בקרוב אתחיל להעסיק עוזרת בית, וברצוני לשלם את כל המגיע ע"פ חוק, אשמח למעט הכוונה: 1. יתכן ובתקופה הראשונה אאלץ להחליף את העוזרת בעוזרת אחרת, עד אשר תמצא ההתאמה עבור שני הצדדים, האם ניתן לדחות את תחילת התשלומים והבירוקרטיה מול הביטוח הלאומי ביותר משבועיים מאז תחילת ההעסקה? 2. במידה והעוזרת תסרב לעבוד בצורה מוצהרת, ומסיבה כזו או אחרת ארצה לעבוד עמה, האם יש אופציה חוקית לנושא? (הבנתי שאפשר לשלם ביטוח לאומי בצורה אנונימית, האמנם? ומה בנוגע לשאר הזכויות?) 3. האם יש תשלומי זכות מומלצים, אשר עשויים לסייע בעת צרה? בדומה לתחומים אחרים, כגון רכישת ביטוח בריאות פרטי, רכישת ביטוח חיים וכו', שאינם חובה ע"פ חוק, האם קיים רכישת ביטוח או כל דבר אחר עבור העוזרת, ועבורי כמעסיק, שאינו חובה, אך מומלץ? (לא בהכרח רק ביטוח, זו דוגמא מסויימת) 4. העוזרת במיועדת תעבוד לבד, אך היא ציינה שלעיתים רחוקות היא תביא עמה עוזרת נוספת שתסייע לה, וזאת ע"מ לסיים את העבודה מהר יותר בשל התחייבויות נוספות, מבחינתי אין בעיה, אבל מה בנוגע לחוק? האם אני בעצם המעסיק גם של העוזרת של העוזרת שתגיב לעיתים רחוקות ומחוייב בכל התשלומים והבירוקרטיה? (בין העוזרות לא מתקיימת מערכת יחסית של עובד-מעביד, אלא של משפחה ו/או חברים) תודה