8x12

james p

New member
וואו המון תודה

אני ממש מקווה שאת צודקת למרות שלי דווקא זה יסתיים שבוע קודם אני ממש מקווה שהפינאלה יהיה כפול ויהיו 24 פרקים. בחייהם שיהיו לארג'ים בפעם האחרונה! ! ! ! ! אגב לכשנעשה מפגש פורום לסיום הסדרה אני מקווה שנראה אותך.
 
אני חייבת!!

אני "יודעת" איך כולם נראים, זה מצחיק אבל כל אחד כבר קיבל דמות מסויימת, פנים, התנהגות, עכשיו רק צריך "לראות" איך זה משתלב עם המציאות.
 
אני צריכה לפתוח דף בפייס, נגד הפייסבוק


טוב, אני לא נגד, רק בשבילי. לא יכולה לסבול את המחשבה הזו אפילו, ההתמכרות הזו, התחזוקה, הוא עשה לי לייק אז לא נעים, גם אני אעשה לו. איפה הייתי, מה עשיתי, כולם נהנים יותר ממני
נחמד לי באפלה, אומנם מרוקאית, אבל אופי של פולניה!
 

forglemmigej

New member
אוי הפרק היה טואוווב


נתחיל עם ברי כי היא הדמות הכי מענינת ושחקנית הכי טובה מה שאומרים deliver it קראתי באיזה מקום איך בכלל מרק צ'רי עשה את הסדרה כלומר מאיפה הגיע לו הרעיון יום אחד הוא שוחח עם אימו שבאמת מתגוררת במעין פרוור כזה והם שוחחו על אם שרצחה את חמשת ילדיה היה איזה סיפור נורא כזה פעם ואז היא אמרה לו שלא תחשוב שבליין שלנו אין סיפורים כאלו יש המון דמויות שנראות נורמליות או נורמטיביות כמו שאומרים אבל מתחת לחזות המתוקתקת יש הרבה סודות שלא נדע. ברי היא בעצם הדמות של אימו . כמובן שהכל מועצם כמו בטלויזיה כמו בטלויזיה אבל הרעיון הכללי הוא אל תקנו מה שנראה יפה ומלוטש כי הוא לא. הקטע הוא שהתסריטאים מנסים להרוס את הדמות שלה אבל מה שמתקבל נראה כמו אחת שאמרו לה יש לך סרטן סופני והיא מנסה למצות את הזמן שנותר עד תום. מה שקצת מוזר שמי שהולכת דרך כזו הרסנית לא ממש נראית מטופחת וכל בייבי ליס במקום אבל ככה זה באופרות סבון . לינט היא דמות שהחיים משום מה השאירו אותה מאחור היא יכלה להשיג כל כך הרבה אבל בחרה בעשיית ילדים שתובעים זמן אינסופי וככל הנראה הטום הזה לא היה בדיוק עזר שכנגד ולכן כשהיא מנסה כעת לצאת לעולם החיזורים היא פשוט לא יודעת איך העולם הזה עובד נראה כאילו היא איבדה את יכולת התקשורת עם בני אדם ורק מנסה להתחרות איתם ולהראות שהיא תמיד יודעת יותר טוב, אוף פגשתי כאלו אנשים במציאות והתרחקתי מהם במהירות האור .. רנה , עוד דמות מפוספסת . כל הסצנות עם סוזן , גבי וקלודיה וביתה מופרך לחלוטין ומזויף. נראה כולן מתגלגלות במדרון תלול שהסוף נראה רע ביותר
 

james p

New member


בנוגע לברי הסיפור עם אמא של מארק צ'רי ידוע. זה אחד מאותם פריטי טריוויה שאנו מעריצי הסדרה אספנו עוד בעונתה הראשונה של הסדרה. אני לא יודע אם התסריטאים מנסים להרוס אבל ללא ספק יש כאן משהו פרובלמטי שמפריע להמון צופים. לדעתי זה כאילו מארק מטלטל את ברי חזק באויר ומנסה לראות מה יפול ממנה. לדעתי לינט הרבה יותר מורכבת מכפי שתיארת אותה, לדעתי הילדים שלה הביאו לה המון אושר והיא לא מתחרטת עליהם. היא קצת עייפה לפעמים. היא עברה חיים קשים ולכן היא מכורה לשליטה כי היא סבלה על בשרה המון רגעים קשים שנבעו מחוסר שליטה על המצב. זה דבר שכיח בקרב אנשים שחוו חיי משפחה כאלו בצעירותם. היא אישה עם סטנדרטים גבוהים היא מאוד אינטיליגנטית ופעילה ואקטיבית וקשה לה לראות אנשים שהם לא כאלה. היא מתערבת לאנשים בחיים ממניעים חיוביים לרוב. ברגע שאתה יודע לנהל ואתה עושה את זה טוב ברגע שאתה רואה אנשים שעומדים במקום שלך אבל מתמודדים עם זה דפוק ולא מממשים את עצמם זה פשוט מעצבן. מעצבן לראות אנשים דפוקים קצת. ללינט קצת קשה להבין שזה לא העסק שלה ואולי לאנשים יש עוד שיקולים מעבר ללדפוק עבודה מושלמת. אבל לאט לאט היא מבינה ומתפתחת. המוח שלה עוסק בלהיפתח ולהסתכל אחרת העונה הזאת ואני חושב שזה חיובי ומעניין.
 

forglemmigej

New member
אני לא מספיק וטרן לדעת שהענין דוסקס

הכוונה לאמא של מרק צ'רי ותואמתה בסדרה
אגב זה יכול להיות סתם פיברוק ממוחו הקודח, לא נראה לי שיושב בן אדם אחד ומחליט על אופי וכיוון של סדרה יש בטוח איזה סיעור מוחות רציני שמה ,שכל אחד זורק איזה רעיון ולאט לאט מתגבש סיפור. בתור מורידה כבדה של סדרות אמריקאיות 98% מהן לא שוות כלום, אפשר לראות כבר בפרק הפיילוט אם זה יסחוף או יסחוב, זה ממש עצוב ושם עוד יושבים מיטב היוצרים , מיטב השחקנים , מיטב הבמאים , מיטב התסריטאים נדמה לי יש אפילו איזה כינוי לכל הדבר הזה show runner. זה מאד מאד קשה למצוא משהו שידליק אנשים ברחבי העולם, שחקנים שיתנו את המיטב בכל עונה ובאיזה מקום אני מעריצה אותם על זה שהם לא מרימים ידיים וממשיכים לחפש. באשר ללינט השאלה היום שנשאלת בהמון תחומים היא קריירה vs משפחה , יש הרבה נשים שממש נטחנות בחיים האלו והן יכלו לעשות דברים אחרים לא פחות מוצלחים מעקרת בית שלכשלעצמה היא עבודה מאד תובענית וקשה ואילו היו משלמים להן עבור העבודה הקשה הזו יתכן והן כן היו מרגישות יותר טוב עם עצמן. הפרידה שלה ושל טום היתה קורית בכל מקרה זה לאו דווקא כי היא שטלתנית או משו ,לפעמים פשוט זוגיות ממצה את עצמה ואנשים לא יכולים להיות ביחד יותר
 

james p

New member
זה בסדר גמור. יתכן שחידשת את זה לכמה קוראים

ובנוגע ללינט- עבודה של עקרת בית היא עבודה ממש טובענית ותובענית שלא מקבלים עליה כסף. אני לא חושב אבל שיש עבודות שהן יותר טובות. אני חושב שאישה יכולה גם לממש את עצמה גם אם היא מגדלת ילדים. בסופו של דבר ילד זוכר לאמא שלו כל חייו את האוכל שהיא הייתה מכינה ואת זה שהיא נדנדה אותו בנדנדה ואת הסיפור שהיא סיפרה לו ושהיא לקחה אותו מהגן יותר מוקדם ועשתה לא הפתעה. או כשהיא נתנה לו סטירה כשהוא עשה גרפיטי על כל הקיר בסלון. על הגדילה של הילד לא משפיע אם אמא שלו זכתה בפרס נובל או הייתה מדינאית מבריקה או שחקנית זוכת אוסקר. בסופו של דבר מה שבונה את הילד זה איך האישה שהולידה אותו תפקדה עבורו כאם. ולעניות דעתי זה הדבר הכי חשוב. אישה שהיא גם משכילה וגם מגדלת ילדים בצורה חכמה ובונה דור עתיד חיובי ומפותח הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות. הילדים הם העתיד. אנשים כל הזמן מדברים על חינוך וחינוך וחינוך וכמה שחבל שתקציבי החינוך פוחתים. לדעתי זה חבל שהיום לגדל ילדים נחשב לאיזה סוג של אישה שלא מממשת את עצמה ונראית כאיזו אישה גלותית. בשעה שאלה הדברים שמשפיעים הכי הכי על דור העתיד שלנו ועל איזה עולם אנחנו עומדים להיות. וחס וחלילה אני לא אומר שעל אישה להיות במטבח בלבד. להפך ככל שהיא חכמה ומלומדת היא יכולה לטעון את הבית שלה בערכים מוספים ולגדל דור מוצלח ומאושר יותר. אני רק אומר שחבל שמסתכלים על המטבח בצורה כזאת ולא מבינים את הכוח של האישה שם שגברים בחיים לא יצליחו לעשות את מה שנשים עושות מהעמדה -הלכאורה נחותה אבל כל כך להפך- במטבח. וכבר ההיסטוריה העמידה המון נשים מופלאות ששינו דברים דווקא ממקומות לכאורה פחות נועזים. בקיצור חבל שההסתכלות היום על נשים ומעמדם היא ככה. שאישה נחשבת לחזקה רק אם היא נשיאת ארצות הברית ומנפצת תקרות זכוכית. אנשים לא מבינים שהרבה ממנפצי תקרות זכוכית לדורותיהם (הן גברים והן נשים) הגיעו למה שהם הגיעו בזכות האמא שלהם שגידלה אותן להיות מי שהם. בעיניי הפמיניזם האמיתי והחיובי הוא דווקא אצל רבי עקיבא שחי במאה הראשונה לספירה ואמר לפני כל 24000 תלמידיו על אשתו רחל "תורתי ותורתכם שלה היא". בנוגע לנישואים של טום ולינט: אני לא חשוב שכשקשר ממצה את עצמו צריך לעזוב הלאה. אני חושב שצריך לדאוג לכך שקשר לא יגיע לכדי מיצוי. הבעיה היא אצל לינטום שהיו להם כל כך המון בעיות ומתיחות שלא היה כוח ואנרגיות לתחזק קשר כמו שצריך כי לינט הייתה צריכה אנרגיה להתרגל לבינוניות ולשגיונות של טוב וטום היה צריך אנרגיה להתמודד עם הסירוס המתמיד של לינט וקונטרול פריקיות שלה.
 

forglemmigej

New member
נו בודאי שכל ילד רוצה את אמא בבית

אין לזה שום ספק. הבעיה שהיום אי אפשר לחיות ממשכורת אחת (במידה ורוצים לקנות מותגים שאף אחד לא צריך כמו כמו ה-I למינהם ), הרבה אנשים שהשפיעו על האנושות לא פעם זה בגלל הורים מטורפים ולאו דוקא מאמהות חומלת. נדמה לי בטהובן, ה.כ.אנדרסן, שוברט, היינריך היינה גדלו בצל אמהות מטורפות לגמרי (גם האבות קובעים איזה אדם יהיה בבגרותו אבל לא נכנס לזה), אנשים שמנסים לתפוס את הירח זה בדמם הם היו מגיעים לזה בצורה זו או אחרת ולא בגלל האם. מי שיגדל להיות מוזיקאי גדול או ספורטאי מחונן זה לא רק בגלל ההורים שהכריחו אותו להתאמן שבע שעות כל יום זה בגלל שגם הוא רוצה את זה. אנחנו חיים בעולם תחרותי לצערי כל אחד מנסה להמציא את הגלגל כל יום ורק יחידי סגולה יעשו משו היתר יחיו בצל הבינוניות. ואם כבר מדברים על לינט היא אחת השחקניות האדירות בשנים האחרונות במסך האמריקאי יש לה את הקסם הזה של להיות טבעית כל כך מול המצלמה עד שלא מאמינים שהיא משחקת את זה אי אפשר להגיד על יתר הקולגות שלה
 

james p

New member
את צודקת.

אני חושב אבל שאפשר גם למצוא דרך טובה באמצע. שאישה יכולה גם לעבוד ולתכנן משפחה בצורה שהיא תצליח להתמודד עם זה בצורה טובה. זה לא קל ללא ספק. אבל מה קל בחיים??? אגב כל מיני גאונים כאלה שהיו להם אמהות דפוקות אולי יצרו דברים גדולים אבל היו אנשים מאוד מתוסבכים ומסכנים בתוך תוכם. ברור שיש קשר גם לאבא ודמות אב היא קריטית לילד וצריך גם לתת קרדיט לילד ולא רק להורים. אני חושב אבל שאי אפשר להפחית מכוחה של אישה בביתה שום דבר לא יצליח להגיע למה שאישה מסוגלת לעשות שם ומשם. ואגב אני מסכים איתך בנוגע לפליסיטי הופמן . אני מתפלא שעדי עדיין לא קראה את זה אבל ברגע שהיא תקרא תצפי להצעת נישואין.
 

CharmedRulez

New member
מייאש לראות את הסדרה הזאת -ספוילר בפנים

נמשיך בקו השאלות מהפעם הקודמת: 1. למה התסריטאים מנסים בכוח לקבע את מעמדה של סוזן כדמות הכי טיפשה בטלויזיה? אבר? 2. למה נראה להם אמין שברי עושה כזה מהפך בחיים שלה? התייסרות קלה לפני קפיצה למיטה? היה נראה כאילו האינר סלאט שלה פשוט חיכתה לצאת. היא בעצם אידי עם יכולות בישול אדירות. זה לא יוכל להסתיים בזה שהאלכוהליזם שלה גרם לכך מקווה שיכניסו לנוסחא הזו את אנדרו קצת כי השימוש בדניאל תמיד דבילי. 3. אווה לונגוריה ממשיכה עונה שנייה ברציפות של משחק מצויין ועלילות כבירות (שלא מובילות לשום מקום) – מקווה שהיא תצא עם היד על העליונה מהסדרה הזאת. 4. השחקניות ששיחקו את האלמנה והבת שלה היו מצויינות, נתנו הופעה כל-כך טובה, שזה היה מביך להיות עקרת בית בצד. ספין אוף דרוש !!! 5. לינט מעיקה ומציקה. היא הפכה לגבריאל החדשה – בפרק השבועי היא לומדת את הלקח שלה ועדיין ממשיכה בשלה. שתיסע לאשרם ותחזור חדשה, אין לי עניין לעבור איתה את התהליך הזה, היא בלתי נסבלת. מסכנה. 6. הסצינה בין רנה לחבר שלה (ברח לי השם) הייתה כמעט פרודית. בכלל הסדרה מתקשה להמשיך בקו אמין ובחלק גדול מהסדרה אני מנסה להבין אם זה מערכון מ- SNL או קטעים אמיתיים בסדרה. בכל מקרה, עברנו כלכך הרבה מצבי-רוח בדקה, שהדבר האחרון שהיה חסר הוא שרנה תגיד –"היי תצא אתה מפה! זה הבית שלי!", הבדיחות הסיטקומיות והניסיון להביא פאנץ' בכל שורה מיותר.
 

james p

New member
מגיב לך


1) לא נעים לי לומר לך אבל יש משהו טיפשי בסוזן ועל תקן זה היא באה. היא לא ממש טיפשה אבל יש בה משהו מעט דאמי כזה. כמו ג'ואי בחברים למשל. היא המסכונה הזאת שמובלת על ידי הרגשות שלה. קשה מאוד להישאר אדישים כלפיה ולכן יש הרבה נהנים ממנה והרבה שסובלים ממנה. דווקא אני כן חושב שהיא בדרך להתפכחות או כך אני מקווה. מתבשלת בבוץ של עצמה בדרך להיחלץ ממנו. 2) מאוד אהבתי את "אידי עם יכולות בישול אדירות" אני חייב לומר שזה גם מה שעלה לי בראש ברגע שראיתי אותה צועדת לה במעבר בסצינה האחרונה שלה עם מבט זנותי ופרובוקטיבי על הפנים אני אמרתי: אמאלה אידי נכנסה בגוף שלה. גם לי היה קשה לעכל את זה ולכן חפרתי על המסקנא שלי מהעניין הזה. 3) אווה משחקת נהדרת. אני מסכים איתך בנוגע ל"לא מגיע לשום מקום" אני הייתי ממעריציה לאורך השנים וכל טיפת התבגרות שלה שמחה אותי. אני הייתי זה שתמיד חלם עם גבי עם ילדים וגבי עם משפחה ונהנתי מהנשיות היותר בשלה שלה והאמהות שלה בעונות האחרונות. והיו לה כמה דברים מאוד מבגרים כמו חואניטה המאומצת ועוד אבל איכשהו עדיין היא הזאת שמשתמשת ביופי ובמיניות שלה וזה בסדר אבל הרבה מהמורכבות שנבנתה לדמות שלה לאורך השנים נעלמה וזה ממש כואב לי כי היא דווקא עשתה עבודות משחק נהדרות עם זה. 4) Justina Machado באמת טובה. אני זוכר אותה לטובה עוד מ"עמוק באדמה" והאמת שהיא שיחקה גם בבטי המכוערת לצד לא פחות ולא יותר טוני פלאנה שהוא גם בעלה הטלויזיוני המת בעקרות בית נואשות. לא הייתי מגזים בספין אוף אבל היא עיצבה דמות מאוד אמינה ונודעת ללב. הילדה קצת פחות אבל נו שוין... 5) לא יודע מה אתה גם נכנסת למועדון שונאי לינט האחרונים. מאז שראיתי שצ'רי הלך עד הסוף בטיפול בבעיית הקונטרול פריקיות שלה ולקח לה את טום אני מצפה לראות את הטיפול שורש הזה באמת מתרחש ומביא את לינט לאיזה מקום חדש. 6) זה היה ממש צ'יק פליקי עם רנה והאוסטרלי שלה (לא סובל אותו) דווקא היא בסדר לדעתי. כאילו עמדה בזה יפה עד כמה שאפשר לעמוד בדבר כזה. והיא נראתה דווקא נהדר עם הבנדנה והתלתלים.
 

CharmedRulez

New member
אתה טועה...


קודם כל סוזן - יש הבדל בין דמות דיצית לבין מפגרת גמורה. אני מבין שרצו לתת קלוז'ר נפשי מוחלט לדמויות אבל הדרך לשם רצופה במעשים טיפשיים. אפילו גבי אמרה לה - הלכת למשטרה כי הרגשת אשמה, ציירת את הציור כי היית אכולת אשמה ובסופו של דבר נסעת לאוקלוהומה כי הרגשת אשמה? פתאום התסריטאים עצמם (ונמאס לי שמתייחסים לזה כאילו מארק צ'רי כותב את הסדרה לבד, כי הוא רק הפנים כרגע) מבינים שהם נותנים לסוזן יותר מדי אקזיטים מטופשים וזה לא ברור איך זה נמשך! גבריאל - בפרק הקודם התחלתי לדמיין פינאלה בה היא סוף סוף מתחילה להיות קצת פחות דיליטנטית, יותר הגיונית, מעמיקה ומתוחכמת. ההפך מההתחלה- בחורה שלא משתמשת במראה שלה אלא מבינה שיש בה מעבר. מבחינתי זה שהיא אמא זה כבר איזה 4 עונות, זה לא מחדש לי כלום. וכמובן ברי - אתה טועה לחלוטין. ברי הייתה לנצח דמות עצמאית. היא תמיד שמרה על חייה הסודיים בנפרד מהחיים של כל שאר הבנות, לא משנה כמה פעמים הן הבטיחו לא לשמור סודות - היא התייחסה אליהן כאל שכנות, בעוד השאר היו חברות יותר. ברי משתנה לחלוטין, מקצה לקצה, בלי להבין מה זה אומר (כי השטחיות שהסדרה הזאת לוקה בה נותנת לנו תמיד לראות רק רבע מהעניין ואז מסכמת בסצינה קצרה עם דמעה נוגעת) ובלי לתת הצדקה לשינוי הזה. חברות שכועסות עלייך לא גורמות לך לשנות את כל מי שאת. לא משנה מה קרה עם אלחנדרו, הטריגר לעלילה האובדנית של ברי היא החברות הדפוקות שלה.
 

james p

New member
אז ככה


סתם ככה תנסה לחשוב מה היה קורה אם אתה היית מחביא גופה של איזה גבר מבוגר שהיה מנסה לאנוס חבר טוב שלך והיה מצלצל הסלולרי שלו בזמן הקבורה. זו סיטואציה מאוד מחרפנת ומטרידה. לטפל בגופה ולהחביא ולשמור סוד. זה מאוד קיצוני. גם אם מדובר באדם שלילי. זה לא איזה פושע מלחמה נאצי אלא אדם רע שאתה לא לגמרי מכיר. גבר קר רוח עוד יכול להמשיך בחייו עם זה אבל לעקרת בית נואשת זה קשה. על סוזן- שהיא גם ככה מאוד אמוציונאלית זה השפיע בצורה הכי חריפה. כן הם הקצינו את זה אבל כנראה בניסיון לגרום לדמות קצת לצאת מביצת האמוציות הזאת שלה. אני לא חושב שהיא מפגרת גמורה היא אכולת רגשות וזה מצטלם דבילי. (כשאני כותב מארק צ'רי אני מתכוון לצוות כולו פשוט הוא עומד בראשו) גם על ברי זה השפיע- היא לקחה על עצמה לעזור ועשתה את מה שעשתה (ואני לא אומר שזה היה דבילי לגמרי אבל נניח לאותו פרט קטן חסר אמינות בסוף העונה השביעית לקלקל) כי היא רצתה לעזור לחברות שלה. ברי אולי מסתירה סודות מהחברות שלה אבל בשבילה הן במקום הראשון האישה הזאת איבדה לאורך השנים כל מה שאפשר אבל החברות שלה תמיד היו שם. היא כן רואה בהן חברות. כן איכפת לה מהן ואתה בהחלט יכול למצוא את זה. היא פועלת לפי עקרונות מוסר משלה. ועד לאחרונה ברי הייתה המוסרית ביותר מבין עקרות הבית. היא לא מספרת כי היא חושבת שזה מה שהכי טוב והכי נכון בעיניה (שלרוב -מלבד ההחלטה להסתיר את הרצח של אלחנדרו- הן מאוד הגיוניות וגם אם לא מסכימים אבל מבינים שיש היגיון מאחורי ההחלטה שלה) והיא עושה את זה למען החברות שלה. היא עצמאית כי היא פשוט אישה כזאת. זה שהיא לא נידית וזקוקה לחברות שלה כל שניה לא אומר שהיא לא אוהבת אותן וקשורה אליהן. זו פשוט דרך התנהלות של בן אדם בחיים. בנוגע לשינוי שחל בה- לדעתי הוא יכל להתרחש כבר ממזמן מרוב כל הדברים שעברו עליה. אבל משכו את זה עוד ועוד וכל פעם היא סטתה היא ישר חזרה. צ'רי שמר את זה לסוף לנער אותה סופית ולבדוק מה קורה לה. היא לא הצליחה לשמור על שום מערכת יחסים רצינית, אורסון שלכאורה היה המנוחה והנחלה (אני חשבתי שהיא תגיע איתו לסוף הסדרה) הלך לה ושום מערכת יחסים לא עבדה לה מאז. אין לה את העסק שלה ואין לה את קתרין (סתאאאם זה מחווה לעדיN) היא לקחה על עצמה עול לא פשוט בהסתרת הגופה. היא מקבלת מכתבי איום ואחרי כל מה שהיא עשתה מתוך כוונות טובות החברות שלה מתנכרות לה ולא מאמינות לה. בשבילה החברות הן הסלע היציב אין לה כרגע שום דבר אחרי בחייה להיתלות בו. לא עבודה לא בעל לא משפחה ולא ילדים, רק חברות. ראית שהיא התקשה למצוא את עצמה והלכה לבשל בבית תמחוי. היא מחפשת מה לעשות עם עצמה. היא לא סתם ניסתה להתאבד. היא עמדה להרוג את עצמה ואולי היא מבינה שהדרך שלה להיאחז בחיים זה פשוט לבלוע את כל מה שזז בגלל שהיא מפחד מהחור השחור הזה של האובדניות שהיא הייתה כל כך קרובה למוות. תראה בסופו של דבר הסדרה היא גם לא מופת של אמינות כך שאין טעם להתקטנן על הכל כי אחרת אנחנו ניכנס ולא נצא מזה. תכלס בענק אני מבין את הגורמים. בנוגע לגבי- התכוונתי לומר שאני ציפיתי שמשהו יזוז בה כבר וזה לא ימתין עד הסוף. לאורך כל הסדרה זזים איתה על הסקאלה הזאת שבין השטחית לעמוקה. ברגע שבן אדם נהיה עמוק כבר קשה להשטיח אותו. וגבי לאורך העונות דיי העמיקה ודיי קיבלה פרופורציות לחיים. מה אף אחד לא זוכר את גבי המכוערת מעונה 5??? אני מצפה ממארק צ'רי (ותסריטאיו) להניע אותה גם על עוד דברים ולא רק בין טרגדיות לשטחיות.
 


לא ממש אהבתי את המשפט: "גבר קר רוח עוד יכול להמשיך בחייו עם זה אבל לעקרת בית נואשת זה קשה". סתם, נקודה למחשבה
 

james p

New member
כן אני מודע לזה שזה עשוי להישמע שוביניסטי

אבל למה להסתכל על זה כמשפט ששם נשים באור חלש. מי אמר שנכון שלהסתכל על מוות כזה בקור רוח? אולי דווקא הדבר הנכון הוא לא להמשיך בחיים כאילו כלום? אבל זה כבר ויכוח מוסרי אחר. שלא לדבר על זה שקרלוס התמודד עם זה בצורה קשה כפי שצ'ארמי אמר. אבל עם כל הכבוד הדם הוא על הידיים של קרלוס וקרלוס בלבד. העקרות רק עזרו לאחר מעשה כשכבר אלחנדרו היה גופה. אגב גם קרלוס עצמו לא התכוון להרוג אלא רק מתוך הגנה על אשתו. בכל אופן זה מציאות שגברים נוטים יותר להמשיך בחיים אחרי אירועים כאלה. גברים הם יותר מיליטנטיים מטבעם. יותר מרגישים צורך לצאת למלחמה. יש גם נשים שעשויות להתמודד עם זה בצורה שקטה אבל לרוב נשים הן יותר אמוציונאליות מגברים. זה פשוט עניין של מוח אחר. (ויש כל מיני מחקרי מוח על ההבדל בין המינים) לא באתי לומר כאן מה טוב ומה לא טוב ומי חזק ומי חלש. כל מין והדרך שלו להתמודד עם דברים (כמובן בלי הכללות לגמרי גורפות לחלוטין אבל באופן כללי). לסוזן זה היה קשה ואני לא מאשים אותה. אני גם לא ציינתי את סוזן כחלשה (זה כבר עניין חברתי או ערכי איך להגדיר אותה) אני כן ציינתי שהיא אישה שמונעת יותר על ידי הרגשות שלה יותר מאשר על ידי דברים אחרים. אין מה לעשות זה נכון.
 
למעלה