המשימה השבועית - "להיות ונסה"

אצלי השידורים לא עובדים

כנראה חסימה, ובכלליות לא נעים לצפות בתוכניות טלויזיה כשאמורים לעבוד בעצם.. :)
 

Ortal D

New member
איזה, אצלנו בכל המשרדים רואים האח הגדול

כמעט בכל משרד עם מחשב המחובר לאינטרנט רואים את האח הגדול. לאן שלא תיכנסו תמיד זה דולק על מסך מלא, בין אם הבן אדם באמת יושב ורואה ובין אם הוא באמת עובד שם במשרד. ובמידה והוא עובד על המחשב - המצלמה ממוזערת, אבל ממשיכים לשמוע ומרימים אם שומעים משהו מעניין... אנשים ממש התמכרו לזה..
 

Ortal D

New member
במשטרה ../images/Emo6.gif

מסתבר שלשוטרי משטרת ישראל יש די הרבה זמן פנוי...
 

daughter L93

New member
כל הכבוד להפקה על הרעיון!../images/Emo13.gif

ממש אהבתי.. אני כבר רואה את זה בראש.. משמיעים את השיר וברקע את הדיירים שריםXD זה יהיה אחד השידורים המצחיקים!! ולחשוב שהם אמרו "מה יש להם להראות?להראות אותנו יושנים/אוכלים/מעשנים "וכו' ותיהיה אח"כ עוד משימת רכיבה..וואי אחד הטובים!
 
אני מדמיין את יוסי בחדר האח הגדול

מנסה לצלוח את המשימה הזאת כמו שניסה לזכור את תאריך הלידה של הבת שלו. יהיה קורע!! שלא לדבר על נסיון של רוב הדיירים לרכב על סוס. אתם מדמיינים לכם את רנין משתלטת על סוס?
 

dianelev

New member
Learning the song is going to be a problem

Unless Big Brother gives them the words or a few chances each (without us knowing), they don't have a chance to learn the whole thing in an hour. It's a song they don't know in a language that they don't know. At least they all should have gotten MP3 players and the words to study. An hour isnt a long time...
 

longleggedlady

New member
I think they will make it

Given the amount of time, which I agree that is not enough. but I have a feeling that they will succeed. It's true that most of them don't know how to read the lyrics but I don't think that bb will look at every letter. bb themselves don't know the words either. by the way where are you from?
 
למעלה