לגבי המוסכים
זו תהיה בעיה קשה לעשות הפרדה כזאת. ה-Garage, מעצם ההגדרה, זה כל להקות השכונה הצעירות שלקחו גיטרות ליד וניגנו במוסך. ברמה הסוציולוגית, כולן, אבל ממש כולן, עשו את זה בעקבות הפלישה הבריטית, ולכן גם התחילו מוזיקלית מיסודות של ריתם'נ'בלוז. ברמה המוזיקלית, חלקן התפתחו לצליל פסיכדלי יותר בעקבות השפעות סביבתיות (לצורך הענין, עשו מסלול דומה לזה של הרולינג סטונז בין 1963 ל-1967), וחלקן המשיכו לכיוון של פאנק-רוק. קשה מאד למצוא קו הפרדה ברור בין שני הזרמים. יש אמנם כמה דוגמאות מובהקות (נניח Blues Magoos מחד וה-Seeds מצד שני) - אבל ברוב המקרים הלהקות נמצאות באיזשהו מיקום לאורך הציר בין פאנק-רוק לפסיכדליה, מיקום שיכול להשתנות בין תקליטים ואפילו בין קטע לקטע בתוך אותו אלבום (דוגמא אמורפית כזאת מהווה למשל האלבום של Hunger).
זו תהיה בעיה קשה לעשות הפרדה כזאת. ה-Garage, מעצם ההגדרה, זה כל להקות השכונה הצעירות שלקחו גיטרות ליד וניגנו במוסך. ברמה הסוציולוגית, כולן, אבל ממש כולן, עשו את זה בעקבות הפלישה הבריטית, ולכן גם התחילו מוזיקלית מיסודות של ריתם'נ'בלוז. ברמה המוזיקלית, חלקן התפתחו לצליל פסיכדלי יותר בעקבות השפעות סביבתיות (לצורך הענין, עשו מסלול דומה לזה של הרולינג סטונז בין 1963 ל-1967), וחלקן המשיכו לכיוון של פאנק-רוק. קשה מאד למצוא קו הפרדה ברור בין שני הזרמים. יש אמנם כמה דוגמאות מובהקות (נניח Blues Magoos מחד וה-Seeds מצד שני) - אבל ברוב המקרים הלהקות נמצאות באיזשהו מיקום לאורך הציר בין פאנק-רוק לפסיכדליה, מיקום שיכול להשתנות בין תקליטים ואפילו בין קטע לקטע בתוך אותו אלבום (דוגמא אמורפית כזאת מהווה למשל האלבום של Hunger).