לא הייתי הרבה ;;;;;;

פגשתי את יעלוס ולירון ועוד כמה וכמה אנשים, ואז לידור באה והלכתי איתה לסנטר! ושמה ראיתי אנשים מהפורום
 

Nights Unseen

New member
גם שלייי D::::::::

וזה היה מפגש ענקענקענק 63 אנשים אם אני זוכרת נכון. יווו אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמולXD נעמדתי על הספסל ואני כולי צועקת "שקט!~!!!!!!!!!!!!!!!" ואף אחד לא הקשיב לי XD
 
אמגסמג גם שלי

היה ככ כיף.
;; שמאשה פתחה לנו את הקולות
ושISLY זכה מקום 3 וכולנו קפצנו וצרחנו וזה ם:
 
../images/Emo121.gifאוףאוףאוףאוףאוףאוףאוףאוףאוףאוףאוףאוףאוף.

נמאס לי. פשוט, פשוט, פשוט נמאס לי. אני שונאת היסטוריה. בקושי למדתי היום, וגם אתמול. ומחרתיים יש לי מתכונת. ואני חייבת לסיים לפחות לקרוא את כל החומר היום כי מחר אני הולכת להתכונן עם חברות שלי בים[נמ, אל תשאלו. רעיון של חברה שלי.] וכואבת לי הבטן ואני לא מרגישה טוב ואין לי כוח ללמוד ואני לא משקיעה כלום וחרא לי ואני הולכת להכשל ואז לא תהיה לי תעודת בגרות. לא שזה ממש משנה לי כי אני גם ככה לא מתכננת לעשות עם זה שום דבר... אבל בכל זאת כן לאחרונה התחלתי לחשוב על ללמוד באוניברסיטה ואני כל כך יודעת שאני הולכת לדפוק את זה ולהכשל בכל הבגרויות שלי וזה ממש מתסכל שהלך לי כל כך גרוע בבגרות בצרפתית והולך להיות לי כל כך גרוע בבגרות בהיסטוריה, וסביר להניח שאני אדפוק גם את הבגרות בלשון למרות שהדבר היחיד שאני מתקשה בו בלשון זה תחביר ושחבור. ופשוט אין לי כוח ללמוד ובגלל זה אני כבר כמה שעות רק מתלוננת ורואה טלוויזיה ועל המחשב במקום ללמוד ואני כל כך שונאת את עצמי על זה ואני הולכת להכשל במתכונת וסביר להניח שגם בבגרות. ואני שונאת היסטוריה. וזה מתסכל שאני רק בי' ולכן יש לי עוד הרבה בגרויות וחרא כזה להתמודד איתו. ונמאס לי. ואני לא רוצה יותר בצפר. נמאס לי.
 
תביני, כפרות עליך,

את לא לומדת, את נכשלת, את משלימה אחרי הלימודים את הבגרות על חשבון דברים לאו דווקא משעממים תחת כמו זה. סתכלי עלי.. לא למדתי מילה למתכונת בתנך, סתם מתוך עצלנות ואי חשק מטורף (ונעזוב את זה שיש לי מע' יחסים, האמ, בעייתית עם הדבר הזה) - ונכשלתי. וזה הדבר הכי מבאס בעולם (למרות שכן, ידעתי בדיוק לאן אני מובילה תעצמי). אז מה שאני אומרת זה, וואו, תלמדי! תנסי ללמוד לפחות? כן, זה כיאלו הכי איכ בעולם ואני שונאת את זה גם, כיאלו בטרוףףףףףףףףףף. אבל עובדה שאפילו ~אני~ יושבת כבר יומיים ולומדת למתכונת ברביעי. אין מה לעשות. ואם אני מסוגלת, תאמיני לי, מבטיחה לך, גמאת מסוגלת. מחר תנסי לעבור על כל החומר, שתדעי לפחות לענות על משו. אה, ותנסי להבין מה את קוראת, זה עוזר.
 

dcohn

New member
חג שבועות שמח מקומונת ג'ייסון מראז!../images/Emo168.gif

אז למי שכבר הספיק לשמוע את השיר i'm yours שמתנגן עכשיו ברדיו, ולמי שלא- השיר הוא של זמר אמריקאי מאוד מוכשר בשם ג'ייסון מראז (jason mraz), הוא כותב, מלחין ושר את השירים שלו בעצמו:) מומלץ מאוד! http://communa.tapuz.co.il/jasonmraz
 

dcohn

New member
כל הכבוד לך!:] אחלה טעם במוזיקה!../images/Emo3.gif

בואי לקומונה!:)
 

SoDamnClever

New member
אני מצטערת שאני לא פה הרבה.

המחשב שלי בשלבי גסיסה, ולכן לפורום לוקח שעות לעלות, אפילו יותר מבדרך כלל, ולפעמים זה גם נתקע באמצע. אז אני נכנסת פעם ביום וגם זה רק כשהמחשב אחרי הרבה שעות מנוחה.. בכל מקרה, אני במסן [כן מיכל! אני במסן, את זאת שלא מתחברת!
], אז אתן יכולות לשלוח לי הודעות חופשי.. אוהבת
 
../images/Emo79.gif ראיתם את הקליפ של לינקין פארק עם הראפר

שאינלי מושג מיזה?XD דווקא אחלה שיר [לדעתי, חוץ מזה שאני דווקא אוהבת פופ וכל השאר] אבל מוזר לי לשמוע אותם ככה
 

Xx Imaginary xX

New member
../images/Emo194.gifזה עם באסטה ריימס../images/Emo3.gif

הם שרו גם עם ג'יי זי, אז זה לא כזה מוזר לשמוע אותם ככה P:
 
אני ראיתי וממש לא אהבתי. ../images/Emo5.gif

אני מאוכזבת בכל פעם שהם משלבים ראפרים בשקל. המוזיקה שלהם מעולה, למה הם צריכים את זה? גם כשהם שרו עם ג'יי זי חשבתי שזה מזעזע.
 
ראפרים בשקל?../images/Emo202.gif

ממש לא. [זה שאת לא אוהבת אותם לא עושה אותם לא טובים. להיפך, לבאסטה ריימס ולג'יי זי יש אחלה שם בתחום ההיפ הופ.] אני דווקא אהבתי. לדעתי זה יפה השילוב הזה של היפ הופ ורוק.
 
אני ממש לא אוהבת את השילוב הזה. זה נראה

לי מיותר וכמו ניסיון דיי עלוב ליצור משהו חדש. וכן, התכוונתי שאני אישית לא אוהבת, אני מניחה שיש כאלה שאוהבים ראפ ואפילו את הראפרים הספציפים האלה. ^^
 

Curtained Life

New member
../images/Emo216.gifהשילוב הזה שאת לא אוהבת קיים כבר

מתחילת שנות ה-90..אני חושבת. כשאירוסמית' עשו את השיר המפורסם WALK THIS WAY..
 

Drowning Lovers

New member
../images/Emo45.gif בדיוק רציתי לכתוב על זה. ../images/Emo6.gif../images/Emo23.gif

שני סגנונות מוזיקה שהיו בהתחלה נגד המערכת וזה. איך הם לא משתלבים? כמובן, הרבה השתנה וגם היפ הופ/ראפ וגם רוק נהפכו למיינסטרים. ורגע, את חושבת שמייק שינודה הוא חסר תועלת ללהקה? בפעם האחרונה שבדקתי, הוא גם עושה ראפ.
אה וגם הבסיס של לינקין היה שילוב של מטאל והיפ הופ אז.. כן.
 

Curtained Life

New member
../images/Emo216.gifאת מדברת אליי?

כי אני חושבת שמייק גאון!
יש לו[או היה לו?
] את "פורט מיינור"..שזה ראפ.. אני אוהבת את הכיוון של LP
 

Drowning Lovers

New member
דיברתי לשיר! אבל הסכמתי איתך. ../images/Emo12.gif../images/Emo23.gif

וכן, פורט מיינור ממש נחמדים.
 
למעלה