עידכוני צהריים/ערב - יום 53 , ה- 23.10

BeN ShaDe

New member
מגיע פשוט כל הכבוד ליוסי!

הבנאדם עישן עד לפני שהגיעה לבית 2 קופסאות ביום וכל הזמן ירדה לו הכמות ועכשיו הוא יצטרך להסתדר בסופ"ש בלי סיגריות! יהיה חם לאללה.
 
גמילה

הוא יוכל לעשות אחלה קמפיין להפסקת עישון כשייצא, אם הוא יצליח להגמל... מעניין איזה עוד קמפיינים יתאימו לו. אבל לא לדאוג, היו לו כמה ימים שלא עישן והוא שרד.
 
כבר הובטחו לשפרה מיליון ש"ח מההפקה

ניתוח פלסטי ומקלט בחו"ל (אופציונלי), בתנאי, כמובן, שתמשיך להישמע להוראות הבימוי ולמצב את עצמה כ"ידשע ז'אן דארק הלוחמת בערסים"
 

cookies10

New member
כנראה שההפקה אוהבת אנשים רעים

בושות לנו אם שיפרה תזכה, ככה תיראה מדינתו אני מתבייש
 
סקר ../images/Emo124.gif מה יעשו הדיירים אם יזכו במליון

ההצעות שלי: עינב - תגרום להכחדה של אוכלוסיית הנמרים אחרי שתיבא מכולות פרוות נמר משובחות לה ולחזני. יוסי - יגרום לזינוק במחירי הטבק, אחרי שיקנה שבעים אלף פקטים של סגריות - שלא יחסר מתישהו מעכשיו ועד עולם רנין - תיפטר מהמליון בסופשבוע קצר של שופינג בלונדון, תביא בובה של חייל מסדר המלכה כמזכרת לשי. שיפרה - תבנה פסל ענקי בדמותו של צבר מזהב טהור צבר- אחרי שיוותר על הנאה מיידית, ישקיע את הכסף בקופת גמל סגורה ל-30 שנה ונסה- תחטוף קריזה על ההפקה, תוותר על הכסף, תתחרט, תיקח את הכסף, תקנה סוס בדואי, גמל צרפתי, וכמה אלפקות איתי - ישאל את ונסה מה לעשות עם הכסף, וישתכנע לקנות כלב ליאון - יתקין בביתו מראות על כל הקירות עם מצלמות, סתם כי תחסר לו תשומת הלב שרשרו את הצעות שלכם
 

סימה42

New member
ליאור, גם אני כמוך, רנין..

ושי, שקוף.!!!! לגבי שפרה מצידי שתלך הביתה, הבחורה מעצבנת ברמות, פלספנית גדולה, אם זה הוראות של הבימאי? ימים יגידו??!!! כל השאר? לאון "משחק" אותה , אומר לכל אחד מה שהוא רוצה לשמוע, ושומר על יחסים טובים עם כולם,... איתי, לא מריח לא מסריח אבל בחור טוב, וונסה, שדה, לא ברורה לי, עינב? זאת עינב, אמיתית לגמרי, רק שתפסיק לבכות על קיפוח, זה כבר עבר מהעולם חאלאס,, צבר, עורך דין צדקן, לא ברור לי...בכלל, חברה אל תשכחו שזה משחק, סך בכל כולם שם רוצים מיליון שקל, (גם אני), אגב, נתנו להם היום משימה ללמוד את השיר "לס מואה טמא" של מייק בראנט הזמר האגדי , בתור מעריצה של מייק בראנט, חייבת להודות שזה רומם את מצב רוחי.!!!!
 

MnM Girl

New member
אויש באמת

חלאס עם הסקרים המפגרים האלו, לא כל אחד נולד עם כושר להצחיק כמו בובליל.. שאצלו זה יותר טיפשות.. אבל נגיד..
 
מאז הסוויטה רמת המצחיקות עולה וגוברת

אין עדיין אחוזים כי רק עכשיו הוא התחיל במצחיקות שלו. ולפי מה שהוא סיפר על החברים , יש לו הרבה מצחיקות בחיים בחוץ כנראה שבאמת המצלמות משתקות אותו בהרבה מאוד מובנים הוא יותר מדי מודע להן.
 

גוני3

New member
לצבר יש הבעת פנים כמו לאחד שסובל

מעצירות תמידית. איך יצחיק איך?
 
למעלה