שרשור ביוטים

shellyland

New member
העבודה שלך מספקת לנו המון ביוטים

אני עוד זוכרת לכם את "את אשר יגורתי הבאתי לי בסיבוב" המופלא.
 

אוֹחַ

New member
שני שדייך כשני רימונים תאומיי צבייה

שלמה (ארצי) "מצטט" את שלמה (המלך). ממש לפני שעה. אבל מה חשוב ה'מסביב' - העיקר שיש פה שדיים ושזה כתוב בתנ"ך...
 

אוֹחַ

New member
הקצובה מבגדד. ראשית נדייק בפשט:

במילה קצובות הכוונה ל'תואמות' (
שביל באמצע, שביל בצד, חפופות אחת-אחת. איזה נקיון וסדר איזה יופי של...) - הרי לכך הוא ממשיל את שיניה. כך שכשאנו משלימים: 'רחלים', גם זה לא בדיוק פשט
"שינייך כעדר (רחלים) הקצובות שעלו וגו'". ר"ל: יש לך שני טורי שיניים מושלמים ובוהקים מלובן. לגבי הדרש - אני יכול לתרגם את יונתן-בן-עוזיאל שממשיל את עדר הקצובות לכהנים וללוויים שבביהמ"ק בתקופת שלמה - שהיו זכים וברים (במעשיהם) כעדר הקצובות שעלו מן הרחצה. אבל דרש הוא דרש, ואין מקשין על הדרשן.
 

shellyland

New member
צחוקים

בקריאה הראשונה לא קראתי את השורה האחרונה של ההודעה שלך. כוחו של הרגל. מה קרה לחתימה?
 

sailor

New member
אבל הרחלים צהבהבות, לא?

אז מה זה אומר על שיניה של יפהפית שיר השירים?
 
למעלה