסתירה המקורית - הסברתי אותה בתגובה, אבל אם אתה מתעקש לא להבין אז שוב: מרגע שהחברה נמכרה זה לא מעניין את המדינה ואת הציבור כקליפת השום אם היא מפסידה, אם היא מרוויחה או אם הבעלים מזרימים לה כספים. זו המטרה המרכזית בהפרטה, ולכן העובדה שאתה מביא את ההפסדים של חברה מופרטת כטיעון נגד פעולותיו של זליכה עומדת בסתירה מוחלטת לנושא הוויכוח כאן. (אני מניח שזה נובע מהעובדה שאין לך טענות לגופו של עניין ולכן אתה מעלה טיעונים לא רלבנטיים). ועכשיו לסתירה החדשה: מצד אחד אתה טוען שזליכה לא הודח. מצד שני כשאני מזכיר לך שאולמרט עצמו הודה שהדיח אותו - פתאום לא אכפת לך כיצד סיים זליכה את תפקידו. תחליט! מעבר לכך, התירוץ שלך בעניין 4 החשבים הקודמים (גם אם הוא נכון) לא מחזיק מים, כי שום ראש ממשלה לא ניסה להדיח אותם מכיוון שחשפו את שחיתותו, כמו שקרה עם אולמרט וזליכה, ושום שר אוצר לא ניסה להדיח אותם בגלל קשרים מושחתים עם אנשים שהתנגשו עם החשבים, כמו שקרה עם הירשזון וזליכה. אתה שוב מדבר לא לעניין ומנסה להסיט את הדיון למישורים לא רלבנטיים. עוד טעות שלך: זה בכלל לא משנה אם ההפרטה היתה מושחתת או לא. במקרה של ניר גלעד היתה הוכחה ברורה לשחיתות אך לא זה העניין. ההפרטות של זליכה הכניסו למדינה מיליארדים, כמו שפירטתי. ההפרטות של ניר גלעד וקודמיו הכניסו למדינה כמה גרושים ועטיפה ריקה של מסטיק בזוקה. אלו עובדות, וכל הנסיונות שלך להתחמק מהן ע"י סיפורי סבתא על "שחיתות", "שוק הספנות", "צמיחה", "בורסה" וכו' - לא יועילו לך. והנה עלית על הנקודה הנכונה אבל לא הבנת זאת: מה שכתבת על MTS נכון מאד. אלא מאי? זליכה היה מחלט הכל בסוף 07' תחילת 08'. יורשיו חדלי האישים נתנו לMTS עוד 3 שנים (!) של משחקים ותרגילים. את המחיר על כך כולנו משלמים ועוד נשלם עשרות שנים. הנה בקליפת אגוז ההבדל בין זליכה לבין יורשיו. ועכשיו למנהרות הכרמל. העבודות במנהרות הכרמל לא "החלו" כנס משמים. הן החלו כי זליכה הכריח את כרמלטון להזיז את הישבן, הביא ע"י לחץ בלתי פוסק להסדר בין האוצר, דיסקונט וכרמלטון ולאישורו בביהמ"ש, ואז ורק אז נפרצה הדרך לביצוע הפרוייקט. כל מה שארע מנקודה זו אוילך כבר התנהל בטייס אוטומטי (סיני). נקודת המפנה היתה כולה בזכותו של זליכה. לעניין הרק"ל בי-ם אתה פשוט טועה בתאריכים, העיכוב בהקמת הפרוייקט החל כחצי שנה בלבד לפני ההדחה. באותו זמן לא היה ידוע עדיין (אם כי אפשר היה לנחש) מה יהיה גודל העיכוב, ובוודאי שלא היה ידוע כיצד תפעל סיטיפס לחבל בפרוייקט של עצמה. עיקרו של העיכוב (4.5 שנים) כולל הבוררויות, התביעות, ההארכות החוזרות והנשנות במועד הפתיחה, פיאסקו הרמזורים וכו' - ארע לאחר עזיבת זליכה. מאד הגיוני לאור נסיון העבר להניח כי גם בפרוייקט זה היה זליכה מבצע פעולת האצה נקודתית שהיתה משחררת את הפלונטר. תודות לאולמרט/הירשזון/בראון, לעולם לא נדע. ולסיום לעניין כביש 6 - החישוב שלך שגוי מיסודו. השאלה היא לא מה היה משך הזמן של החפיפה. השאלה היא מה זליכה ***עשה*** באותו זמן (עשה, להבדיל מקשקש ובלבל את המוח כמו יונה יהב). כביש עמד על סף השלמה אך לא נפתח כי לא היה מי שייתן את הפוש הקריטי. אחרי שנים של דשדוש הגיע זליכה ונתן את הפוש עם ריבית. אל תשכח שזמן קצר לאחר מכן הוא גם ניצח על הרפורמה המשמעותית במע"צ (כיום חל"ד) שגם היא מאד הועילה לדחיפת כבישי הרוחב של כביש 6, שבימי קודמיו לא זזו מילימטר. גם הארכת הכביש צפונה ודרומה המשיכה ברצף מהיר יחסית בעיקר בגלל מעורבותו של זליכה מול חברת דרך ארץ. אז ההשוואה הרלבנטית כלל אינה מה היה שלב העבודות אלא מה היתה הפעולה הקריטית שקידמה את הפרוייקט. כך ששוב אתה מדבר לא לעניין ומתחמק מהעובדות היבשות.