שיתוף ידע מבורך + הסתייגות

Loren21

New member
מועד ב' לבוכניק..

דיברתי עם בוכניק כי קיבלתי 80 בלי ההקלות שמגיעות לי. הוא נותן לי שבוע לחשוב על הנושא ואם אני מחליטה על בחינה הוא יכין לי במיוחד. הוא אחלה!!!!!
 

izabu

New member
כל הכבוד על היוזמה הברוכה

אז ד"ר הסגל: מלך
אבל קשה להתרגל לשיטת לימוד שלו שהיא בעצם אינטואטיבית, זה כאילו ללמוד תוך כדי צפייה בטלוויזיה הוא תובעני אבל זה משתלם-היעד שמתקבל כתוצאה מהקורסים שלו הוא פרקטי ורלוונטי הגב קידר: לבבית, אישה צעירה וטובה, כיף ללמוד איתה. הציונים ממוצעים-בהתאם להשקעה דולינסקי: חושב שוהא עושה לנו טובה בכך שהוא מלמד אותנו-ותעשו לעצמכם טובה ותמנעו יצחקי: נשמה טובה פרבר:
שולטת.מרצה מעולה!! מעבירה חומרים משעממים בצורה מעניינת (באמת, נשבעת). אישה נעימה, אובייקטיבית, קונקרטית אבל ברוח טובה. מומלצת בחום-והמבחנים:הוגנים ברוכסון: אין מה להגיד, ממבט אחד בה מבינים-היא מדהימה מכל הבחינות: תקחו כל מה שאפשר איתה. יצחק מילר: מרצה מעולה, מעביר את החומר בצורה ברורה ונעימה.המבחן שלו גרוע, לא הוגן
 
קניון - שיטות מחקר

מבחן אמריקאי. לא קשה. שואלת על הדברים שנדונו בכיתה. באיכותני - שואלת גם על המאמרים. אפשר להסתפק בתקצירים.
 

liati 1

New member
פרבר

מבחנים מקיפים על כל החומר, ואף על פרטים קטנים, אבל מדגישה בשיעורים את המידע החשוב. 5 שאלות פתוחות מתוכן אחת עם הגדרות למונחים. בוחרים 4 מתוך 5.
 

oded777

New member
מי שמעוניינים במקצוע שילמדו אצלה

מומלצת בחום (במיוחד לאלה שבאו ללמוד מקצוע). מרים מתמקדת במה שצריך כדי למצוא עבודה לאחר הלימודים ולא מתעסקת כמעט בנושאים שהם אקדמאים במהותם. מעניקה יחס מעולה לסטודנטים ותמיד משתדלת לסייע. הקורס שלה של שיטות חיפוש מתקדמות איננו פשוט אבל מלמד המון. כנ"ל בנוגע לקורס של מאגרי מידע במדעי החיים. ובנוסף חשוב לדעת שהמלצה ממנה יכולה להיות משמעותית מאד בשוק העבודה מכיוון שהיא המיידענית הראשית של מכון ויצמן. מומלץ ללמוד אצלה כמה שיותר קורסים (וגם הציונים בד"כ די טובים).
 

chayahd99

New member
../images/Emo26.gifשיתוף ידע מבורך + הסתייגות

חברים יקרים, השרשור שלהלן ושיתוף הידע בין הסטודנטים במחלקה הוא נפלא ובשביל זה בדיוק קיים הפורום. קודם כל
ל - g i g o על היוזמה המבורכת. עם זאת, ברצוני להזכיר לכם דבר אחד חשוב ביותר: התייחסות למרצה והדרך בה הסטודנט תופס אותו היא עניין אוביקטיבי לחלוטין. לפיכך, מצאתי את עצמי עוברת על המודעות ולפעמים לא מסכימה בכלל עם מה שנכתב על מרצה מסוים. אז
חשוב לזכור: קחו את הכל בערבון מוגבל
אותו מרצה, שנראה שהוא קטסטרופלי, אולי הוא בעצם מלאך שרק סטודנט אחד שלא היה באותו ראש כמוהו, לא ממש הסתדר איתו. ומרצה אחרת שמתוארת כמלאכית, אולי אתם לא ממש תסתדרו איתה, אז קחו זאת בחשבון מראש.
והכי חשוב לסיום
תשמרו על טוהר המקלדת ותתנסחו בצורה ראויה ומכובדת גם אם אתם לא ממש מסמפטים את זה שעליו אתם כותבים. שיהיה לנו חופש נפלא ושנת לימודים פוריה ומהנה
 

abcd80

New member
מרצים

שפרה ברוכסון - היא |מלך| מכל הבחינות. מדהימה , סימפטית מאוד. ממליצה לקחת איתה כמה שיותר קורסים וגם סמינריונים. רחל קידר - ממש טובה ונחמדה מאוד. המבחנים לא קשים כ"כ. סנונית שוהם - לא כדאי. הספיק לי קורס אחד איתה ולמזלי הצלחתי לבטל סמינריון איתה ועברתי לסמינריון של ברוכסון המקסימה. גילה פריבור - נחמדה מאוד והמבחנים לא קשים. אם כי היא מעבירה את החומר בצורה משעממת. נועה אהרוני - לא כדאי ! ( אין לי מושג אם היא עוד מלמדת בבר אילן). סמדר קניון - המבחנים לא קשים והיא מצחיקה ונחמדה.
 

g i g o

New member
יותר ידע על איך המבחנים ופחות אישי

תנו יותר טיפים איך ללמוד ולהיערך למבחנים ולעבודות ופחות על המרצה. כמו שחיה כתבה - כול אחד והראייה שלו. המבחן אמור להיות אחיד לכולם.
 

shahare3

New member
קצת על המבחנים

גילה פריבור - מבחנים קלילים שמורכבים מהחומר שנלמד בכיתה ולא יותר מזה. יורדת לחצאי נקודות ולא נקודות שלמות דן בוכניק - אמנם לא הצטרכתי אבל מאחרים הבנתי שאם מבקשים הוא ייתן את כל העזרה והנשמה שבעולם. רחל קדר - מבחנים מדקדקים לתוך החומר והמאמרים - לא מספיק לקרוא את התקצירים, עדיין ממליץ עליה. שהם סנונית - כבר רשמתי ללמוד בע"פ ולכתוב במילים שלה נעה אהרוני - לא התחברתי לקורס מבוא לאוריינות מידע וגם לא ממש התחברנו לעבודה שלדעתי בעצם היתה לכתוב את החומר שהיא לימדה עם ציטוטים ממקורות. דולינסקי - קשה לי להגדיר את המבחנים שלו, ממליץ להפחית במינון אין לי יותר מדי מרצים להגדיר כי היו לי רק השנה 5 עם קדר - שווה
 

Loren21

New member
רחל קדר- לא ממליצה

היא מעבירה את החומר בצורה משעממת, לדעתי, כי הכל מוקרא מהשקופיות אשר מורידים לפני השיעור. בבחינות יש ירידה יותר מדי לפרטים, ולכן הציונים אצלה לא בשמיים. 70 אצלה זה 100!.
 

g i g o

New member
דקר בסדר גמור (אם כבר עוסקים במרצה)

קדר בסדר גמור ואם לומדים מקבלים הרבה מעל 70. היא מעניינת ומשקיעה רבות בהכנת הקורסים. מעבר לזה תעסקו בבחינות ולא במרצים !
 

Loren21

New member
צריך לדעת לאיזה קורס ללכת. חשוב

להכיר את המרצה כדי לדעת איך יהיו הבחינות שלו. קדר, למשל, קפדנית מאוד באופי וגם בבחינות.
 

iritbi

New member
שאלה לגבי קורסים למ.א.

מה אתם יכולים לומר על קורסים של מילר וד"ר י. בר-אילן האם יש הבדל בין קורסים שרשומים כמתוקשבים ללא ציון יום ושעה לבין מתוקשבים שצוין יום שעת ההרצאה.
 

DGtal

New member
מתוקשב בלי ציון תאריך

בלי תאריך - הקורס כולו מתקיים מהמחשב, ללא פגישות, למעט אולי פגישת היכרות וסיכום וכדו'. עם תאריך - קורס רגיל על פי רוב, כאשר יש שימוש במערכת הhigh-learn. כמות השימוש במערכת משתנה בהתאם לקורס, החל משימוש מינימלי כ"מחסן מסמכים" ועד אינטראקציה של פורומים, סקרים, תרגילים מקוונים, קבצי מולטימדיה וכו' כיד הדמיון הטובה על המרצה (המערכת עצמה נותנת כמו אופציות מאוד נדיבה).
 

g i g o

New member
אשר עידן

סמינרים טובים. יש כאלה שקשה להם להיכנס לראש שלו. אולם הוא איש חכם ומעניין להקשיב לו. סמינרים - יש לו מבנה קבוע של עבודה ולכן זה כבר טוב. מוגדר מראש כמה עמודים ואיך תראה העבודה. טוען שאם תעתיקו עבודה של אחרים תקבלו 60 ותעברו. אם תסבירו לו למה העתקתם דווקא את העבודה הזו תקבלו 80... ואם תחדשו לו משהו תקבלו 100. אני מכיר כאלה שקיבלו 100 וקצת פחות. בנוסף לעבודה יש גם פרזנטציה בכיתה וכן מבחן. הוא יכול להיות מאד קשה ולהתקיל בשאלות. חשוב להיות דומיננטיים במצגת ובבחינה אחרת הוא מתרשם שאתם פשוט לא שולטים בחומר וחבל. כול מרצה ושיטת מתן הציונים שלו... אני ממליץ.
 
אשר עידן

אני לא הייתי ממליצה לכם לקחת קורסים שלו הקורסים שלו מתוקשבים ואת כל העבודה אתם בעצם עושים לבד. יש בסה"כ 3 פגישות וזה לדעתי לא מספיק כי אם אתם רוצים להבין על מה הוא מדבר בכתה (הרבה מושגים מפוצצים שחשוב להכיר אבל הוא לא ממש מתעכב להסביר) אתם צריכים לחפש באופן עצמאי את המידע. זה מה שאני עשיתי לפחות. הציון בקורס נמדד עפ"י 3 פרמטרים: פרזנטציה, עבודה ומבחן בע"פ. העבודה שצריך להגיש היא בהיקף של 15 עמ' (עבודה לא קטנה) והמבחן הוא גולת הכותרת.חייבת להיות לכם שליטה מצויינת בתכנים של העבודה ובעיקר בהקשר למושגים עליהם דבר בכתה. "גמגמתם" לרגע (גם עם זה בגלל התרגשות), אל תצפו לציון גבוה. לא חשוב כמה טובה העבודה שלכם ההתרשמות הקובעת היא המבחן בע"פ. שמעתי שהוא "קוטל" אנשים במבחנים ואנשים יצאו ממנו בוכים. אני עשיתי 2 קורסים שלו ולא אהבתי את המתכונת הלחוצה והמלחיצה. לשיקולכם
 
למעלה