גרוע שההגה בידיים של אגד

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo32.gif ארז, welcome back../images/Emo70.gif

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
ארז, welcome back
 

mucool2

New member
חיילי צה"ל נופלים בין הכסאות

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
חיילי צה"ל נופלים בין הכסאות
ההסדר בין משרד הבטחון לאגד (וכנראה גם חברות אוטובוסים אחרות) נוח לשני הצדדים. משרד הבטחון משלם פחות ממה שהיה אמור לשלם ואגד לא מתגבר את הנסיעות, כי אין לו שום תמריץ לתגבר (כפי שציין לב). מי שנפגע מזה הם החיילים, אבל מסתבר שלשני הצדדים בהסכם לא ממש אכפת מהם. הפתרון הוא לאמץ שיטה דומה לנהוג ברכבת, של תשלום לפי נסיעה. יכול להיות שתהיה בעיה עם כרטיסים, ואולי זאת גם הזדמנות לשנות את שיטת הכרטוס... פתרון נוסף (ועדיף בעיני) הוא הסעות מסיביות מטעם צה"ל לבסיסים הגדולים (ולא רק), גם באמצעות קבלני משנה. זה יקל גם על החיילים וגם על האזרחים הנאלצים להצטופף באוטובוסים וברכבות בימי ראשון וחמישי. כרגע זה כנראה לא משתלם, אולי בגלל שזה יקר יותר מההסדר הנוכחי, אבל ראינו מה ההסדר הזה שווה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif בהחלט, השיטה צריכה

חיילי צה"ל נופלים בין הכסאות
ההסדר בין משרד הבטחון לאגד (וכנראה גם חברות אוטובוסים אחרות) נוח לשני הצדדים. משרד הבטחון משלם פחות ממה שהיה אמור לשלם ואגד לא מתגבר את הנסיעות, כי אין לו שום תמריץ לתגבר (כפי שציין לב). מי שנפגע מזה הם החיילים, אבל מסתבר שלשני הצדדים בהסכם לא ממש אכפת מהם. הפתרון הוא לאמץ שיטה דומה לנהוג ברכבת, של תשלום לפי נסיעה. יכול להיות שתהיה בעיה עם כרטיסים, ואולי זאת גם הזדמנות לשנות את שיטת הכרטוס... פתרון נוסף (ועדיף בעיני) הוא הסעות מסיביות מטעם צה"ל לבסיסים הגדולים (ולא רק), גם באמצעות קבלני משנה. זה יקל גם על החיילים וגם על האזרחים הנאלצים להצטופף באוטובוסים וברכבות בימי ראשון וחמישי. כרגע זה כנראה לא משתלם, אולי בגלל שזה יקר יותר מההסדר הנוכחי, אבל ראינו מה ההסדר הזה שווה.
בהחלט, השיטה צריכה
להיות של תשלום פר חייל ולא גלובאלי, ככה יהיה כדאי לחברה זו או אחרת לתגבר את האוטובוסים. יחד עם זאת, זהו פתרון זמני. ברכבת, יש תשלום פר חייל וכידוע גם שם המצב אינו מעודד (בלשון המעטה). את עניין ההסעות ויזה אני כתבתי בערב ראש השנה של שנה שעברה ומפעם לפעם אני חוזר בזה. הריהמצב כיום בלתי נסבל גם לנוסעים האזרחיים, גם לנהגי האוטובוס וכמובן עבור חיילי סדיר. ברור שעל הצבא לחסוך בעלויות וכו'. אולם, אני בטוח שעל הצבא לחסוך בעלויות אחרות ובודאי בשחיתויות שונות (ויש כאלה לצערינו) ואז אולי תבוא הישועה ויהיה אפשר להפעיל הסעות ויזה לחיילים כמו שעשו ביחידות שונות בעבר.
 
לדעתי בכלל השיטה הטובה ביותר

בהחלט, השיטה צריכה
להיות של תשלום פר חייל ולא גלובאלי, ככה יהיה כדאי לחברה זו או אחרת לתגבר את האוטובוסים. יחד עם זאת, זהו פתרון זמני. ברכבת, יש תשלום פר חייל וכידוע גם שם המצב אינו מעודד (בלשון המעטה). את עניין ההסעות ויזה אני כתבתי בערב ראש השנה של שנה שעברה ומפעם לפעם אני חוזר בזה. הריהמצב כיום בלתי נסבל גם לנוסעים האזרחיים, גם לנהגי האוטובוס וכמובן עבור חיילי סדיר. ברור שעל הצבא לחסוך בעלויות וכו'. אולם, אני בטוח שעל הצבא לחסוך בעלויות אחרות ובודאי בשחיתויות שונות (ויש כאלה לצערינו) ואז אולי תבוא הישועה ויהיה אפשר להפעיל הסעות ויזה לחיילים כמו שעשו ביחידות שונות בעבר.
לדעתי בכלל השיטה הטובה ביותר
תהיה הגדלה במשכורת הצבאית לפי סוג הפעילות של החייל ותדירות הנסיעות שלו והחייל יחליט האיזה אמצעי תחבורה לנסוע ועם איזה חברה בדיוק כמו הנסיעות שיש בתלוש המשכורת באזרחי... ואז השירות בכל התחבורה הציבורית ישתפר בצורה פנטסטית כי כמו שכולם יודעים רק הכסף מדבר... במצב היום שמשרד הביטחון משלם באופן כולל אז העדיפות של אגד וכו" היא כמה שיותר לצמצם בהוצאות ולעשות כמה שיותר כסף מ"ההסדר" הזה אבל ברגע שאגד ושאר החברות ידעו שההחלטה בידי החייל הוא זה שמשלם ממשכורתו ואם השירות לא ימצא חן בעיניו הוא יעבור שירות{כן אפילו מוניות שירות} וגם ברגע שזה יקרה כדאי שזה ילווה במתן רישיונות {ואני מאמין שיהיו בקשות}להלבין קווי שירות מסויימים{בתנאי שיעמדו בכללי בטיחות } ובעקבות כך אגד וכל החברות יתגברו קוים בצורה משמעותית ולא יהיו חזיונות של חיילים דחוסים כמו סרדינים באוטובוסים לבאר שבע ביום ראשון בבוקר...
 

אורי404

New member
יש דברים יפים בהצעה שלך. יחד עם זאת

לדעתי בכלל השיטה הטובה ביותר
תהיה הגדלה במשכורת הצבאית לפי סוג הפעילות של החייל ותדירות הנסיעות שלו והחייל יחליט האיזה אמצעי תחבורה לנסוע ועם איזה חברה בדיוק כמו הנסיעות שיש בתלוש המשכורת באזרחי... ואז השירות בכל התחבורה הציבורית ישתפר בצורה פנטסטית כי כמו שכולם יודעים רק הכסף מדבר... במצב היום שמשרד הביטחון משלם באופן כולל אז העדיפות של אגד וכו" היא כמה שיותר לצמצם בהוצאות ולעשות כמה שיותר כסף מ"ההסדר" הזה אבל ברגע שאגד ושאר החברות ידעו שההחלטה בידי החייל הוא זה שמשלם ממשכורתו ואם השירות לא ימצא חן בעיניו הוא יעבור שירות{כן אפילו מוניות שירות} וגם ברגע שזה יקרה כדאי שזה ילווה במתן רישיונות {ואני מאמין שיהיו בקשות}להלבין קווי שירות מסויימים{בתנאי שיעמדו בכללי בטיחות } ובעקבות כך אגד וכל החברות יתגברו קוים בצורה משמעותית ולא יהיו חזיונות של חיילים דחוסים כמו סרדינים באוטובוסים לבאר שבע ביום ראשון בבוקר...
יש דברים יפים בהצעה שלך. יחד עם זאת
לא נראה לי שהיא תעבור. זה בגלל שבמשך הרבה שנים לא עדכנו את המשכורות/דמי הכיס לחיילים. למשך שנים רבות חייל לוחם קיבל כ-640 ש"ח ורק לפני שנתיים הדרגים הגבוהים 'שמו לב' שיש (לפעמים) אינפלציה והעלו את השכר לכשבע מאות ש"ח, שזהו גם כן תקציב נמוך בשביל חייל שעושה שלוש שנים.
 
כמה בערך משרד הביטחון משלם

יש דברים יפים בהצעה שלך. יחד עם זאת
לא נראה לי שהיא תעבור. זה בגלל שבמשך הרבה שנים לא עדכנו את המשכורות/דמי הכיס לחיילים. למשך שנים רבות חייל לוחם קיבל כ-640 ש"ח ורק לפני שנתיים הדרגים הגבוהים 'שמו לב' שיש (לפעמים) אינפלציה והעלו את השכר לכשבע מאות ש"ח, שזהו גם כן תקציב נמוך בשביל חייל שעושה שלוש שנים.
כמה בערך משרד הביטחון משלם
לחברות האוטובוסים ולרכבת? נגיד ש250 מיליון לשנה הערכה גסה... עכשיו אם יקחו את הכסף הזה ויגדילו את המשכורת של החיילים במקום הנסיעות חינם לדעתי זה יעשה רק טוב גם לצבא וגם לחיילים והכי חשוב התחבורה הציבורית תרוויח מזה המון{ולא כסף אלה שירות הרבה יותר טוב}הרי מה שאנחנו יוצרים עכשיו זה מחזורי גיוס שישתחררו ויהיו להם רק סיוטים מהתח"צ לכן צריכם לחשוב על זה אפילו בתור ניסוי לכמה חודשים לראות איך זה עובד...
 

mucool2

New member
דווקא מההצעה שלך יידפקו אלה

כמה בערך משרד הביטחון משלם
לחברות האוטובוסים ולרכבת? נגיד ש250 מיליון לשנה הערכה גסה... עכשיו אם יקחו את הכסף הזה ויגדילו את המשכורת של החיילים במקום הנסיעות חינם לדעתי זה יעשה רק טוב גם לצבא וגם לחיילים והכי חשוב התחבורה הציבורית תרוויח מזה המון{ולא כסף אלה שירות הרבה יותר טוב}הרי מה שאנחנו יוצרים עכשיו זה מחזורי גיוס שישתחררו ויהיו להם רק סיוטים מהתח"צ לכן צריכם לחשוב על זה אפילו בתור ניסוי לכמה חודשים לראות איך זה עובד...
דווקא מההצעה שלך יידפקו אלה
שמשרתים רחוק (שהם במקרה גם יותר קרביים). או שהצבא יצטרך לחשב לכל חייל את המשכורת לפי כמות הנסיעות והמרחק מהבית, ואז זה כמעט כמו ההסדר עם ר"י...
 
בדיוק ככה שיעשו את החישוב

דווקא מההצעה שלך יידפקו אלה
שמשרתים רחוק (שהם במקרה גם יותר קרביים). או שהצבא יצטרך לחשב לכל חייל את המשכורת לפי כמות הנסיעות והמרחק מהבית, ואז זה כמעט כמו ההסדר עם ר"י...
בדיוק ככה שיעשו את החישוב
בדיוק כמו שאתה מציע ואני אמרתי בהודעה למעלה שיעשו את החישוב ע"פ התדירות וסוג השירות רק בהבדל קטן אחד שאת הכסף החייל יקבל במשכורתו בצורה ישירה ולא לפי השיטה הנהוגה היום גם בהסדר עם הרכבת{שאני יודע שהיא שונה מהאוטובוסי}וגם באוטובוסים ואז לחייל יהיו יותר אופציות...
 

mucool2

New member
שכחתי להוסיף בסוף

דווקא מההצעה שלך יידפקו אלה
שמשרתים רחוק (שהם במקרה גם יותר קרביים). או שהצבא יצטרך לחשב לכל חייל את המשכורת לפי כמות הנסיעות והמרחק מהבית, ואז זה כמעט כמו ההסדר עם ר"י...
שכחתי להוסיף בסוף
...אבל הרבה יותר מסובך.
 

mister K

New member
לא רעיון מוצלח בכלל

לדעתי בכלל השיטה הטובה ביותר
תהיה הגדלה במשכורת הצבאית לפי סוג הפעילות של החייל ותדירות הנסיעות שלו והחייל יחליט האיזה אמצעי תחבורה לנסוע ועם איזה חברה בדיוק כמו הנסיעות שיש בתלוש המשכורת באזרחי... ואז השירות בכל התחבורה הציבורית ישתפר בצורה פנטסטית כי כמו שכולם יודעים רק הכסף מדבר... במצב היום שמשרד הביטחון משלם באופן כולל אז העדיפות של אגד וכו" היא כמה שיותר לצמצם בהוצאות ולעשות כמה שיותר כסף מ"ההסדר" הזה אבל ברגע שאגד ושאר החברות ידעו שההחלטה בידי החייל הוא זה שמשלם ממשכורתו ואם השירות לא ימצא חן בעיניו הוא יעבור שירות{כן אפילו מוניות שירות} וגם ברגע שזה יקרה כדאי שזה ילווה במתן רישיונות {ואני מאמין שיהיו בקשות}להלבין קווי שירות מסויימים{בתנאי שיעמדו בכללי בטיחות } ובעקבות כך אגד וכל החברות יתגברו קוים בצורה משמעותית ולא יהיו חזיונות של חיילים דחוסים כמו סרדינים באוטובוסים לבאר שבע ביום ראשון בבוקר...
לא רעיון מוצלח בכלל
מזכיר את מה שהיה לפני עידן הנסיעות חינם. ואם החייל צריך לנסוע בסכום יותר גבוה ממה שניתן לו במשכורת? בצבא אי אפשר לדעת כמה נסיעות תעשה, מנסיון אישי! הפתרון הטוב ביותר הוא להנהיג הסדר דומה לזה שנעשה עם הרכבת, שבו משרד הבטחון משלם לאגד פר חייל! אז סוף סוף ישתלם להוציא עוד אוטובוסים וייפסק לאלתר הבזיון שאפשר לראות ברציף 607 בתמח"ת בימי ראשון, במועצת אשכול בימי חמישי ושישי ובעוד הרבה תחנות שבהן ריכוז גבוה של חיילים.
 
ואיך המצב ברכבות?

לא רעיון מוצלח בכלל
מזכיר את מה שהיה לפני עידן הנסיעות חינם. ואם החייל צריך לנסוע בסכום יותר גבוה ממה שניתן לו במשכורת? בצבא אי אפשר לדעת כמה נסיעות תעשה, מנסיון אישי! הפתרון הטוב ביותר הוא להנהיג הסדר דומה לזה שנעשה עם הרכבת, שבו משרד הבטחון משלם לאגד פר חייל! אז סוף סוף ישתלם להוציא עוד אוטובוסים וייפסק לאלתר הבזיון שאפשר לראות ברציף 607 בתמח"ת בימי ראשון, במועצת אשכול בימי חמישי ושישי ובעוד הרבה תחנות שבהן ריכוז גבוה של חיילים.
ואיך המצב ברכבות?
יום ראשון זה לא כזה תענוג נכון? נכון שאי אפשר לדעת כמה נסיעות יעשה כל חייל אבל אפשר להעריך לפי סוג השירות{בסיס פתוח, בסיס סגור ,תורניות וכו"}אפשר לנסות את זה כרגע מה שברור שהשיטה לא עובדת לא ברכבת ולא באוטובוסים ולא מדובר רק על קוים שוליים אלה על קוים מרכזיים שבלי שום קשר לצבא צריכים להגיע בתדירות הרבה יותר גבוהה כמו 448 437 470 כל אלה של אגד
 

mucool2

New member
הבעיה ברכבות היא שונה לגמרי

ואיך המצב ברכבות?
יום ראשון זה לא כזה תענוג נכון? נכון שאי אפשר לדעת כמה נסיעות יעשה כל חייל אבל אפשר להעריך לפי סוג השירות{בסיס פתוח, בסיס סגור ,תורניות וכו"}אפשר לנסות את זה כרגע מה שברור שהשיטה לא עובדת לא ברכבת ולא באוטובוסים ולא מדובר רק על קוים שוליים אלה על קוים מרכזיים שבלי שום קשר לצבא צריכים להגיע בתדירות הרבה יותר גבוהה כמו 448 437 470 כל אלה של אגד
הבעיה ברכבות היא שונה לגמרי
אין לררבת כל אפשרות לתגבר את השירות בימי ראשון וחמישי גם אם ירצו מאוד מאוד (ואני מאמין שהם רוצים) וזה בגלל מחסור בציוד נייד והרבה יותר מכך בגלל צווארי בקבוק (= מסילות בודדות). בשביל להקל על העומס ברכבת לא צריך לשנות את ההסדר אלא להכפיל מסילות (בעיקר בקו ת"א-ב"ש) ולהוסיף ציוד נייד, וזה בדיוק מה שעושים, רק שזה לוקח זמן.
 
../images/Emo45.gif

הבעיה ברכבות היא שונה לגמרי
אין לררבת כל אפשרות לתגבר את השירות בימי ראשון וחמישי גם אם ירצו מאוד מאוד (ואני מאמין שהם רוצים) וזה בגלל מחסור בציוד נייד והרבה יותר מכך בגלל צווארי בקבוק (= מסילות בודדות). בשביל להקל על העומס ברכבת לא צריך לשנות את ההסדר אלא להכפיל מסילות (בעיקר בקו ת"א-ב"ש) ולהוסיף ציוד נייד, וזה בדיוק מה שעושים, רק שזה לוקח זמן.

אבל לדעתי גם לאחר הכפלה וכל הפרוייקטים יסתיימו עדיין אני חושב שעדיף מהרבה בחינות שהכסף יגיע באופן ישיר לחייל והוא זה שיחליט איך להשתמש בו דרך אגב אני גם חושב ששרותי הבריאות של צה"ל צריכים לעבור מן העולם והחייל יבוטח בדיוק כמו שאר אזרחי המדינה בקופות החולים {אבל זה כבר נושא לדיון אחר
 

846

Active member
ולאגד יש מלאי לא ניגמר של

הבעיה ברכבות היא שונה לגמרי
אין לררבת כל אפשרות לתגבר את השירות בימי ראשון וחמישי גם אם ירצו מאוד מאוד (ואני מאמין שהם רוצים) וזה בגלל מחסור בציוד נייד והרבה יותר מכך בגלל צווארי בקבוק (= מסילות בודדות). בשביל להקל על העומס ברכבת לא צריך לשנות את ההסדר אלא להכפיל מסילות (בעיקר בקו ת"א-ב"ש) ולהוסיף ציוד נייד, וזה בדיוק מה שעושים, רק שזה לוקח זמן.
ולאגד יש מלאי לא ניגמר של
אוטובוסים? אולי על אותו משקל, צריך מפעיל נוסף לרכבת שיקנה ציוד, יניח מסילות ויתגבר את השרות???.
 

ארזS

New member
לא, לאגד אין מלאי לא נגמר

ולאגד יש מלאי לא ניגמר של
אוטובוסים? אולי על אותו משקל, צריך מפעיל נוסף לרכבת שיקנה ציוד, יניח מסילות ויתגבר את השרות???.
לא, לאגד אין מלאי לא נגמר
אבל בימי שישי הציוד הזה עומד בחניונים כאבן שאין לה הופכין. תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר לא פחות ממך שאתה איש אגד.
 

846

Active member
אתה צודק אבל כתבתי כבר שהתיגבור

לא, לאגד אין מלאי לא נגמר
אבל בימי שישי הציוד הזה עומד בחניונים כאבן שאין לה הופכין. תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר לא פחות ממך שאתה איש אגד.
אתה צודק אבל כתבתי כבר שהתיגבור
היה ביום ה', אתה בטח יודע שנהגים היו שמחים לעבוד ביום ו' ולצבור שעות נוספות.
 

ארזS

New member
כן, אני יודע את זה

אתה צודק אבל כתבתי כבר שהתיגבור
היה ביום ה', אתה בטח יודע שנהגים היו שמחים לעבוד ביום ו' ולצבור שעות נוספות.
כן, אני יודע את זה
אבל כנראה שאגד לא רצתה לשלם עבור שעות נוספות כשאין הכנסה במקביל...
 

846

Active member
הגיוני לא? גם אתה לא תשלם משכורת

כן, אני יודע את זה
אבל כנראה שאגד לא רצתה לשלם עבור שעות נוספות כשאין הכנסה במקביל...
הגיוני לא? גם אתה לא תשלם משכורת
לפועל שלך אם לא תימכור.....
 

ארזS

New member
הגיוני, אבל יש את המושג שנקרא שרות.

הגיוני לא? גם אתה לא תשלם משכורת
לפועל שלך אם לא תימכור.....
הגיוני, אבל יש את המושג שנקרא שרות.
תראה ידידי: נוצרה בעייה בשטח. דיווחתי עליה ברגע שזה התאפשר [רק אחרי 07:30] למודיעין של אגד [שזה הטלפון היחידי שמפורסם] ובמקביל ניסיתי להשיג כמה סדרנים בסניפים שיש לי את מספרי הטלפון שלהם אך ללא מענה. וכאשר העניין כבר יצא מגבול הטעם הטוב של איחור, שיבוש, או מילה יפה אחרת שאפשר לקרוא לזה ופניתי לכמה עיתונאים נמצא פתרון חלקי לבעייה. [ותסכים איתי בוודאי שכאנשים רואים 3 אוטובוסים החולפים על פניהם מבלי לעצור במשך שעה וחצי זה כבר עובר את גבול הטעם הסביר במקרה הכי טוב/גרוע איך שתקרא לזה...] לכן אני חושב שעם קצת רצון טוב והבנת הבעייה אפשר היה לפתור אותה או לפחות לנסות לחשוב כיצד ניתן לפתור את הבעייה בזמן אמת ולא לשלוח אותי להתלונן במחלקת תלונות הציבור... וזה בדיוק ההבדל בין שרות טוב או לפחות שרות שמנסה להיות טוב [או לפחות להראות רצון של שרות טוב גם אין אין אפשרות לעזור] לבין שרות גרוע. ומה שאני קבלתי ביום שישי בבוקר מאגד היה שרות רע. עד שהעיתונות נכנסה לפעולה...
 

846

Active member
אתה צודק שנוצרה בעיה בזמן אמיתי

הגיוני, אבל יש את המושג שנקרא שרות.
תראה ידידי: נוצרה בעייה בשטח. דיווחתי עליה ברגע שזה התאפשר [רק אחרי 07:30] למודיעין של אגד [שזה הטלפון היחידי שמפורסם] ובמקביל ניסיתי להשיג כמה סדרנים בסניפים שיש לי את מספרי הטלפון שלהם אך ללא מענה. וכאשר העניין כבר יצא מגבול הטעם הטוב של איחור, שיבוש, או מילה יפה אחרת שאפשר לקרוא לזה ופניתי לכמה עיתונאים נמצא פתרון חלקי לבעייה. [ותסכים איתי בוודאי שכאנשים רואים 3 אוטובוסים החולפים על פניהם מבלי לעצור במשך שעה וחצי זה כבר עובר את גבול הטעם הסביר במקרה הכי טוב/גרוע איך שתקרא לזה...] לכן אני חושב שעם קצת רצון טוב והבנת הבעייה אפשר היה לפתור אותה או לפחות לנסות לחשוב כיצד ניתן לפתור את הבעייה בזמן אמת ולא לשלוח אותי להתלונן במחלקת תלונות הציבור... וזה בדיוק ההבדל בין שרות טוב או לפחות שרות שמנסה להיות טוב [או לפחות להראות רצון של שרות טוב גם אין אין אפשרות לעזור] לבין שרות גרוע. ומה שאני קבלתי ביום שישי בבוקר מאגד היה שרות רע. עד שהעיתונות נכנסה לפעולה...
אתה צודק שנוצרה בעיה בזמן אמיתי
אני לא יודע לאיזה סדרן התקשרת? גם אם היו מוצאים פיתרון, זה היה לוקח שעה או שעתיים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה