יום שני-אשת השבוע
גם את יכולה

../images/Emo41.gifיום שני-אשת השבוע../images/Emo47.gifגם את יכולה

גם את יכולה לקבל זרקור פרסומי בפורום שלנו ו דף הפייסבוק של קישורי אמהות איך? אם את אורחת בפורום- עליך להיות פעילה
כאן: להגיב
, לשאול
, להתייעץ
ולאחר תקופת מה מגיעה לך הזכות כחברה פעילה כאן בפורום. אם את חברת אירגון "קישורי אמהות"- כל שעליך לעשות : לפנות אלי במסר אישי
דרך מערכת
ולהשתבץ בתור בתאום מראש לפי נוחותך... (לא יזיק גם לך קצת פעילות פוריה בפורום...)
 
../images/Emo47.gifאשת השבוע-מיכל גולדשטיין

הי מיכל, "מילים כדורבנות" שם העסק שלך כל כך קולע- איך הגעת אליו? איך ניתן כבעלות עסק קטן להעזר בשירותיך:
מה ההיצע של השירותים אותם את נותנת?
האם אפשר "בנק שעות"?
 
נעים מאוד (ומתרגשת מאוד) - קצת על עצמי

אז שוב, נעים מאוד, מיכל גולדשטיין, אשה כותבת, בעלת "מילים כדורבנות" - כתיבה לקידום עסקים. אני מאמינה שכל בעל עסק הוא מקצוען בתחומו והוא יודע בדיוק מה העסק שלו שווה. אבל - לכתוב את זה....זה כבר עסק אחר.... המוצרים שאני מציעה - תכנים לאתרים, ניוזלטרים, ניהול דפי פייסבוק עסקיים, ברושורים, מיילים שיווקיים, ניהול בלוגים, סלוגנים, מאמרים מקצועיים ו...כל מה שמילים! שם העסק - כשהעסק שלי היה עוד בגדר רעיון הראש כבר התעסק עם השם - יום אחד זה פשוט הופיע וזו היתה אהבה ממבט ראשון. יש בי משהו שמאוד אוהב דיוק (וכמובן שאני מאוד מאוד אוהבת מילים) - למילים יש המון כח בעיני - הן מזיזות דברים (ובהחלט יכולות לדרבן) ואני מאוד מאמינה במעט מילים אבל מדוייקות ונכונות - ישר ולעניין. קודם הייתי.... כלכלנית (תואר ראשון מהטכניון , MBA מאוניברסיטת תל-אביב). במשך 10 שנים עשיתי מגוון תפקידים בתוך איזור התעשיה והניהול, מרביתם ב"קומברס". יום אחד (שקדמו לו שנים של תהליכים) הבנתי שאני מבזבזת את חיי בתפקידים שלא נותנים לי תחושת ערך מוסף עצמית. הלכתי הביתה לנוח ולחשוב מה אני באמת רוצה. לאט לאט הופיעו הרמזים לכתיבה (שתמיד היתה שם ברקע אבל אף פעם לא הרשיתי לה לקבל את קדמת הבמה). ומאז - אני שם - כותבת (ערקתי מהמשבצות לשורות ומהמספרים למילים) ומרגישה הרבה מאוד פעמים שאני נוגעת בחלום . ומה עוד? אמא לרועי, "למה כשאנחנו חושבים אין לנו בועות מעל לראש?", (4.8) ודניאל, "תפסיקי עם מילים שלך", (2.3) ובת זוג לארז. גרה ברחובות.
 

Merav Stern

New member
תוכן איכותי

יקירתי, זו הזדמנות נפלאה לפרגן לך בפורום נרחב זה ולהודות לך על המקצועיות, הדיוק בתוצאות והשירות המהיר. ערכת עבורי מאמר, הכנת לי דף שיווקי לניוזטר ואני בטוחה שנעשה עוד דברים רבים יחדיו. התוכן האיכותי, הוא מה שיקדם את האתר שלנו וימצב אותנו כמקצועניות בתחומנו. אשמח אם תפרטי או תתני טיפים כיצד נכון לבנות תוכן איכותי למאמר מקצועי.
 
הי מירב

תודה רבה על הפרגון - כשהלקוחה יודעת מה היא צריכה ויודעת איך להגדיר את זה התוצאות תמיד יהיו יותר טובות ומהירות. איך בונים תוכן איכותי? אני אחלק את התשובה לשני חלקים 1. במישור התוכן עצמו - התוכן חייב לחדש משהו לעולם אחרת בעיניי אין לו הצדקה (אלא אם כן זה מאמרים שנכתבים אך ורק לטובת מנועי החיפוש ולא באמת מתכוונים שמישהו יקרא אותם). איך עושים את זה? מתאמצים (לפעמים זה בא יותר בקלות לפעמים פחות) ומחפשים משהו שעדיין לא נאמר או זוית חדשה להגיד את הדברים. בסה"כ כבעלות מקצוע חייב להיות ידע שיש לנו ואין לרוב העולם - זה יכול להתבסס על חומרים מקצועיים שאנחנו מתעדכנות בהם, תובנות ומידע מהכשרות שאנחנו עוברות באופן שוטף או מעצם הנסיון וחווית העיסוק עצמו. אם קשה למצוא משהו כזה הייתי מתחילה תמיד קרוב לליבה שלך כבעלת עסק - הקול היחודי שלך, תת התחום בו את מתמחה או השיטה היחודית שאת פיתחת וכו'... סביר להניח שזה התחום בו באמת יש לך מה לחדש וגם קל לך יותר לעשות את זה משם. התוכן באמת צריך להיות "בדם ליבך" ולא להשאר ברמת הקלישאות כפי שאפשר למצוא בהרבה מאמרים שמשוכפלים שוב ושוב. למשל - אם את תזונאית שמתמחה בילדים ואת אומרת שכולם יודעים שתזונה מאוזנת זה חשוב אז לא באמת אמרת משהו חדש. אבל אם תביאי איזה מחקר חדש שאומר שילדים שקיבלו תזונה מאוזנת חלו השנה פחות בשפעת החזירים או שתספרי על מקרה אמיתי שהיה לך בו ילד עבר לתזונה מאוזנת ופתאום התחיל לישון טוב בלילה/להצליח במבחנים/הפסיק לריב עם אחיו...
- בקיצור אמירה שהיא קונקרטית (וכמובן נכונה ואמיתית) ובאמת אומרת איזה משהו חדש שמתעלה על רמת הקלישאה אז עשית את שלך. - כמובן לא כל שורה במאמר חייבת להיות חידוש אבל למאמר עצמו חייבת להיות אמירה חדשה אחת לפחות. מה שמביא אותי לעניין הדוגמאות - לדעתי כלי מעולה - לא רק שהוא עוזר להבין וגם קל לזכור אותו אלא שהוא גם מקור בלתי נדלה לחומר מקורי שתמיד יהיה לבעל המקצוע וגם משהו שלקוחות יכולים מאוד להתחבר אליו. מה עוד? - טיפים זה טוב (למרות שהמילה "טיפים" הפכה למאוד מאוסה עלי - מעדיפה "עצות") אבל חשוב שבאמת יהיו איזה טיפ או שניים שלא פורסמו קודם במקומות אחרים וגם ניפוץ מיתוסים זה טוב - להביא כל מיני "עובדות ידועות" מהתחום שלך להסביר אילו מהן נכונות ואילו לא. ובכלל, אני בדעה שברוב המקרים שווה להיות נדיב ולחלוק במידע - לדעתי לרוב זה יביא לקוחות ולא יגרום להם לחשוב שהם יכולים להסתדר בלעדייך - (אם כי, כמובן, כל מקרה לגופו). 2. במישור הטכני - המאמר צריך להיות כתוב טוב ו"אינטרנטית" - לא ארוך מדי, כותרת מושכת, משפט ראשון או כותרת משנה מושכים, חלוקה לפסקאות - כשלכל נושא פסקה משלו, פסקאות קצרות, כותרות ביניים והדגשות במקומות הנכונים. וגם - שפה תקנית ובגובה העיניים של הלקוחות, "מקצב" נכון - מבחינת אורך המשפטים, סימני הפיסוק וכו', אפשר לשלב מעט הומור כשמתאים ואם אני אזכר בעוד דברים אוסיף בהמשך....
 
המוצרים שלי....

תכנים לאתרים, ניוזלטרים, ניהול דפי פייסבוק עסקיים, ברושורים, מיילים שיווקיים, גלויות, ניהול בלוגים, סלוגנים, מאמרים מקצועיים ו...כל מה שמילים!
 

BabyLee

New member
היי מיכל

היי אני ליאת, מדריכת ליווי התפתחותי ועיסוי תינוקות. אני בימים אלו מקימה אתר אינטרנט שלי ועוד מיזם בדרך. אשמח להיפגש ולהכיר ולראות כיצד נוכל לעבוד יחד. ליאת בייבילי, ליווי התפתחותי ועיסוי תינוקות
 
בנק שעות

בהחלט אפשרי - יש לי לקוחות שעובדים איתי כך - מגדירים בנק שעות חודשי קבוע ובכל חודש ממלאים אותו לפי הצורך. בדרך כלל יהיו בבנק מרכיבים קבועים כמו ניהול דף פייסבוק ו/או כתיבת הניוזלטר (החל מיעוץ תוכן וכלה בכתיבה מלאה של כל התכנים) ומרכיבים משתנים כמו שדרוג תכני האתר, מיילים שיווקיים עונתיים ומאמרים מקצועיים לפי הצורך.
 
בנק שעות

שלום מיכל, תוכלי לפרט קצת על העניין של בנק שעות? איפה אפשר לראות עבודות שלך? בהצלחה עדי טליה עדי טליה הס-רבינוביץ הפוגה נשית טיפולים הוליסטים לנשים www.hafuga-nashit.co.il
 
הי עדי טליה

תודה רבה על השאלה. בנק שעות זו אפשרות לקנות במחיר מוזל יותר "כרטיסיה" של מספר מסויים של שעות - או מספר קבוע של שעות. זה מתאים לעסק שצריך לאורך תקופה מגוון של שירותים בתחום הכתיבה. חלק מזה יכול להיות דברים שוטפים (הוצאת ניוזלטר, ניהול דף אוהדים או בלוג, פרסום מאמרים באופן שוטף) וחלק יכול להיות צרכים חד פעמיים ומשתנים כמו פלאייר לרגל מבצע מיוחד, שדרוג של תכני אתר ועוד. אני אעלה מאוחר יותר קובץ ובו הפניות ודוגמאות לעבודות שעשיתי.
 
עבודות שלי

הי עדי טליה מעלה לך קובץ ובו עבודות וקישורים לדברים שעשיתי. אשמח מאוד לדבר איתך. מיכל
 
הי מיכל

אשמח לדבר ואולי אפילו להפגש. איפה את בארץ? אולי נעשה 1X1 להתראות עדי טליה 052-2604505
 

shirlykl19

New member
טיפ...../images/Emo182.gif

הי מיכל, ראשית, ברכות על "אשת השבוע" ובהצלחה. שנית, קראתי את דברייך, והתרשמתי מהם מאוד. אשמח אם תוכלי לתת לי טיפ קטן, שאולי יעשה שינוי גדול, כיצד אוכל לשווק באופן מילולי מקצוע טיפולי (ולא מוצר), ללא יצירת תחושה של גוואתנות או של התנשאות. על מה יש צורך לשים דגש: לימודים ?, ניסיון ? או ??? תודה שירלי קליין
 
הי שירלי

קודם כל תודה רבה על הפניה ותודה על השאלה המעולה. אני עובדת עם מספר בעלי מקצוע מהתחום הטיפולי ומעולם לא עברה בי בראש המחשבה שיש בהם משהו מתנשא (אני מניחה שהחשש שלך הוא אולי שלקוחות יחשבו - מה פתאום היא מציעה לי טיפול זוגי - היא לא מבינה בזוגיות (שלי או בכלל) יותר). אני חושבת שמה שחשוב (לכל עסק לאו דווקא בתחום הטיפולי) הוא דבר ראשון להתחבר ללקוחות ולהראות להם שמבינים את המקום שלהם. כשאנחנו מרגישים שאיש המקצוע מבין באמת את המקום שלנו אנחנו גם מאמינים לו כשהוא מבטיח שהוא יכול לעזור לנו. איך עושים את זה? קודם כל תדמייני לעצמך לקוח אחד אמיתי שהיה לך שמייצג ככל הניתן לקוחות אחרים שהיית רוצה שיגיעו ותחשבי על המקום המדוייק בו היה כשפנה אלייך. הפניה צריכה להיות מדוייקת ככל הניתן ומאוד בגובה העיניים (לא דיבור נמוך וגם לא גבוה - אותנטי, קרוב ככל הניתן לשיחה האמיתית שלך איתו - את צריכה לקרוא את זה אח"כ ולהאמין לעצמך). למשל - טיפול זוגי - את יכולה לכתוב משהו בסגנון "אני יודעת שהעבודה שלו מאוד חשובה אבל למה הוא לא מבין שאחה"צ עם שלושה ילדים זה גם לא ממש מנוחה" או "היית רוצה שתדברו כל הלילה כמו פעם. ולא רק על הילדים". אלו משפטים שממחישים שאת מבינה את המקום בו הלקוחות שלך נמצאים (וגם שכולנו בעצם בסירה אחת ואף אחד לא יותר טוב מהשני). אז זה בעיני הדבר הראשון - החיבור ללקוח כדי לגייס אותו בכלל לקרוא ולהתחבר. אח"כ - יש מקום לשאר הדברים - על הפתרון שאת נותנת, על מה מכשיר אותך לתת כאלו פתרונות (השכלה, נסיון...) - בעיני אלו הם תנאי סף הכרחיים (כמובן כל מקצוע והתנאים הרלבנטיים לו) ולכן הם חייבים להיות שם אבל לעולם לא יהיו הסיבה להעדיף בעל מקצוע אחד על משנהו.
 
אהבתי- אכן אני מזדהה עם מיכל- מציאת נקודת

החולשה של הלקוח, איפה את פוגשת אותו בצורך האמיתי שלו. מעולה
 

דבי76

New member
על דף אוהדים

שלום מיכל! כל הכבוד על היותך אשת השבוע! אני רוצה לבנות מקום לשאלות ותשובות בדף אוהדים שלי בפייסבוק (סוג של פורום איפה שאנשים יוכלו לשאול אותי שאלות בנושאים קשורים לבנייה ירוקה בעיקר ונושאים אחרים מעולם התכנון והבנייה). איפה את ממליצה לעשות את זה? ב"דיונים" או ב"פתקים"? או יש במה יותר טובה? תודה רבה! דבי
 
למעלה