XrayCharlie
New member
אתה בטח טועהמדוע נשבר ציר קרדן?
ציר הקרדן יישבר ללא יכולת תיקון ביום 17.08.2011. צריך להזכיר את התאריך הזה כל יום מחדש כדי שאיש לא ישכח ! אני רוצה לחזק הערב את ידיה המבורכות של הגב' המכובדה - הגב' גילה אדרעי במאבקכם הצודק ללא עוררין ! לפני שעושים סדר - כדאי שתדעי שמירב עם ישראל תומך בכם ! אסור לוותר בשום פנים ואופן ! בזכותכם אנשי ועד יקרים - תפורק הרכבת ביום 17.08.2011. אתם תהיו נושאי הדגל ברכבת החדשה שתוקם תוך ניטרול מוחלט של כל מי שעמד בדרככם עד היום ! עלו והצליחו ! כל הכבוד לכל אנשי הועד ברכבת-ישראל על מאבקכם הישר, הצודק והנכון לעשייה בדיוק עכשיו. אה.... ודרך אגב.... ציר קרדן נשבר כאשר: או זו הסיבה שבגללה נשבר ציר הקרדן: (וכל מי שינסה למרוח אתכם בדברים אחרים - דינו שקרן בע"מ !!!!!!!!!!) למערכי הקרונועים יש 2 סוגים של גירי מהירויות, מסוג ECOMAT מתוצרת חברת הגירים ZF. לגיר הישן יש צִמּוּד (coupling) המחבר בין גיר המהירויות לקרדן שצריך להבריג בו 10 ברגים ולחדש יותר יש רק 4 עם שימוש בקרדן מדגם אחר. מה עשו ? הלכו פרקו את הצִמּוּד בגיר הישן ושמו במקומו את הצִמּוּד של הגיר החדש !!!!!!!!!!!!! את זה טרם שמעתם !!! ומה באמת קרה? הברגים לא התאימו כי הם ארוכים מיד לצִמּוּד כזה - דבר שגם לחוסר הידוק של הברגים. חוסר הידוק של הברגים גרם לשבר התעייפות בברגים ולשבירת הקרדן. עד עכשיו שמעתם על הברגים, לא שמעתם את ההסבר !!!! עד כאן ההסבר המדוייק טכנית ואל תתנו לאיש למרוח אתכם עם הסברים אחרים !!! כל הסבר אחר הוא שקר שחור !!!
הרי סמנכ"ל לענייני מי יודע מה אמר לחברי פורום (חברי פורום, לא סתם אנשים) כי הסיפור של הברגים לא נכון אז אתה בטח טועה. כמו כן חבר פורום אחר אמר כי הרכבת תגיש תביעת דיבה על הסיפור. זאת עוד הוכחה ניצחת כי הסיפור לא נכון. אתה בטוח טועה.