סליחה?!
אני אסביר, כן, לקוחות מעלים לי את הסעיף, אבל הם בחיים לא ידעו את זה. את הכל אני אמכור להם בחיוך, כאילו כלום, והם בחיים לא ידעו, אני אקשיב בשקט כשהוא יספר איך סבתא של הדודה שלו שברה ת'רגל ובגלל זה הוא צריך מכשיר חדש, ושלא יהיה יקר, ללא התחייבות, ובכלל עם המספר מסלקום להעביר אותו.. אבל שניה אחרי שננתק את השיחה, כמות הקללות שהוא יחטוף, זהה לכמות בדיחות הקפה שכתבת אי פעם בחייך. זה לא הופך אותי ללא סבלנית, לא הופך אותי ללא מקצועית, להיפך. אבל כן, אני חוטפת קריזות. מה לעשות?!