מצטטת,
שופטי בית הדין הסבירו כי כתוצאה מהשביתה נגרם נזק רב, לתלמידים ולמורים. "תלמידי החינוך העל-יסודי הפסידו כ - 3,225,000 שעות לימוד. למורים נגרם הפסד השתכרות ניכר, ובצידו פגיעה עמוקה בסיפוק המקצועי כמחנכים. הליכי משא ומתן אינטנסיביים ותכופים, שהתנהלו משך כל התקופה הזו, בין המדינה וארגון המורים, לא הסתייעו ולא הבשילו לכדי פתרון מוסכם. לפיכך נדרש בית הדין הארצי לדיון ולהכרעה בבקשה להורות על הפסקת השביתה בדרך של מתן צווי מניעה כנגד השביתה".
שופטי בית הדין הסבירו כי כתוצאה מהשביתה נגרם נזק רב, לתלמידים ולמורים. "תלמידי החינוך העל-יסודי הפסידו כ - 3,225,000 שעות לימוד. למורים נגרם הפסד השתכרות ניכר, ובצידו פגיעה עמוקה בסיפוק המקצועי כמחנכים. הליכי משא ומתן אינטנסיביים ותכופים, שהתנהלו משך כל התקופה הזו, בין המדינה וארגון המורים, לא הסתייעו ולא הבשילו לכדי פתרון מוסכם. לפיכך נדרש בית הדין הארצי לדיון ולהכרעה בבקשה להורות על הפסקת השביתה בדרך של מתן צווי מניעה כנגד השביתה".