גרוע שההגה בידיים של אגד

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
מי זה תומר?

תומר ואני נעשה דו קרב!
אם הוא מנצח, משלמים לו משכורת כפולה. אם אני מנצח, הוא יעבוד אצלינו בחינם!
מי זה תומר?
ההוא ממודיעין אגד? כבר סגרנו שהוא אוכל את רותם בעינים עצומות לא?
 

mister K

New member
את זה עוד נראה...

מי זה תומר?
ההוא ממודיעין אגד? כבר סגרנו שהוא אוכל את רותם בעינים עצומות לא?
את זה עוד נראה...
הבחור אגב, מכיר כבר את הפורום אחרי שהרומני ואנכי ביקרנו בעמדת המודיעין שלו לפני חודשיים. הוא לא התלהב במיוחד (מפחד, מה לעשות) אבל בלית ברירה אמר שהוא ישמח לדו קרב!
 

846

Active member
יאללה דו קרב! ../images/Emo122.gif../images/Emo178.gif

את זה עוד נראה...
הבחור אגב, מכיר כבר את הפורום אחרי שהרומני ואנכי ביקרנו בעמדת המודיעין שלו לפני חודשיים. הוא לא התלהב במיוחד (מפחד, מה לעשות) אבל בלית ברירה אמר שהוא ישמח לדו קרב!
יאללה דו קרב!
 
ואגב, דבר אחרון:

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
ואגב, דבר אחרון:
צה"ל, מזה זמן, אינו מחשיב את ימי שישי כימי עבודה, שכן הוא עובד 5 ימים בשבוע. וכמוהו - גופים נוספים במדינה. נכון היה לעשות, הוא בטלפון אחד, להודיע כי יתכן עומס בקווים מסויימים היום. נכון, שאם היו מחייבים הזמנת מקומות (כמו בקוי אילת), אז הייתה איזו שהיא אינדיקציה. ארז, שלא תבין לא נכון. לא אמרתי שאגד אינו אשם. אולם לא עליו אשמה יחידה ועיקרית. חגי
 

ארזS

New member
ואני חוזר שוב :

ואגב, דבר אחרון:
צה"ל, מזה זמן, אינו מחשיב את ימי שישי כימי עבודה, שכן הוא עובד 5 ימים בשבוע. וכמוהו - גופים נוספים במדינה. נכון היה לעשות, הוא בטלפון אחד, להודיע כי יתכן עומס בקווים מסויימים היום. נכון, שאם היו מחייבים הזמנת מקומות (כמו בקוי אילת), אז הייתה איזו שהיא אינדיקציה. ארז, שלא תבין לא נכון. לא אמרתי שאגד אינו אשם. אולם לא עליו אשמה יחידה ועיקרית. חגי
ואני חוזר שוב :
מה היה קורה אם במקום החיילים היו ממתינים אזרחים פשוטים, מה שנקרא "עמך" ?
 
אותו כנ"ל.

ואני חוזר שוב :
מה היה קורה אם במקום החיילים היו ממתינים אזרחים פשוטים, מה שנקרא "עמך" ?
אותו כנ"ל.
היות ואין אנו חיים בעולם של ניחושים, לא ניתן לחזות דברים אלו מראש. רק לצורך העיניין: בא נאמר כי היו מכינים 10 נהגים כוננים בתשלום, שכר נהג (שעות נוספות ביום שישי), ולא היה בהם צורך, מי היה המפסיד בעניין? אז לאגד מותר להפסיד כסף? חגי
 

levikon

New member
אז במקום להוציא קו למהדרין.

אותו כנ"ל.
היות ואין אנו חיים בעולם של ניחושים, לא ניתן לחזות דברים אלו מראש. רק לצורך העיניין: בא נאמר כי היו מכינים 10 נהגים כוננים בתשלום, שכר נהג (שעות נוספות ביום שישי), ולא היה בהם צורך, מי היה המפסיד בעניין? אז לאגד מותר להפסיד כסף? חגי
אז במקום להוציא קו למהדרין.
שברור שיכניס לאגד יותר כסף מאשר קו של חיילים, אגד היו צריכיםלחשוב קצת ולדאוג לאנשים שגורמים לזה שהחברה עדיין יכולה לעבוד בארץ ולא בתור חברה בת של הסעות אל-אקצה...
 
למה אתה חושב כי אגד מממנת את

אז במקום להוציא קו למהדרין.
שברור שיכניס לאגד יותר כסף מאשר קו של חיילים, אגד היו צריכיםלחשוב קצת ולדאוג לאנשים שגורמים לזה שהחברה עדיין יכולה לעבוד בארץ ולא בתור חברה בת של הסעות אל-אקצה...
למה אתה חושב כי אגד מממנת את
נסיעת החיילים? קיים הסדר בין משרד הביטחון לחברות התחבורה כולל דן וכל השאר ורכבת ישראל לגבי תשלום על הסעת חיילים. חגי
 

levikon

New member
אתה לא הבנת אותי.

למה אתה חושב כי אגד מממנת את
נסיעת החיילים? קיים הסדר בין משרד הביטחון לחברות התחבורה כולל דן וכל השאר ורכבת ישראל לגבי תשלום על הסעת חיילים. חגי
אתה לא הבנת אותי.
משרד הבטחון ממן את הסעות החיילים. אבל, בגלל שאגד מקבלת תשלום גלובאלי ולא פר חייל, לאגד לא כל כך משנה אם החיילים מרוצים מהשירות או לא כי היא את הכסף שלה כבר כיבלה. וגם לא מענין אותה אם כולם השתמשו בשירות שלה או לא מכיוון שזה שהיא תוציא אוטובוס חיילים אחד רק יעלה לה כסף והיא לא תקבל עליו שום תשלום נוסף. החיילים, בגלל שהם לקוח שבוי בוא נאמר, נאלצים להשתמש בשירותים של חברה שמשתינה עליהם מכל המדרגות. זה מה יש וככה זה. ביזיון.
 

levikon

New member
אגד בדרך כלל לא שם על חיילים.

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
אגד בדרך כלל לא שם על חיילים.
כמה פעמים היה את הסיפורם שביקשו מחיילים לחכות עד שכל האזרחים יעלו. כולנו הרי שמענו את הבעיות של הקוים שהמטרה שלהם זה בסיסי צבא. (כמו הקו לצאלים וכ"ו). אגד פשוט שם ז*ן על חיילים כי זה שהוא יסיע יותר או פחות חיילים לא יגדיל או יוריד את האתנן שהוא מקבל ממשרד הבטחון. מה הטעם להוציא עוד אוטובוס שיבזבז דלק ועוד נהג. למי אכפת מהחיילים. אם אגד היו מחליטים לעבור לשיטת תשלום פר חייל זה לא היה קורה. ודרך אגב, עם כל חוסר האהבה שלי כלפי דן, אין להם את הבעיות האלה למרות שהם משרתים אוכלוסיה מאוד דחוסה.
 

55מוטי

New member
לא יודע איך זה באגד, אבל בדן

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
לא יודע איך זה באגד, אבל בדן
יש בכל בוקר מה שנקרא "רשותניקים" לרשות מנהלי העבודה והסדרנים בדיוק בשביל מקרים כאלה. אין לי כל כוונה להתעמת עם חגי ואמנון (בעיקר עם חגי) בקשר למי ישלם על ההמתנה של הנהגים. אך עובדה היא שמקרים כמו המקרה שקרה הבוקר לבן של ארז ולעוד הרבה חיילים ואזרחים שהמתינו עד בוש לקו 842 הוא לא מקרה בודד ומקרים כאלה מתרחשים מידי פעם רק שאחרי שהעצבים של הסובלים נרגעים הם שוכחים ולא מתלוננים ולכן לא שומעים על זה.
 

Golf Bravo

New member
טוב שלא ניסית את פניות הציבור

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
טוב שלא ניסית את פניות הציבור
קרוב לודאי שעדיין היית ממתין על הקו. הנגישות של פניות הציבור "אגד" בטלפון היא נמוכה מאד. הם מעדיפים כנראה פניות בכתב. אף לדעתי ניתן לצפות לגמישות מסוימת (למרות שגם לה יש גבול) מחברת אוטובוסים הנותנת שירותי תחבורה ציבורית. בדיוק כשם ש"אגד" מאורגנת יפה למקרים של תקלות באוטובוסים, כך גם החברה צריכה להתארגן למקרים של עומס נוסעים בלתי צפוי ולהיות מסוגלת להוציא עוד אוטובוס כדי להקל על העומס. אני מדגיש בלתי צפוי, כיוון שאם העומס היה צפוי, הרי שיש כאן בעיה חמורה עוד יותר. שהרי, חלק בלתי נפרד מחובתה של אגד (כמו גם כל חברת תח"צ) הוא לספק את השירות כך שיענה על הדרישה של הציבור. ארז, טוב לראותך שוב ביננו.
 
יש בעיות קבועות

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
יש בעיות קבועות
יש שעות שכבר שנים אין מספיק נסיעות. אגד צריכה להעמיד כוננים בשעות האלה (לפחות שייסעו עד עפולה, ושם החיילים יחליפו לאוטובוס שיתגבר עד קרית-שמונה, כדי לחסוך קצת), וגם מן הראוי שהנהג שעובר תחנה ורואה שיש המוני חיילים (או "סתם" אנשים) שמחכים ואין להם מקומות ישיבה, יודיע לסדרן שיוציא את הכונן לדרך. ולהלן רשימת הזמנים הבעייתיים ביותר בישראל: ימי א' בבוקר, ימי חמישי אחר-הצהריים ובערב, ימי שישי בבוקר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה