נכון. על קו אילת דיברו עוד משנות
השבעים, אם לא קודם לכן.ראיה לכך, היא לוחות הזמנים הישנים של רכבת ישראל, בהם היתה מעין מפה, בה הוצג חיבור של הרכבת לאילת. ההבדל בין מה שכתבת לקו של דימונה, זה שהיה תואי מוכן. גם המרחק בין דימונה לבאר שבע, הוא קצר לעומת הקו של אילת. כך שהקו לדימונה הוא לא פרוייקט מורכב כמו הפרוייקטים שכתבת. בסך הכל, זהו עניין של סדר עדיפויות (שאין לדימונה).
נכון. על קו אילת דיברו עוד משנותגם לפני הרבה שנים דברו על
קו רכבת לאילת, וגם דברו על רכבת תחתית בתל אביב.... אז דברו... מדיבורים ועד מעשים כנראה צריך שיחלפו כמה שנים טובות, לאככה זה במדינת ישראל (אפילו של שנות ה- 2000)
השבעים, אם לא קודם לכן.ראיה לכך, היא לוחות הזמנים הישנים של רכבת ישראל, בהם היתה מעין מפה, בה הוצג חיבור של הרכבת לאילת. ההבדל בין מה שכתבת לקו של דימונה, זה שהיה תואי מוכן. גם המרחק בין דימונה לבאר שבע, הוא קצר לעומת הקו של אילת. כך שהקו לדימונה הוא לא פרוייקט מורכב כמו הפרוייקטים שכתבת. בסך הכל, זהו עניין של סדר עדיפויות (שאין לדימונה).