המסר המועבר בפרסומות
של פוקס TNT קסטרו ועוד... לכול פרסומת שנעשתה אי פעם יש סיבה כול שהיא, והיא למשוך את הקהל. בדרך כלל בפרסומות של בגדים לצעירים, כמו לדוגמא הפרסומת של TNT עם ליהי אלון ועומר ברנע, ישתמשו במסרים סמוים על מנת להחדיר את המוצר לתודעה שלנו. בפרסומת של TNT המסר הוא "תהיה נועז, תקנה את הבגדים שלנו." מפני שרואים את ליהי אלון יורקת על הכוס זה כאילו שהיא נוןעזת והבגדים עושים לה את זה. בפרסומת של פוקס, רואים שלכול הבגדים בעולם אין גוף, ודווקא הג'ינס של פוקס מתלבש על יעל בר זוהר. זה אומר שהג'ינסים של פוקס הם "שונים ויוצאי דופן ולכן הם הכי שווים" ובפרסומת של קסטרו אתנחו רואים בחורה סקסית וספונטנית לבושה בבגדים הכי שייקים ואופנתיים משיגה את הבחור הכי חתיך. המסר של קסרטו הוא "קסטרו או שאין לך את זה" וזה אומר שאם תלבשי את הבדים של קסטרו תוכלי להשיג לכול בחור בעולם. אני יכולה להמשיך ולהמשיך להסביר לכם אבל אין לי כוח... אז ביי בינתיים...