עידכוני צהריים/ערב - יום 53 , ה- 23.10

RoGeR MaSoN

New member
היא כל הזמן חושבת את עצמה פילוסופית

נמאס לשמוע אותה, אני לא יכול כבר. אומרים לה משפט אחד מסכן היא מתחילה לנאום עליו ולדבר עליו במילים גבוהות ומתנשאות במשך שעה.."אני הייתי עושה ככה ואני הייתי עושה ככה" עם כל מיני מילים של פרופסורית..יאלללה!!! שתלך לישון כבר עם העוגה בתוך התחת שלה. כמה חתיכות היא יכולה לאכול הדובה הזו
 

blur2

New member
אבל היא לא אמרה עכשיו כלום!

השנאה פשוט מעוורת אנשים. זה לא שיפרה שמעצבנת - זה אתה.
 

droriko

New member
אולי תפסיק ליהות כזה צבוע ונודניק?

אני לא ראיתי אותך פעם אחת יוצא על מישהו שקורא לעינב בהמה ומכנה אותו "איש קטן אכול שנאה" , אבל כשזורקים מילה על האלילה שלך אתה יוצא מהמחילה אה?
 

blur2

New member
אין בכלל מה להשוות פה.

כשיזרקו על עינב כל כך הרבה זבל כמו שזורקים פה על שיפרה אני אגן גם עליה.
 

FreshF5

New member
בין אם הוא צבוע ונודניק

בין אם אתה מסכים עם דעותיו או לא בדבר אחד הוא צודק כשבנאדם מביע תסכול על משהו ועוד על סמך כלום, הבעיה היא לא רק אצל מושא ההשמצה, הבעיה היא גם אצל אותו בנאדם.
 

BeN ShaDe

New member
אני יכול להגיד לך ש...

אני אף פעם לא שנאתי דמות טלוויזיונית כמו שפרה. אם אני שונא , אז זה בקטנה ולא שנאה של "אני רוצה שהיא תעוף מיד מהמסך שלי". היא יותר מדי משחקת אותה. היא יותר מדי מתייפייפת ותמיד חושבת שהיא צודקת ולה תמיד יש את הדעות השונות והיא דאגה למרר לאשר את החיים והיא זאת שחושבת שכולם צריכים להקשיב לה והיא זאת שגרמה לי להסתכל אחרת על צבר והיא זאת שדואגת לחפור כל היום לכולם על כל נושא והיא זאת שמנסה להמריד את כולם נגד יוסי ועינב והיא זאת שכל היום לא מפסיקה לטחון ולגמור להם את התקציב וכל זה כי במילא אין לה כבר כוח היום לעשות על ההליכון. בקיצור , לא חסרות סיבות לשנוא מאוד את שפרה ולרצות שהיא תעוף כבר עכשיו. ורצוי מאוד שהיא תתחפף הביתה ביום א'.
 
למה אוכל שנאה? זה נכון שפרה מעצבנת.

העיקר שלה יש את האוכל היקר שהיא אוהבת . חלילה לא ויתרה על כלום גם שהיה תקציב נמוך בוילה. כל אחד והדיעה שלו, נכון גם אני אהבתי מאוד את שפרה ועכשיו אחרי כל הההתנהגות שלה היא מעוררת בי בחילה , משחקת אותה המתוקונת והטובה של הוילה, אבל, להיפך, הקהל בבית רואה הכל, שפרה הצדיקה לה מותר לקלל, להעליב, לרכל ולאכול הכל גם כשיש קצת כסף. זהו שתהיה בריאה.
 

blur2

New member
וואו איך כל הבובליליז קפצו

נתחיל מזה שאת לא פתאום לא אוהבת את שיפרה. העניין עם בובליל - נו באמת. הוא הבטיח לוותר על הסיגריות. הם החליטו כולם על התקציב ביחד, זאת לא שיפרה שקבעה לבדה מה יהיה או לא בבית. גם לא בטוח ששיפרה היא זו שמחקה את הלחם הכל כך חשוב של יוסי. לא שזה מפריע לכם להאשים אותה בכל הצרות שבעולם. "הקהל בבית רואה הכל, שפרה הצדיקה לה מותר לקלל, להעליב, לרכל ולאכול הכל גם כשיש קצת כסף." כולם מקללים בבית, למה זה מפריע לך רק ששיפרה עושה את זה? אין גם אחד שלא העליב אדם אחר - למה את חושבת שלשיפרה יש פרווילגיות? כולם גם מרכלים - למה לשיפרה אסור? כולם אוכלים. אז שיפרה אוכלת הרבה - אבל היא לא מעשנת. זכותה לבזבז את הכסף שלה על אוכל ואז לאכול אותו. כמו שזכותו של יוסי לבזבז את כל הכסף שלו על סיגריות ולא לאכול כלום.
 

droriko

New member
"וואו איך כל הבובליליז קפצו"

נמאס לי כבר מההתנשאות המגעילה שלך העיקר שאתה צועק על חברים שלך כשהם מספרים בדיחות שואה, ממש צדיק הדור אתה . בטח הצדקנות שלך ממש עושה לך את זה כשאתה משפשף מול המראה
 

blur2

New member
מה בדיוק התנשאות בזה?

תרגע, איש. בינתיים זה 1 מול לא יודע כמה שקפצו עליי.
 

droriko

New member
אין דרך אחרת לפרש"בובליליז" מהתנשאות

אתה רוצה לדבר איתי תקרא לי בשם, אתה רוצה לדבר עם אמא אוהבת 2 תקרא לה בשם, אתה רוצה לדבר עם בן שייד תקרא לו בשם, לקרוא לכולנו "הבובליליז" כאילו אנחנו חבורה של מעריצי בובליליז שמגיעים מהשוק ומדברים אותו הדבר (ואני בכלל לא בעד הבובלינים) זו האמא של ההתנשאות, וזאת לא פעם ראשונה שאתה מדבר לאנשים שתומכים בובלינים/שונאים את שפרה בכזו התנשאות .
 

blur2

New member
אוי מה הקשר.

דווקא חשבתי שאנשים יעריכו יציאה כמו של יוסי. קצרה וקולעת. למה אני צריך לציין את כל שמות חברי הפורום שאוהבים את יוסי בובליל? באמת שלא נתפס בעיניי איך זה מתנשא. מבחינתי תקרא לקבוצת אוהבי ש"צ שיפרונים.
 
אני לא אמרתי שיש לי בעייה שהיא מקללת, שתקלל

אבל, שלא תשחק אותה הצדיקה והמתוקה , כמו למשל לאחר שיוסי כעס ואמר לה שרמוטה , נכון הוא התעצבן ואני מבינה אותו. אני אומרת שלה מותר לקלל כי זה מה שהיא רואה, היא מקללת חופשי ואחר כך טוענת שאחרים מקללים, היא המתנשאת והמשחקת אותה הכי חכמה והמתוקה מכולםויודעת לשפוט אחרים. זה לא מעניין אותי כמה הא אוכל, אבל הציק לי איך היא מתנהגת ליוסי, הנה לפני מספר דקות ריכלה עליו עם לאון . כל הזמן היא מסיטה את לאון ומטיפה לו מוסר כאילו הוא הבן שלה.
 

blur2

New member
אבל היא לעומת יוסי

לא הלכה וקיללה אנשים ספציפית. היא יכולה להגיד פאק או זין או "שילך להזדיין אם הוא לא מקבל אותך". אבל אין מה להשוות את איך שיוסי קרא לה ספציפית, ואת הקללות של שיפרה.
 
למעלה