+ חולון/בת ים וראשון לציוןגם בפתח תקווה ירוויחו מהעניין הזה
וכך באזורים אחרים. במידה והערך צבור והחופשי-חודשי יכלול נוסף ל"דן"-"קווים"-"מטרופולין" את "אגד", אז זה אמור להיות טוב גם עבור הרמת גנים והסביבה. גם אם נשים את השרון בצד, אז יש אזורים, שצפויים להרוויח מכך, כולל בתוך גוש דן. אספר לך משהו: יש תושב פתח תקווה, שעובד באזור הסינמה סיטי. הוא לא יכול לנסוע בכרטיס חופשי-חודשי בודד, למרות שאלה אזורים יחסית קרובים. הוא היה נאלץ להיות עם מספר כרטיסים. עוד בונוס יש. ועוד דבר: המטרה היא גם לעודד שימוש בתחבורה ציבורית, שפחות ישתמשו בכרטיסים חד-פעמיים. שיהיו פחות נוסעים מזדמנים, אלא שייסעו לעתים קרובות (ערך צבור או כרטיסיות) ואף באופן קבוע עם חופשי-חודשי.
נסיעה ב-6.4 ש"ח לרמת אביב. אני רואה את זה כשיפור. בתקווה, שכאשר קו הרכבת לראשון לציון-מערב יפעל, יהיה כרטוס משותף של קו הרכבת עם חברות האוטובוסים השונות.