המשימה השבועית - "להיות ונסה"

קמבילי

New member
משימה נחמדה, ונסה מורה גרועה

והשאר תלמידים בינוניים מינוס, צבר זייפן אללה יסטור (ככה כותבים את זה?) שפרה שרה בצרפתית הרבה יתר טוב מבעברית ובאנגלית, ליאון תלמיד מצטיין ומאלתר מילים בצרפתית איפה שחסר לו, ויוסי גילה קול יפה לשירה וכשרון לשפות.
 
אתה טועה. המגמה האחרונה היא אנטי בובלילית

הם מנסים כמעט בכוח בזמן האחרון להציג את הבובלילים באור שלילי.
 

קמבילי

New member
"המגמה האנטי בובלילית" כביכול

היא מתקפת שי בסייברספייס, והיא התחילה בדיוק שעה אחרי שהודח. לפתע פתאום נשלחו מאות הודעות נגד הבובלילים כאן ובכל מקום ברשת, בעוד שעד אותו רגע ההודעות נגדם היו מיעוט מבוטל. פתאום יש 700 טקבוקים למאמר ב-YNET שרובם מסתכמים ב"להעיף את הבובלילים". שום מגמה ושום בטיח אתם טוחנים מים. זה כל כך שקוף שזה נלעג, ואף אחד לא קונה את זה.
 
אז אני כנראה לא מהיר תפיסה כמוך

תוכלי להסביר מה כ"כ שקוף ולמה את חושבת כך ? עריכת שתי התוכניות האחרונות היו בעניי אנטי-בובלילית, נראה כי עורכי התוכנית החליטו לחזק את שי שפרה וצבר בצורה בולטת, גם בעריכה וגם בסוויטה (בפעם השנייה!) לשפרה.
 

קמבילי

New member
אם דיברת על העריכה:

העריכה היתה בעד צבר ושפרה, אין ספק בזה, אבל ספק רב אם זה הצליח. לדעתי זו היתה יותר עריכה שבלונית מאשר עריכה מגמתית, כי הקל ביותר לעורכים הוא להראות "היי לייטס" כמו בכי, צעקות, וזוג מתלחש בסוויטה. כמו שהמצלמה בלייב נתקעת בכל פעם על ונסה ואיתי ואפשר למות שעמום. את הקהל בבית זה לא באמת מעניין. העריכה, כמו כל העריכות עד היום, היתה בעד רנין, ושוב כמו בכל השידורים עד כה הסתירו את הלכלוכים שלה. אין לי מושג למה. בסייברספייס יש מתקפה אנטי בובלילית כמו שאמרתי, מתקפה שהתחילה שעה אחרי הדחתו של שי כולל כאן בפורום שהתמלא ניקים שלא נראו לפני כן. בינתיים המתקפה שככה בפורום ,עד הגל הבא, מן הסתם, אבל תראה אותה בכל מאמר על האח הגדול שמתפרסם ברשת.
 
העריכה היתה אנטי בובלית????????

עשו פיפס על השרמוטה של יוסי. כי ידעו שאם זה יעלה לשידור יוסי יאבד הרבה מהקולות . הפעם לדעתי דווקא את שפרה הוציאו רע ולא את יוסי כי הראו כאילו שפרה באמת מחקה את הלחם וכולנו יודעים שאפילו יוסי אמר לה בשיחה האישית שלהם שהאח הגדול אמרו לו שהיא לא מחקה. ולפני שאתם מתחילים להתווכח איתי, אני מזמינה אתכם לתמלל את השיחה ותראו שזה מה שהיה
 

danashi

New member
כי בתמליל לא ישמעו את הציניות בקולה של שפרה

ה"נכון" היא בעצם - ממש לא...
 
באמת נראה לך זה מה שהוא עושה כל היום?

היתה לו לוויה להשתתף בה. יכול להיות שזה בגלל הקללות של יוסי שגרמו לאנשים להסתייג ממנו. מה עוד שעינב ויוסי די שמרו מרחק בהתחלת המשחק, עכשיו כשהיא ישבה לידו בהדחה, וצהלה לא תרם להם, כי הם מזוהים כאחד שהוא שניים. חזקים יותר מהדיירים האחרים, ואנשים נוטים לחבב יותר את האנדרדוג.
 

קמבילי

New member
../images/Emo6.gifאם הקללות של יוסי מרתיעות אותך

אתה לא צופה בתוכנית הנכונה. מומלץ לנשמות עדינות כמוך להתרחק מהתוכנית כי אתה עלול לשמוע את שפרה אומרת שאשר ילך להזדיין ויישב לה על החור של התחת. למזלך כבר לא תשמע את הפה של שי. נכון שהצטרפת זה מקרוב לשורות הצופים באח הגדול? ברוך הבא.
 
האמת שצפיתי די מהתחלה

את יוסי ממש אהבתי עד עכשיו, כי הוא מצחיק. הקללות לא גרמו לי לא לאהוב אותו, רק להסתייג ממנו קצת. אני מתגעגע ליוסי עם שמחת החיים, אבל כנראה שזה קשה לו בלי סיגריות. האחרים שקיללו זה לא הפריע לי כי לא אהבתי אותם. ברוכה הנמצאת
 

יוליקה

Member
מנהל
יש מצב שיוסי ידע על המשימה???

אחרת למה הוא מיזמז ועשה מסז' לציצים שלו לפני המראה בבוקר???
 

אלונה56

New member
ללא ספק

שפרה שרה ממש יפה. גיליתי פן נוסף אצלה. אם היו צריכים לשיר דואט היא ולאן היו מצליחים יפה.
 

קמבילי

New member
אל תמהרי להתלהב, כנראה לא שמעת אותה

שרה בעברית ובאנגלית, אם היית שומעת דמעות של כאב היו עולות בעינייך. שמעתי שגם בספרדית השירה שלה מבכיאה (תשאלי את ביבאסו). נראה שבשפה שהיא לא מבינה היא נפטרה מהמניירות והמבטאים המעושים ושרה נקי ונחמד.
 
למעלה