צ`ה יקר
לפי הברית החדשה יש שני סוגים של אנשים , אחד בשרי/גופני ואחד רוחני. ז``א אחד שכבר לא מודע לדברי האור מדברי האדון ישוע, הוא אולם קרא פעם, הלך לכנסיה , נטבל אבל אף פעם ידע מה רצון ישוע מחייו, ומה רצון ישוע מהצליבה ולמות ולנצח את המוות? היא לא יותר מלהדגים את הכוח שלו כבן האלוהים, הוא עלה לשמים ומסר לנו ביום החמשים את רוח הקדש , אותה רוח שאף אחד יודע ראה או שמע ,כמו הרוח במשב שאין אף מידע לאן ומאיפה תנשוב, כך היא רוח ה` רוח הקדש, ומפרות הרוח שנכנסת בך או בי ומכתיבה לנו את הקצב, אחרי שמתמלאים בה, היא מסבירה לנו מידת החטא בלשבור את עשרת הדברות מהם ניאוף שקר, גניבה קללה ואחר, זה שהניאוף אסור גם לא במגע מיני, אחרת אין גבול לדמיון, יש לנו היום כבר הסבר על מידת הניאוף, לא רק לנאוף מחוץ למסגרת הנישואים, אלא בהסתכלות אל אחת , והתשוקה העזה להיות איתה, כאן הניאוף, גם המחשבה הראשונה בלחמוד אותה, לכן היה ברור לאדם רוחני בפרות הרוח שקיבל בלידה החדשה, שאין כבר שליטה של האדם הישן, האדם ההוא כבר מת בתיאור הטבילה , הטבילה רומזת לנו שאנחנו מתנו מהאדם הישן עם כל צרותיו, ותשוקותיו כמו מין לא במסגרת נישואים, או שקר או גניבה או אחר, האדם החדש שנולד מהרוח אפילו שהוא בן 80 שנה ידע שחייו הישנים כאר לא סיפקו לו את הסחורה, הוא היום דואג להיות נוצרי טוב, ובכדי להיות נוצרי טוב הוא חייב לעשות הבדל בין לבן ושחור. אם קיבל את הרוח בחייו היא תדריך אותו גם בלי הכתובים (כמו הנוצרים הראשונים עד כתיבת הברית החדשה) מדהימה היא הרוח זאת שדואגת לצרכינו וגם היא חותם לחיי העד עם המשיח בשמים. אתה נקרא אחרי זה להיות מודע לטוב ולרע.. כתוב שהדברים העתיקים כבר נשכחו , הכל היום נהיה חדש... זו דעתי האישית מתוך התנסות בחיי קדושה , ואין לי שום כונה לעוות דוקטרינה של אחרים. אלא בכתבי הברית המוסכמים בין כלל הנוצרים. כנ``ל יגיד הכומר בוידוי שאתה צריך לשפוך את לבך מול אלוהים. ויש דרך קצרה לעשות זאת והיא לדבר עם ישוע שהוא נמצא ליד הדורשים אותו מכל הלב. אחרת ההבדל להבין מה מידת הניאוף מדרגה א` או ב` או ג` עד 9 בסולם הניאוף, הניאוף ישאר ניאוף בעיני אלוהים .ולנו אפשר לגלות מתוך הכתובים שתואמים דרך רוח הקדש שהיא אוקנום משלושת אוקנומי השילוש הקדוש . כל טוב . . . .