מדוע נשבר ציר קרדן?

מצב
הנושא נעול.

טשאפק

New member
מדוע נשבר ציר קרדן?
ציר הקרדן יישבר ללא יכולת תיקון ביום 17.08.2011. צריך להזכיר את התאריך הזה כל יום מחדש כדי שאיש לא ישכח ! אני רוצה לחזק הערב את ידיה המבורכות של הגב' המכובדה - הגב' גילה אדרעי במאבקכם הצודק ללא עוררין ! לפני שעושים סדר - כדאי שתדעי שמירב עם ישראל תומך בכם ! אסור לוותר בשום פנים ואופן ! בזכותכם אנשי ועד יקרים - תפורק הרכבת ביום 17.08.2011. אתם תהיו נושאי הדגל ברכבת החדשה שתוקם תוך ניטרול מוחלט של כל מי שעמד בדרככם עד היום ! עלו והצליחו ! כל הכבוד לכל אנשי הועד ברכבת-ישראל על מאבקכם הישר, הצודק והנכון לעשייה בדיוק עכשיו. אה.... ודרך אגב.... ציר קרדן נשבר כאשר: או זו הסיבה שבגללה נשבר ציר הקרדן: (וכל מי שינסה למרוח אתכם בדברים אחרים - דינו שקרן בע"מ !!!!!!!!!!) למערכי הקרונועים יש 2 סוגים של גירי מהירויות, מסוג ECOMAT מתוצרת חברת הגירים ZF. לגיר הישן יש צִמּוּד (coupling) המחבר בין גיר המהירויות לקרדן שצריך להבריג בו 10 ברגים ולחדש יותר יש רק 4 עם שימוש בקרדן מדגם אחר. מה עשו ? הלכו פרקו את הצִמּוּד בגיר הישן ושמו במקומו את הצִמּוּד של הגיר החדש !!!!!!!!!!!!! את זה טרם שמעתם !!! ומה באמת קרה? הברגים לא התאימו כי הם ארוכים מיד לצִמּוּד כזה - דבר שגם לחוסר הידוק של הברגים. חוסר הידוק של הברגים גרם לשבר התעייפות בברגים ולשבירת הקרדן. עד עכשיו שמעתם על הברגים, לא שמעתם את ההסבר !!!! עד כאן ההסבר המדוייק טכנית ואל תתנו לאיש למרוח אתכם עם הסברים אחרים !!! כל הסבר אחר הוא שקר שחור !!!
חקי הראל מעלה בגלוי
את האפשרות שהיו חבלות מכוונות ברכבת. מתי מתארגנת ההפגנה מול בית גילה אדרעי, ומול בתי חבריה לוועד המיליטנטי? האם נשתוק מול הנזק העצום שגורם הוועד לרכבת ולמדינה כולה?
 
מדוע נשבר ציר קרדן?
ציר הקרדן יישבר ללא יכולת תיקון ביום 17.08.2011. צריך להזכיר את התאריך הזה כל יום מחדש כדי שאיש לא ישכח ! אני רוצה לחזק הערב את ידיה המבורכות של הגב' המכובדה - הגב' גילה אדרעי במאבקכם הצודק ללא עוררין ! לפני שעושים סדר - כדאי שתדעי שמירב עם ישראל תומך בכם ! אסור לוותר בשום פנים ואופן ! בזכותכם אנשי ועד יקרים - תפורק הרכבת ביום 17.08.2011. אתם תהיו נושאי הדגל ברכבת החדשה שתוקם תוך ניטרול מוחלט של כל מי שעמד בדרככם עד היום ! עלו והצליחו ! כל הכבוד לכל אנשי הועד ברכבת-ישראל על מאבקכם הישר, הצודק והנכון לעשייה בדיוק עכשיו. אה.... ודרך אגב.... ציר קרדן נשבר כאשר: או זו הסיבה שבגללה נשבר ציר הקרדן: (וכל מי שינסה למרוח אתכם בדברים אחרים - דינו שקרן בע"מ !!!!!!!!!!) למערכי הקרונועים יש 2 סוגים של גירי מהירויות, מסוג ECOMAT מתוצרת חברת הגירים ZF. לגיר הישן יש צִמּוּד (coupling) המחבר בין גיר המהירויות לקרדן שצריך להבריג בו 10 ברגים ולחדש יותר יש רק 4 עם שימוש בקרדן מדגם אחר. מה עשו ? הלכו פרקו את הצִמּוּד בגיר הישן ושמו במקומו את הצִמּוּד של הגיר החדש !!!!!!!!!!!!! את זה טרם שמעתם !!! ומה באמת קרה? הברגים לא התאימו כי הם ארוכים מיד לצִמּוּד כזה - דבר שגם לחוסר הידוק של הברגים. חוסר הידוק של הברגים גרם לשבר התעייפות בברגים ולשבירת הקרדן. עד עכשיו שמעתם על הברגים, לא שמעתם את ההסבר !!!! עד כאן ההסבר המדוייק טכנית ואל תתנו לאיש למרוח אתכם עם הסברים אחרים !!! כל הסבר אחר הוא שקר שחור !!!
 

בועז ל

New member
מדוע נשבר ציר קרדן?
ציר הקרדן יישבר ללא יכולת תיקון ביום 17.08.2011. צריך להזכיר את התאריך הזה כל יום מחדש כדי שאיש לא ישכח ! אני רוצה לחזק הערב את ידיה המבורכות של הגב' המכובדה - הגב' גילה אדרעי במאבקכם הצודק ללא עוררין ! לפני שעושים סדר - כדאי שתדעי שמירב עם ישראל תומך בכם ! אסור לוותר בשום פנים ואופן ! בזכותכם אנשי ועד יקרים - תפורק הרכבת ביום 17.08.2011. אתם תהיו נושאי הדגל ברכבת החדשה שתוקם תוך ניטרול מוחלט של כל מי שעמד בדרככם עד היום ! עלו והצליחו ! כל הכבוד לכל אנשי הועד ברכבת-ישראל על מאבקכם הישר, הצודק והנכון לעשייה בדיוק עכשיו. אה.... ודרך אגב.... ציר קרדן נשבר כאשר: או זו הסיבה שבגללה נשבר ציר הקרדן: (וכל מי שינסה למרוח אתכם בדברים אחרים - דינו שקרן בע"מ !!!!!!!!!!) למערכי הקרונועים יש 2 סוגים של גירי מהירויות, מסוג ECOMAT מתוצרת חברת הגירים ZF. לגיר הישן יש צִמּוּד (coupling) המחבר בין גיר המהירויות לקרדן שצריך להבריג בו 10 ברגים ולחדש יותר יש רק 4 עם שימוש בקרדן מדגם אחר. מה עשו ? הלכו פרקו את הצִמּוּד בגיר הישן ושמו במקומו את הצִמּוּד של הגיר החדש !!!!!!!!!!!!! את זה טרם שמעתם !!! ומה באמת קרה? הברגים לא התאימו כי הם ארוכים מיד לצִמּוּד כזה - דבר שגם לחוסר הידוק של הברגים. חוסר הידוק של הברגים גרם לשבר התעייפות בברגים ולשבירת הקרדן. עד עכשיו שמעתם על הברגים, לא שמעתם את ההסבר !!!! עד כאן ההסבר המדוייק טכנית ואל תתנו לאיש למרוח אתכם עם הסברים אחרים !!! כל הסבר אחר הוא שקר שחור !!!
תודה על המידע הבלעדי המורחב!
עכשיו יש לי אליך מבחן אמריקאי ובו שאלה אחת בלבד. כיצד תגדיר את האירוע? 1. חבלה 2. רשלנות 3. חוסר מקצועיות 4. טעות אנוש 5. תשובות 2-4 נכונות.
 
תודה על המידע הבלעדי המורחב!
עכשיו יש לי אליך מבחן אמריקאי ובו שאלה אחת בלבד. כיצד תגדיר את האירוע? 1. חבלה 2. רשלנות 3. חוסר מקצועיות 4. טעות אנוש 5. תשובות 2-4 נכונות.
חוסר מקצועיות !!! כמובן ! והסיבה לכך:
אנשי המוסכים לא מקבלים הכשרה לה הם ראויים ! מגיע להם לדעת יותר ! מגיעה להם מכללה רכבתאית בחסות הטכניון עם מרצים אקדמאים, מהנדסי רכבות, מהנדסי מנוע, מהנדסי תשתית מהשורה הראשונה !!! אצלנו בשכונה עובדת במאפית של רשת "יש" אשה רוסייה שמוכרת עוגיות......היא מהנדסת מסילות ברזל ולה תואר אקדמאי בנושא ! אבל היא מוכרת עוגיות כי אין לה ויטמין P ואין לה קשרים בקרב השלטון הישראלי המתפורר. אותה צריך לגייס כמרצה במכללה ! כיף לי לשבת איתה בשעות מתות ולהקשיב להסבריה הטכניים המעולים !!! פשוא אגדה ! שכח מחבלה ! אף עובד רכבת לא יחבל בציוד כי הוא יודע שמדובר בחיי אדם. מי שנתן את ההוראה להרכיב חלק לא מתאים היה הרבה יותר גבוה. הוא בטח לא חבר ועד. והכי הכי חשוב: לא לתת לאורי יוגב דריסת רגל ברכבת.
 

טשאפק

New member
חוסר מקצועיות !!! כמובן ! והסיבה לכך:
אנשי המוסכים לא מקבלים הכשרה לה הם ראויים ! מגיע להם לדעת יותר ! מגיעה להם מכללה רכבתאית בחסות הטכניון עם מרצים אקדמאים, מהנדסי רכבות, מהנדסי מנוע, מהנדסי תשתית מהשורה הראשונה !!! אצלנו בשכונה עובדת במאפית של רשת "יש" אשה רוסייה שמוכרת עוגיות......היא מהנדסת מסילות ברזל ולה תואר אקדמאי בנושא ! אבל היא מוכרת עוגיות כי אין לה ויטמין P ואין לה קשרים בקרב השלטון הישראלי המתפורר. אותה צריך לגייס כמרצה במכללה ! כיף לי לשבת איתה בשעות מתות ולהקשיב להסבריה הטכניים המעולים !!! פשוא אגדה ! שכח מחבלה ! אף עובד רכבת לא יחבל בציוד כי הוא יודע שמדובר בחיי אדם. מי שנתן את ההוראה להרכיב חלק לא מתאים היה הרבה יותר גבוה. הוא בטח לא חבר ועד. והכי הכי חשוב: לא לתת לאורי יוגב דריסת רגל ברכבת.
-אוף טופיק- השימוש הנכון בסימן קריאה
סימני הפיסוק כולם לעולם יהיו צמודים לאות שלפניהם. כולם, כולל סימן הקריאה. דוגמאות: >>אני אוהב במבה. אני אוהב במבה, אתה אוהב במבה? אני אוהב במבה! לא ברור מנהגך לחצוץ בין המילה לסימן הקריאה שאחריה.
 

amithi1

New member
-אוף טופיק- השימוש הנכון בסימן קריאה
סימני הפיסוק כולם לעולם יהיו צמודים לאות שלפניהם. כולם, כולל סימן הקריאה. דוגמאות: >>אני אוהב במבה. אני אוהב במבה, אתה אוהב במבה? אני אוהב במבה! לא ברור מנהגך לחצוץ בין המילה לסימן הקריאה שאחריה.
אם כבר העלית את הנקודה,
רצוי שאביתר (ועוד כמה גולשים פה) יפחית את כמות סימני הקריאה בהודעותיו בכ95%. לא כל משפט חייב להסתיים בסימן קריאה (ובטח לא בשלושה סימני קריאה). שימוש בסימן קריאה בסוף המשפט אינו הופך אותו לנכון יותר אלא בעיקר לצעקני יותר. ריבוי שימוש בסימני קריאה גורם לכך שכאשר ישנו משפט שאכן מצדיק סימן כזה, העין של הקוראים עשויה לגרום להתעלמת מחשיבות המשפט.
 
-אוף טופיק- השימוש הנכון בסימן קריאה
סימני הפיסוק כולם לעולם יהיו צמודים לאות שלפניהם. כולם, כולל סימן הקריאה. דוגמאות: >>אני אוהב במבה. אני אוהב במבה, אתה אוהב במבה? אני אוהב במבה! לא ברור מנהגך לחצוץ בין המילה לסימן הקריאה שאחריה.
תודה. קיבלתי 6 בלשון בבגרות ואני גאה בו:
כי זה היה ה-60 היחיד אז צריך להיות גאה במשהו. לפחות במתמטיקה היה לי 10 בחמש יחידות.
 

amit1270

New member
-אוף טופיק- השימוש הנכון בסימן קריאה
סימני הפיסוק כולם לעולם יהיו צמודים לאות שלפניהם. כולם, כולל סימן הקריאה. דוגמאות: >>אני אוהב במבה. אני אוהב במבה, אתה אוהב במבה? אני אוהב במבה! לא ברור מנהגך לחצוץ בין המילה לסימן הקריאה שאחריה.
סימן אחד יוצא דופן במובן הזה
פתח-סוגריים ( שנצמד למילה שאחריו.
 

down under

New member
סימן אחד יוצא דופן במובן הזה
פתח-סוגריים ( שנצמד למילה שאחריו.
סוגריים הוא לא סימן פיסוק
אלא חלק מהטקסט. לכן, הוא שייך למלה הבאה וסוגר סוגריים שייך למלה הקודמת (שכן הוא מסמן את הסוף שלה).
 

down under

New member
גם סימני פיסוק הם חלק מהטקסט, לא?
ממש לא, הם כשמם, סימני פיסוק.
סוגריים באים על מנת לספר לנו מה שנקרא בשפה העיתונאים "מאמר מוסגר". אה, הופס, גם גרשיים, גרש ומרכאות כפולות צמודות למלה הבאה ולא לקודמת... נסה לכתוב בלי סימני פיסוק. נכון, יהיה הרבה אבל ממש הרבה יותר קשה להבין את התוכן. אבל הוא יובן. אם תכתוב גם את מה שרצית לכתוב בתוך סוגריים אבל בלי הסוגריים זה כבר יהיה כמעט לחלוטין בלתי מובן.
 

amit1270

New member
ממש לא, הם כשמם, סימני פיסוק.
סוגריים באים על מנת לספר לנו מה שנקרא בשפה העיתונאים "מאמר מוסגר". אה, הופס, גם גרשיים, גרש ומרכאות כפולות צמודות למלה הבאה ולא לקודמת... נסה לכתוב בלי סימני פיסוק. נכון, יהיה הרבה אבל ממש הרבה יותר קשה להבין את התוכן. אבל הוא יובן. אם תכתוב גם את מה שרצית לכתוב בתוך סוגריים אבל בלי הסוגריים זה כבר יהיה כמעט לחלוטין בלתי מובן.
סוגריים יכולים להיות מוחלפים בפסיקים
במקרים רבים, והמשמעות לא תשתנה במידה רבה. עזוב, סתם ויכוח על סמנטיקה (ואתה צודק לגבי מרכאות וגרשיים, שכחתי).
 

down under

New member
סוגריים יכולים להיות מוחלפים בפסיקים
במקרים רבים, והמשמעות לא תשתנה במידה רבה. עזוב, סתם ויכוח על סמנטיקה (ואתה צודק לגבי מרכאות וגרשיים, שכחתי).
גם אם הסוגריים והגרשיים והמרכאות הם סימני
פיסוק, עדיין איך יודעים היכן לשים אותם? האם בסוף המשפט שהסתיים (או בסוף המלה) או בתחילת המשפט/מלה החדשה? כלל אצבע פשוט פשוט פשוט. נקודה, סימן קריאה, שלוש נקודות, פסיק, סימן שאלה הם שייכים למשפט שכבר נכתב. הם רוצים להדגיש אותו (ע"י סימן קריאה), הם רוצים לסיימו (ע"י הנקודה)[ הם רוצים לתת לו מעין קריצה מאאאגניבה (ע"י שלוש הנקודות [...]) וכו'. אבל, גרשיים, מרכאות כפולות, סוגריים ושאר מרעין בישין שכותבים אותם צמוד למשפט הבא הם כבר ממש לא קשורים שום קשר שהוא למשפט/מלה הקודמת. לכן, כל מה שאין לו קשר למלה הקודמת/משפט קודם יש להצמידו לתחילת המשפט/מלה החדשים.
 

yehuda7K

New member
חוסר מקצועיות !!! כמובן ! והסיבה לכך:
אנשי המוסכים לא מקבלים הכשרה לה הם ראויים ! מגיע להם לדעת יותר ! מגיעה להם מכללה רכבתאית בחסות הטכניון עם מרצים אקדמאים, מהנדסי רכבות, מהנדסי מנוע, מהנדסי תשתית מהשורה הראשונה !!! אצלנו בשכונה עובדת במאפית של רשת "יש" אשה רוסייה שמוכרת עוגיות......היא מהנדסת מסילות ברזל ולה תואר אקדמאי בנושא ! אבל היא מוכרת עוגיות כי אין לה ויטמין P ואין לה קשרים בקרב השלטון הישראלי המתפורר. אותה צריך לגייס כמרצה במכללה ! כיף לי לשבת איתה בשעות מתות ולהקשיב להסבריה הטכניים המעולים !!! פשוא אגדה ! שכח מחבלה ! אף עובד רכבת לא יחבל בציוד כי הוא יודע שמדובר בחיי אדם. מי שנתן את ההוראה להרכיב חלק לא מתאים היה הרבה יותר גבוה. הוא בטח לא חבר ועד. והכי הכי חשוב: לא לתת לאורי יוגב דריסת רגל ברכבת.
מכללה עם מרצים אקדמאים זה מתכון לכשלון
מכללה עם מרצים אקדמאים זה מתכון לכשלון. מאיפה הבאת את הרעיון המשונה הזה? האחזקה של מטוסים לא יותר פשוטה מזו של רכבת (בלשון המעטה) ואף אחד מאנשי התחזוקה שם לא לומד ממורים אקדמאים דווקא. ממתי תואר אקדמאי קשור לנסיון בתחזוקה? מציע שתלמד את הנושא. יהודה
 
מכללה עם מרצים אקדמאים זה מתכון לכשלון
מכללה עם מרצים אקדמאים זה מתכון לכשלון. מאיפה הבאת את הרעיון המשונה הזה? האחזקה של מטוסים לא יותר פשוטה מזו של רכבת (בלשון המעטה) ואף אחד מאנשי התחזוקה שם לא לומד ממורים אקדמאים דווקא. ממתי תואר אקדמאי קשור לנסיון בתחזוקה? מציע שתלמד את הנושא. יהודה
השטויות שלך שברו שיא עולמי בתפוז הלילה !!!!!!
ללא הטכניון העסק הזה אבוד לנצח. רק האקדמייה תציל את המצב. יש בישראל מאות מהנדסים רוסיים שעלו ארצה ולמדו את כל מקצועות הרכבת באוניברסיטאות בברה"מ. הם מדהימים ביכולות שלהם בדיוק כמו הקטרים הרוסיים הנחשבים לקטרי הדיזל האמינים ביותר (אם כי מזהמים....) העולים הללו יכולים לתרום המון לרכבת. יש ברכבת ח'ברה רוסיים מדהימים ! בלעדייהם העסק היה קורס מזמן. בצרפת לומדים את מקצועות הרכבתאות באוניברסיטאות מכובדות וכך אכן נראית הרכבת הצרפתית שהיא המפותחת והמודרנית ביותר באירופה. הרבה מעבר לגרמנית. אתה לא צריך ללמד אותי ללמוד דבר.....זה בסדר חביבי: אני מקבל 28 מגזיני רכבת מקצועיים כל חודש בדואר ומוסר מדי שנה מאות כאלה מתנה לאחר שקראתי אותם לחברים גם מהפורום וגם מהקומונה. מי שאחראי על תחזוקה, רצוי שיהא ברשותו מינימום תואר שני במקצוע טכנולוגי. האמת? תואר שלישי ולא שני. ואני מכיר 2 מהנדסי רכבות רוסיים מדהימים שיכולים להיכנס לנעליים של התחזוקה ברכבת מחר בבוקר וללא חפיפה. שנייהם בעלי תארים רבים מאוניברסיטאות ברוסיה. את כל הידע שלהם הם רכשו במסגרת האוניברסיטה. לא בשום מקום אחר. שם מבצעים גם הכשרה פיזית בשטח - סטאז'. על הטכניון לפתוח חוג שלם ללימודי רכבתאות במקום המכללה הרכבתית בתחנת ת"א דרום. הכל חייב להיעשות ברמה הגבוהה ביותר ועל-ידי מרצים גם מחו"ל. על הלימודים להיערך בשפה האנגלית.
 

yehuda7K

New member
השטויות שלך שברו שיא עולמי בתפוז הלילה !!!!!!
ללא הטכניון העסק הזה אבוד לנצח. רק האקדמייה תציל את המצב. יש בישראל מאות מהנדסים רוסיים שעלו ארצה ולמדו את כל מקצועות הרכבת באוניברסיטאות בברה"מ. הם מדהימים ביכולות שלהם בדיוק כמו הקטרים הרוסיים הנחשבים לקטרי הדיזל האמינים ביותר (אם כי מזהמים....) העולים הללו יכולים לתרום המון לרכבת. יש ברכבת ח'ברה רוסיים מדהימים ! בלעדייהם העסק היה קורס מזמן. בצרפת לומדים את מקצועות הרכבתאות באוניברסיטאות מכובדות וכך אכן נראית הרכבת הצרפתית שהיא המפותחת והמודרנית ביותר באירופה. הרבה מעבר לגרמנית. אתה לא צריך ללמד אותי ללמוד דבר.....זה בסדר חביבי: אני מקבל 28 מגזיני רכבת מקצועיים כל חודש בדואר ומוסר מדי שנה מאות כאלה מתנה לאחר שקראתי אותם לחברים גם מהפורום וגם מהקומונה. מי שאחראי על תחזוקה, רצוי שיהא ברשותו מינימום תואר שני במקצוע טכנולוגי. האמת? תואר שלישי ולא שני. ואני מכיר 2 מהנדסי רכבות רוסיים מדהימים שיכולים להיכנס לנעליים של התחזוקה ברכבת מחר בבוקר וללא חפיפה. שנייהם בעלי תארים רבים מאוניברסיטאות ברוסיה. את כל הידע שלהם הם רכשו במסגרת האוניברסיטה. לא בשום מקום אחר. שם מבצעים גם הכשרה פיזית בשטח - סטאז'. על הטכניון לפתוח חוג שלם ללימודי רכבתאות במקום המכללה הרכבתית בתחנת ת"א דרום. הכל חייב להיעשות ברמה הגבוהה ביותר ועל-ידי מרצים גם מחו"ל. על הלימודים להיערך בשפה האנגלית.
רק האקדמייה תציל את המצב? לא הגזמת?
רק האקדמייה תציל את המצב? לא הגזמת? אתה מערבב נושאים שאין ביניהם קשר. 1. צירוף כוח אדם טוב לאנשי התחזוקה של הרכבת, למשל עולים מרוסיה. לכך כמובן כולם מסכימים, במיוחד לאור הנפוטיזם ברכבת. 2. הטכניון ילמד תחזוקה? הגזמת לחלוטין. האם ב 28 מגזיני רכבת שאתה מקבל כתוב על קורס טכניוני לאנשי תחזוקה? או שאתה המצאת את זה. ואיך תסביר שלתחזוקת מטוסים אין קורסים של הטכניון או מוסדות מקבילים? הלא תחזוקת מטוסים מורכבת לא פחות מאשר ברכבות. אודה לך אם תענה על השאלות. יהודה
 
רק האקדמייה תציל את המצב? לא הגזמת?
רק האקדמייה תציל את המצב? לא הגזמת? אתה מערבב נושאים שאין ביניהם קשר. 1. צירוף כוח אדם טוב לאנשי התחזוקה של הרכבת, למשל עולים מרוסיה. לכך כמובן כולם מסכימים, במיוחד לאור הנפוטיזם ברכבת. 2. הטכניון ילמד תחזוקה? הגזמת לחלוטין. האם ב 28 מגזיני רכבת שאתה מקבל כתוב על קורס טכניוני לאנשי תחזוקה? או שאתה המצאת את זה. ואיך תסביר שלתחזוקת מטוסים אין קורסים של הטכניון או מוסדות מקבילים? הלא תחזוקת מטוסים מורכבת לא פחות מאשר ברכבות. אודה לך אם תענה על השאלות. יהודה
אתה עושה צחוק מתחזוקה ואח"כ מקבלים
תאונות. בצרפת נלמד הנושא באופן אקדמי. גם פועלים פשוטים במוסכי רכבת עוברים הכשרות ברמה אקדמית. הגיע הזמן שבישראל יפתח חוג אקדמי ללימודי רכבתאות שיכלול בתוכו גם את נושא התחזוקה בו אתה מקל ראש. קורס כזה חייב לכלול גם עבודה מעשית. ברוסיה הוא מתקיים ולכן אין שום סיבה שבישראל הוא לא יתקיים. והיות ואתה ממשיך לרדת לפסים אישיים - הרי שבהודעה זו הסתיים הדיון בין שנינו.
 

yehuda7K

New member
אתה עושה צחוק מתחזוקה ואח"כ מקבלים
תאונות. בצרפת נלמד הנושא באופן אקדמי. גם פועלים פשוטים במוסכי רכבת עוברים הכשרות ברמה אקדמית. הגיע הזמן שבישראל יפתח חוג אקדמי ללימודי רכבתאות שיכלול בתוכו גם את נושא התחזוקה בו אתה מקל ראש. קורס כזה חייב לכלול גם עבודה מעשית. ברוסיה הוא מתקיים ולכן אין שום סיבה שבישראל הוא לא יתקיים. והיות ואתה ממשיך לרדת לפסים אישיים - הרי שבהודעה זו הסתיים הדיון בין שנינו.
למה להתחמק ולא לענות על שאלות?
למה להתחמק ולא לענות על שאלות? לפחות תענה על שאלה אחת: איך זה שבמטוסים אין קורס טכניוני לתחזוקה? יהודה
 
למה להתחמק ולא לענות על שאלות?
למה להתחמק ולא לענות על שאלות? לפחות תענה על שאלה אחת: איך זה שבמטוסים אין קורס טכניוני לתחזוקה? יהודה
לא מוכן יותר לענות לשאלות שלך. אתה לא
כותב בצורה מכובדת. מצטער. את השאלה שלך תפנה לדויד פיינשטיין. הוא המומחה כאן למטוסים. לא אני. עד כאן.
 

yehuda7K

New member
לא מוכן יותר לענות לשאלות שלך. אתה לא
כותב בצורה מכובדת. מצטער. את השאלה שלך תפנה לדויד פיינשטיין. הוא המומחה כאן למטוסים. לא אני. עד כאן.
לא עונה מי שחושש להודות בטעותו
לא עונה מי שחושש להודות בטעותו. ואני חוזר על השאלה העיקרית: איך זה שבמטוסים התחזוקה לא קשורה לקורסים טכניונים, ולדעתך ברכבת זה הכרחי? יהודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה