האושפיזין הבא - sp400

אולי שלומי לא ילמד אבל מישהו אחר ילמד בעקיפין

ד"א התירוץ הכי קל הוא להגיד" אני דיסלקטי, מותר לי לטעות" הכל היה נראה אחרת אם היה כותב "צודקת, אבל לידיעה שטעות זו נעשתה לא בגלל אי הבנה, אני דיסלקטי, נא להתחשב".... זה שהוא דיסלקטי לא אומר שהוא לא יכול ללמוד ולהפנים אחרי הכל הוא עשה בגרויות, לא?
 

Crurifragium

New member
מאוד לא סביר

נכון שללמוד מטעויות של אחרים זה בתאוריה עדיף מללמוד מטעויות עצמיות, כי זה חוסך טעות, אבל מעשית זה לא עובד, בטח שלא במקרים כאלו. אם הסיבה לשגיאת הכתיב שלו היא אכן הדיסלקציה (וזה לא שיש לו דיסלקציה בלתי קשורה שהוא משתמש בה כתירוץ) אז זה בדיוק *כן* אומר שהוא לא יכול ללמוד ולהפנים (את הדברים הספציפיים האלו). הוא יודע שזאת טעות, והוא ימשיך לעשות אותה, וזה מה יש. אני גם לא אוהב את "אני דיסלקט אז מותר לי" בתור ניסוח. אבל כל ניסוח אחר רק יעשה את זה יותר מנומס וידידותי, לא שונה במהות. בכל מקרה לתקן אותו אם לא ידעת שהוא דיסלקט זה לגטימי (אם כי עשוי לעיתים להתפס כקטנוני בתלות בנסיבות ובאנשים, אבל זה כבר לא לדיון הזה), אבל לתקן אותו אם כן ידעת זה, כאמור, לא מועיל ולא תורם. מכיוון שהגבת בטענה שבכל מקרה את יכולה לתקן אותו, ולא בטענה של "אני מתנצלת, לא ידעתי שאתה דיסלקט", הנחתי שידעת מראש שהוא דיסלקט.
 

sp400

New member
יש דבר כזה התעלמות משגיעות כתיב

לדבר אני מדבר נכון אהל לכתוב לא אם אני יעבור על זה כמה וכמה םעמים רוב הסיכוים שאני ימצא את הטעויות אבל זה פורום ולא משהו רשמי שדורש נורמות מסוימות אז אני כותב ולוחץ שלך
 
מצטערת, אבל לא יודעת על כל דבר של חברי הפורום

בקושי יודעת בעל"פ על התלמידים שלי בבית ספר
 

Crurifragium

New member
אין על מה להצטער

גם אני לא יודע את רוב הדברים על רוב חברי הפורום. ( מעניין שבאושפיזין עד עכשיו לא שאלו אף אחד על מחלות כרוניות, מומים ונכויות, פגמים גנטיים, בעיות ניורולוגיות, וכו'
) עם התלמידים זה יותר קל. אף אחד לא יחשוב שזה מוזר ומפחיד אם יהיו לך את הפרטים על כל אחד רשומים, במקום בזכרון.
 
למעלה