הודעה מאד מאד חשובה !!!

yossitz

New member
אז תראה

אני בדר"כ שואל שאלות ומנסה לא להרגיז אחרים גם אם בא לי לפעמים ואתה כבר מכיר את ההודעות שלי שהן מאד חיוביות. מצד שני הבחורה הזו כבר הספיקה להרגיז מס' אנשים וביניהם גם את יאיר (למרות שהפתיל שלו קצר) אז מי שיש לו הרגשה מזופתת ומרגיש שלא טוב לו שיעשה מעשה במקום להתלונן. מצטער אם זה פוגע אולי בפורום אע"פ שלדעתי זהו פורום מעולה!!!
 

RonenM62

New member
אחי היקר, ראיית המצב שלך אינה

מדוייקת כלל וכלל... יאיר מאוהב בעיריטוש !!! וכך גם רבים מאיתנו... זו היתה צורתה להגיב על החלטות ההנהלה ולא נגד הפורום הזה חלילה... אני מעריך את ניסיונך להגן ב"גופך" על הקהילה שאנו בונים כאן, אבל תפנה את האנרגיה השלילית שצברת נגד אלו שהם מחוץ לקהילה ולא נגד חבריה... אינני כועס חלילה, שלא תבין אותי לא נכון. אני מבין מאיפה באה התגובה ומנסה לצייר לך את התמונה כפי שאני מבין אותה. יאללה תלחצו ידיים, תתחבקו, ונחזור לעסקים !!!
 

iritustush

New member
תודה רונן!

אתה צודק לחלוטין . חבל שהבחור לא מבין . ובנוסף.... אני כאן בפורום הזה כדי ללמוד ולהחכים ולכלכל את ההשקעות שלי ביתר תבונה. אין לי שום רצון או מטרה להפוך את הפורום הזה לאתר היכרויות. אני לא בצ'אט רבותיי. והמבין יבין. אני מעוניינת ביחס מקצועי ובתגובה עניינית. ואת זה קיבלתי עד עכשיו. מקווה שזה ימשיך ככה .... ולא ישמרו לי טינה ויסרבו לענות על שאלות הקשורות לפורום הנ"ל.
 

qet1

New member
תגידי, הרווחים האלה זה בכוונה כדי

שיהיה יותר קשה לקרוא?
 

iritustush

New member
כדי שתפנימו ..

בין רווח לרווח תעשו אתנחתא , תפנימו , תעכלו ותמשיכו הלאה.
 

RonenM62

New member
קראתי, הפנמתי ויש לי גם תגובה...

"אני מעוניינת ביחס מקצועי ובתגובה עניינית" ... יש לשם כך יועצי השקעות ומנהלי תיקים. הקהילה הזו היא "גוף" דינמי, חי, נושם ומורכב מבני אנוש שאינם פועלים רק באופן מקצועי וענייני אלא גם מגיבים זה לזה. זה מה שמיחד את הפורום הזה מפורומים "מקצועיים" אחרים. זה הצביון שאני ואנשי הצוות האחרים הגדרנו לו וכך אנו חשים איתו בנוח. אני מקווה שגם את תחושי כך. אם לא? חבל.
 

iritustush

New member
אני כאן כי...

האווירה הנושמת , הדינמית והאנושית מתאימה לי. לכן אני גם מתבדחת . אבל!!! הפורום הזה מורכב מאנשי מקצוע ומאנשים שבאו ללמוד ולהתייעץ איתם. וזו כוונתי ועל זה אעמוד. אין לי שום רצון שהיחסים שלי כאן יחרגו למערכות אחרות. ולכן , אני מצפה שהתשובות שאקבל לא תהיינה תלויות בשיקולים אישיים אלה או אחרים. וחבל שלא הבנת זאת מלכתחילה. זאת הכוונה שלי ביחס מקצועי וענייני.
 

AlexMaof

New member
שכל אחד אבחר מקום שטוב בו

אלוני לא עשה כלום כשמקסים השתגע אצלו בפורום חודשים רבים לכן אנשים עזבו . אני גם עזבתי אותו מזמן והצהרתי שלא אכתוב שם יותר
 

RonenM62

New member
../images/Emo124.gif הכנה לאפשרות שנפרוש...

כהכנה לאפשרות שנאלץ לפרוש מכאן (שוב???? ... אין לי כוח לזה...) הריני מבקש מכל אחד מכם שטרם עשה זאת, להעביר אלי את כתובת הדוא"ל שלו, על מנת שאוכל לעדכן בהמשך, במקרה שאפשרות העידכון כאן, תחסם.
נא לפנות רק בדוא"ל ולא במסר אישי מפני שיתכן וגם תיבת המסרים תחסם. כתובתי: [email protected] להשתמע.
 
במקום שתחזור לאתר סיטרייד

שם נהנתי לקרוא אותך בחרת להתמקם בביב של תפוז וחבל חזור לסיטרייד לבית האמיתי שלך ותפוזים חמוצים תשאיר לאלוני האפס!
 

RonenM62

New member
הם הרי הודיעו שאינם מעונינינים בי

או בשירותי שם... יתרה מכך, הם מדגישים בימים האחרונים שביצועי הקוף לא פחות טובים, ואולי אף יותר...
 
למעלה