אם אנחנו מבינים
שהאימון הוא מיקשה רחבה מאד של סגנונות, שמערבת בתוכה דיסציפלינות רבות ולא נתונה בתוך תבנית מוגבלת של תהליכים, קריטריונים וכלים (וזו לדעתי הגדולה שבאימון) אין כל פסול באימון שנעשה באופן שבוצע בתכנית הזו. בוודאי לא כזה שיצדיק אמירה כמו "זה לא אימון". אימון מגיע משתי הנחות מוצא 1. הנחת המומחה - המאמן הוא המומחה בתחום הידע והוא מאמן את הלקוח שלו מתוך תחום הידע שלו. כך פועל מאמן כדורסל או כל מאמן ספורט אחר והוא לא פחות מאמן מאיתנו. בתהליך האימון שמתנהל כך, המאמן הוא האוטוריטה המקצועית וגדולתו היא ביכולת לרתום, להניע קדימה, להקשיב למתאמן, לדעת מתי לתת לו לנוח ומתי להוריד אותו למגרש שימשיך לכדרר בהתאם להוראות שניתנו לו .... תוך כדי הוא מגדל את המתאמן שלו, מקשיב לו, מעצים אותו ,רותם אותו וכו' בסופו של דבר ישיג המתאמן את המטרות שלו, בין השאר על ידי הידע של המאמן, על ידי הסמכות שלו ועל ידי המיומניות האימוניות שיפגין. 2. ההנחה שהידע אצל המתאמן - ותפקידו של המאמן הוא לעזור בקילוף השכבות שחוסמות את הידע , במיגור פרדיגמות ודפוסים תוקעים, ביצירת דפוסים והרגלים מקדמים, בצעידה קדימה ומדידה של ההתקדמות, תוך הקשבה למתאמן ולדרך שיעצב. אלו שני כיוונים מוכרים של אימון ושניהם לגיטימיים, קיימים ומצליחים. בתכנית הופיעה האסכולה הראשונה והיא אימון לכל דבר ועניין.אם נקלף מהתכנית את אפקט הדרמה, המעברים החדים, העובדה ש-12 מפגשים אימון תומצתו ל שעת שידור אחת דרמתית לחלוטין - אם נזכך את כל אלו - נראה שהיה פה אימון לכל דבר ועניין אמנם... לא אימון בסגנון שלי אבל בהחלט אימון קלאסי של אסכולת המומחה לא נכון ולא בריא לפסול שיטת אימון שכזו , רק משום שאינה תואמת את האסכולה מתוכה אנחנו באים (בדרך כלל האסכולה שלמדנו במוסד ההכשרה שלנו.). אני בטוחה שאלו שמשוטטים באתרי אימון שונים בעולם מכירים טוב גם את האסכולה הזו. רק טוב ענת