למה בעצם

מממאיה35

New member
../images/Emo35.gifלמה בעצם ../images/Emo35.gif

כשאנשים (אתם..) מפרסמים רשומה בשרשור היומי, הם (אתם..) לא מוסיפים כמה מילים שיהוו טיזר להכנס לרשומה, ורק מצרפים אליה קישור? (ולא, הכותרת לא תמיד מספיקה כטיזר לתוכן של הרשומה). גילוי נאות - נדיר שאכנס לרשומה אם לא נכתבו עליה כמה מילים מעבר לקישור.. תכלס - זה מעצבן אותי שאני לא יודעת מה אני הולכת לקרוא, ובד"כ הכותרת לא מספיקה לי... אז ההודעה הזו היא גם כדי לראות אם יש עוד כמוני (אני לא אוהבת להרגיש חריגה
) וגם תהיתי אולי אני מפסידה? שנה טובה!
 
../images/Emo31.gif הכתיבה נועדה לבלוג

בכל מקום היום יש פרסומות וטיזרים, ומן הראוי שבבלוגיה בן אדם יוערך לפי הכתיבה שלו ולא לפי כישורי הפירסום שלו.
 

Ronit FL

New member
היא טוענת שלא תכנס

לבלוג שמפרסם רק לינק. זכותה. לא שראיתי אותה משאירה חותם בבלוגי, יען כי ברוב המקרים אני כן אשאיר כמה מילים לפני צירוף הלינק.
 

wranger

New member
אבל לפני שנעריך את הכתיבה - צריך להיכנס לבלוג

אני, למשל, אם יש לי זמן להיכנס לכל קישור וקישור, אני אעשה זאת בשמחה, עם טיזר או בלי טיזר. אבל אם יש לי זמן לרשומה אחת או שתיים בלבד ואני ניצב מול שרשור המלצות מפואר שהתמלא במשך היום, אני אעדיף בדרך כלל לבחור במשהו שאיננו לינק בלבד. הרי לא באמת צריך פה "כישורי פרסום" - מסך הוספת הודעה כבר פתוח, לא צריך להביא טיזר מתוחכם או שנון במיוחד: "משהו שכתבתי לראש השנה", או "שיר שכתבתי הערב" יכולים להיות מספיקים בהחלט. כמובן שככל שמישהו משקיע יותר בהמלצות שלו (כרגע עולים לי בראש סימור וקופי כהמלצות מושקעות יחסית בד"כ), כך אסתקרן יותר להיכנס, אבל באמת ששורה או שתיים, איזה תמצות קטן של תוכן הרשומה או הרקע שהביא לכתיבתה - וזה לוקח בדיוק כמה שניות לפני שזורקים את הלינק ומקליקים "שלח/י" - יכול לשדרג פלאים את ההמלצה, ובעקבותיה את הכניסות ממנה.
 

bob68

New member
../images/Emo45.gif כמוך כמוני

מבחינתי השקעה כזו (כותרת מעניינת ו/או סוג של טיזר) מעידה על ההשקעה בבלוג וברשומה עצמה. כבלוגר זה גם כיף לנסות למצוא את הדרך למשוך לרשומה בכמה מילים בודדות. שנה טובה
 

מממאיה35

New member
../images/Emo45.gif זה בדיוק מה שהתכוונתי

לא צריך להיות איש פרסום ושיווק.. סה"כ כמה מילים על הרשומה- הרקע שלה, מה היא מכילה או אפילו השורה-שתיים הראשונות ממנה, עושה לי את זה הרבה יותר מאשר "כנסו כנסו כתבתי רשומה חדשה".
 

מממאיה35

New member
לא הכוונתי לפרסום ושיווק

או קופירייטריות ברמה גבוהה.. סה"כ כמה מילים מה מכילה הרשומה מעבר ל"כנסו כנסו כתבתי רשומה חדשה" (כמובן בהקצנה, אבל אין הבדל בין זה לבין כותרת הרשומה). זה יכול להיות הרקע לרשומה, השורה הראשונה-שניה שלה או בגדול - במה היא עוסקת. למשל בשרשור מאתמול, רוב ההודעות היו רק עם הקישור של הרשומה, שבמקרה הטוב הוא מחרוזת שמכילה את השם של הרשומה, וברוב המקרים זה לא אומר לי שום דבר, ובטח ובטח לא עושה לי חשק להכנס, ובטח ובטח כשאין לי כ"כ הרבה זמן.. אני אבחר להכנס לרשומות שכתבו כמה מילים לפני, שעושים לי טיזר כלשהו. עוד דקה או שתיים של מחשבה עושים את ההבדל לדעתי.
 

yossid85

New member
נטע, כשאת אחת מאלפי בלוגרים, יהיה תמים מצדך

לסמוך אך ורק על כשרון הכתיבה שלך.
 
אני ההיפך

אם יש כבר תקציר אז אני מרגישה הרבה פעמים שזה מיותר לקרוא את היתר. ככל שהכותרת קצרה (ומפתה) יותר ככה הסיכוי עולה שאני אכנס. אני לא מבינה גדולה בשיווק ופרסום אבל אני בטוחה שיש דבר כזה כמו "keep it simple". באופן אישי אני מפרסמת לינק לבלוג שלי בשרשור הבלוגיה אך ורק כשאני מעוניינת שהעורך יקדם אותו (לפעמים זה קורה ולפעמים לא). אני מניחה שהעורך עובר על כל ההמלצות היומיות כדי לחפש חומר לקידום אז ממש לא משנה מה אני ארשום בכותרת או בהודעה.
 

wranger

New member
הטיזר לא צריך להיות תקציר

הוא יכול גם להיות רקע לכתיבת הרשומה, חלק מהפיסקה הראשונה - בבלוגי מתכונים זו יכולה להיות גם תמונה של המנה הסופית, זה לגמרי עושה לי את זה - אבל זה לא צריך להיות תקציר דווקא, ממש לא. ואם הכותרת סתומה, או שהיא קצרה ולא מפתה - זה רק יכול להוסיף, בעיני.
 
מניסיון

אין כל כך קשר בין פרסום ב"כדאי לקרוא" לבין הקידום. כבר קרה בעבר שרשומות שפרסמתי ב"כדאי לקרוא" לא קודמו (וגם לא הייתה לי כוונה כזאת), אבל כן קודמו רשומות שלא פרסמתי ב"כדאי לקרוא".
 
כל אחד והניסיון שלו...

אולי את מפרסמת כל פוסט ב"כדאי לקרוא". אני מפרסמת אך ורק פוסטים שיש להם עניין ציבורי ואני מרגישה באמת צורך שכולם יקראו אותם. בשלוש השנים שאני כאן מרבית הפוסטים שהכנסתי לשרשור "כדאי לקרוא" (שזה אחוז קטן מאד מכלל הפוסטים שלי) נבחרו בבחירת העורך (או שהיו בעמוד הראשי). הרוב המוחלט של הפוסטים שלי לא מעניינים אף אחד ולכן אני לא טורחת להכניס אותם ל"כדאי לקרוא".
 
גם אני לא מפרסמת כל פוסט

ב"כדאי לקרוא" (והאמת שכבר המון זמן לא פרסמתי פוסט כלשהו בשרשור הנ"ל) אלא רק כאלה שחשוב לי שיקראו, כדי להעביר מסר וכו'. אבל באמת כל אחד והניסיון שלו..
 

wranger

New member
גם אני לא מפרסם כל פוסט

רק כאלה שאני גאה בהם מאוד או מעוניין להציף כדי שעורכי התוכן יתקלו בהם.
 

Purple Mushroom

New member
בשנה החולפת, כל הודעת פרסום רשומה שלי בפורום

היתה מלווה במגילות ארוכות, אך מעט מאוד אנשים נכנסו לפוסט שלי מהפורום הזה. בפעם האחרונה (נכנסתי כעת לפורום כי אני עכשיו באמצע כתיבת פוסט ארוך, וגיליתי באג תפוזי קטן נקודתי) שפירסמתי כאן את רשומת הבלוג דיי שלי, בלי טיזר, ובלי כלום, נכנסו מהפורום הזה די הרבה לרשומה האחרונה שלי מסוף אוגוסט. ובלי קשר, מקווה לכתוב החודש די הרבה פוסטים (לפחות 3
) והרבה הודעות בפורומים של תפוז. שנה דבש
:)
 

ע נ נ ת

New member
אני חושבת

שכאן נפלת פשוט לקיצוניות השניה. בשרשור ההמלצות, אנשם לא מחפשים רקע היסטורי או את כל הרשימה. אני, למשל, מחפשת סיבה להכנס. ומשפט קצר שכתוב בפנים יכול לתת לי סיבה להכנס - אז למה שלא תתנו לי את הסיבה הזו?
 
למעלה