החלפת כינוי

lvb

New member
הלו הלו...

אני מבקש להרגע עם הרמיזות המאיימות. במקרה שגולש פורום עובר על תקנון הפורום, זה נותן עילה (ועילה בלבד) למנהל להפעיל את סמכותו, שעשויה להתבטא בין השאר בחסימת המשתמש.
 
תודה על זה שהגנת על שמי.

אבל אני לא חושב שזה נחוץ, הדבר האחרון שמעניין אותי הוא דעתם של חברי הפורום עליי. אני כאן בשביל המוזיקה, ואם הגבתי באופן קיצוני בעבר אז היו לי סיבות לכך, כי לי יותר חשוב להגן על טוהר האינפורמציה ועל טוהר המוזיקה מאשר להגן על השם שלי ועל "חוקי הנימוס". ושמת לב נכון, אני לא משתף איתך פעולה, ואני חושב שגם אתה לא היית משתף איתי פעולה אם הייתי חוסם את גישתך לפורום.
 

lvb

New member
כשתהיה לך ההזדמנות...

תנסה אותי. אתה התנהגת כלפיי בצורה נבזית ומגעילה. וגם כשמגינים על כל קדושה שלא תהיה, יש דרך לעשות את זה. גם אנה לינדה מנסה להגן על דבר שקדוש לה, זה בשום פנים ואופן לא מסביר או מצדיק, ואפילו לו קצת, דיבורים כאלה.
 

crane

New member
אנה, בהחלט לא במקום

אני חש כמוך לגבי קראיאן, אך הסגנון שאת נוקטת בו רק מעורר אנטגוניזם לגבי עמדתך. אני חושב שעליך להתנצל.
 

jonbaum

New member
אגב, ראית אותו פעם בקונצרט?

האירוע המוסיקלי הכי הכי הכי נשגב שאי פעם זכיתי להיות בו היה קונצרט של הפילהרמונית של ברלין בניצוחו של קאראיאן. זה היה בלונדון בשנת 1984, וכלל בין היתר את השביעית של בטהובן.
 

סאקרה

New member
איזה מתוך האופרות בסגנון הזה אתה

אוהב במיוחד? האם של לולי?
 
האהובה עליי מהסגנון הזה היא

LES BOREADES של ראמו....אבל מכייון שנוטים לשייך גם את אידומנאו (למרות השפה האיטלקית) לג'אנר הזה, אז אני הולך על אידומנאו בתור מספר 1.
 
למעלה